مجارستان به منطقه حمل و نقل اردوگاه های پناهندگی پناهجویان

پس از اتحادیه اروپا دادگاه عالی که مجارستان شده بود به طور غیر قانونی بازداشت asylum-seekers, دولت اعلام کرد ک

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

پس از اتحادیه اروپا دادگاه عالی که مجارستان شده بود به طور غیر قانونی بازداشت asylum-seekers, دولت اعلام کرد که دور انداختن مناطق حمل و نقل. صدها نفر از پناه جویان در حال حاضر خواهد شد نقل مکان کرد به مراکز پذیرش است.

مجارستان بستن به اصطلاح حمل و نقل در مناطق جنوبی آن مرز دولت اعلام کرد روز پنج شنبه پس از دادگاه عدالت اروپا (ECJ) حکومت عمل غیر قانونی بود.

حدود 280 پناهندگی پناهجویان که در حال برگزار شد در مرز اردوگاه در حالی که برنامه های کاربردی خود را در حال پردازش در حال حاضر خواهد شد نقل مکان کرد به پذیرش مراکز در سراسر کشور, نخست وزیر ویکتور اوربان را رئیس ستاد گفت.

"دولت مجارستان مخالف با این حکم از نظر ما این خطر با توجه به امنیت اروپا اما به عنوان یک عضو اتحادیه اروپا وزارت امور خارجه ما را به رعایت تمام احکام دادگاه," Gergely Gulyas خبرنگاران گفت: در یک آنلاین نشست خبری.

او اضافه کرد که در آینده پناهندگی درخواست می شود ارسال شده در مجارستانی سفارتخانه ها و کنسولگری.

اردوگاه مقدار به بازداشت غیر قانونی

این حرکت درست یک هفته پس از ECJ حکومت که مجارستان عمل از برگزاری پناهندگی پناهجویان در یک اردوگاه در نزدیکی مرز با صربستان به مبلغ غیر قانونی بازداشت.

مورد آورده بود توسط چهار مهاجران از ایران و افغانستان که در سفر به مجارستان از طریق صربستان در سال 2018 و 2019.

ادامه مطلب: 'مجارستان است و دیگر یک دموکراسی' می گوید مجاری قانونی محقق

آنها برای درخواست پناهندگی در Röszke منطقه ترانزیت اما برنامه های کاربردی خود محروم بودند پس آنها سفر از طریق صربستان. آنها مانده بودند در برزخ در اردوگاه ها پس از صربستان حاضر به آنها را به عقب و مقامات مجارستان نیز حاضر به تجدید نظر در موارد خود را.

این ECJ حکم داد که یک دادگاه محلی باید به انتشار چهار مهاجران بلافاصله.

Gulyas گفت که چهار نفر درگیر در این مورد می توان از حمل و نقل منطقه برگزار می شود و در جای دیگر در حالی که افراد دیگر در این اردوگاه می توان به امکانات برای پناه جویان.

زندان-شرایط

اوربان را به طور فزاینده ای سخت ضد سیاست های مهاجرتی و مجارستان درمان پناهندگی پناهجویان شده اند به طور منظم از انتقاد رهبران اروپایی و گروههای حقوق.

در طول 2015 مهاجرت بحران اوربن دستور ساخت نرده صدر با خاردار برای جلوگیری از ورود پناه جویان سفر به سمت غرب اروپا است.

حمل و نقل منطقه اردوگاه های خاص مورد انتقاد قرار گرفته خود را در زندان شرایط. مقامات مجارستان نیز اغلب انتخاب کردن به مواد غذایی به بزرگسالان در مناطق حمل و نقل که در حال انتظار برای شنیدن در مورد آنها تجدید نظر پس از اولیه خود و برنامه های کاربردی پناهندگی رد شد.

rs/ng (AP, Reuters)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب