ما: Coronavirus بحران مجموعه سابقه برای کار از خانه

افراد معلول و بیمار و مسافران در میان کسانی که آسوده به کار از خانه. آنها عصبانی هستند که آن را در زمان corona

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

افراد معلول و بیمار و مسافران در میان کسانی که آسوده به کار از خانه. آنها عصبانی هستند که آن را در زمان coronavirus بحران به تغییر مفهوم از چه محل کار به نظر می رسد.

حقوق مدنی وکیل بریتنی Wilson — مانند بسیاری دیگر — در حال کار از خانه خود را. او در شهر نیویورک بومی و قادر به ماندن قرار داده است چیزی که او می بیند به عنوان یک امتیاز. زیرا کسانی که هنوز هم باید برای رفتن به محل کار اغلب بیشتر در معرض خطر عفونت است. بسیاری از آنها ضروری هستند اما کارگران کم درآمد است.

Wilson زندگی در یک منطقه آرام مسکونی در بروکلین - کاملا مخالف به جایی که دفتر او واقع در قلب منهتن. او عضو "مرکز ملی قانون و عدالت اقتصادی" در سال 2018 است. "من فکر کردم باید ساخت که رفت و آمد هر روز ؟ دو ماه گذشته ثابت کرده اند: احتمالا نه" ویلسون می گوید.

با توجه به فلج مغزی وکیل رفت و آمد به محل کار از طریق شهر paratransit "دسترسی به یک سوار." آن را فراهم می کند و شاتل سواری برای افراد معلول و سالمندان. زمانی که همه چیز به خوبی درایو به دفتر طول می کشد یک ساعت. او اغلب به صبر برای وسیله نقلیه وارد و ممکن است یک یا دو بیشتر مسافران نیاز به کاهش یافته است به طور کامل در مقاصد مختلف.

"من صرفه جویی یک تن از زمان" گفت: Wilson در مورد کار از خانه. "این بحران اساسا راه ما فکر می کنم در مورد کار و راه است که کار ساخت یافته است."

Britney Wilson

بریتنی Wilson خشنود است که مجبور به رفت و آمد هر روز

به طور ناگهانی وجود دارد همدلی

حتی پس از اقامت در خانه, سفارشات, پایان,, کارمندان, به احتمال زیاد از خانه کار می کنند بیشتر از قبل گفت: دایان Hettinger برای جلوگیری از رفت و آمد طولانی و قادر به بهتر حقه بازی کسب و کار و قرار ملاقات خصوصی. Hettinger با این نسخهها کار برای Prudential Financial, بیمه و شرکت سرمایه گذاری ذکر شده به عنوان یکی از بزرگترین شرکت ها در این کشور در "فورچون 500" رتبه بندی.

آنچه که مردم فکر به عنوان "عادی" به احتمال زیاد رفتن به تکامل Hettinger گفت: DW. "همه چیز در حال تغییر است. ما رهبران ارشد باید گفت: در حال حاضر ما در حال رفتن به عقب است."

پنج سال پیش شرکت او را منصوب کرد و به عنوان رئیس یک مسکن واحد که در آن او کار می کند در ارائه راه حل برای افرادی که دارای نیازهای ویژه. برای مثال او باعث می شود مطمئن شوید که فیلم ها را زیرنویس برای کارکنان یا که تمام ساختمان ورودی در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید: وزیر کار آلمان خواستار حق کار شکل خانه

پس از وقوع COVID-19, Hettinger احساس که همکاران که استفاده از خدمات او قبل از اینکه به طور ناگهانی درخواست کمک کند. بسیاری از در حال توسعه همدلی بیشتر برای چه آن را مانند به صورت یک چالش است. "هر کس در سازمان بیشتر حس باز بودن به آنچه می تواند انجام شود توسط همه مردم" گفت: Hettinger و در آینده آن خواهد بود آسان تر به "اعطای کسانی که درخواست برای افراد".

شرکت های در حال اجرا از استدلال

حتی اگر infividual شرکت را نشان نمی دهد انعطاف پذیری بیشتر در آینده تغییرات مجبور COVID-19 مجموعه سوابق. وکیل وینسنت سفید که متخصص در محل کار تبعیض می گوید که "ما در حال حاضر ثابت شده است آنچه که ما همیشه استدلال می کنند. چگونه می توانید یک کارفرما استدلال می کنند که یک محل اقامت برای کسی ناتوانی برای کار از خانه است و نه معقول است ؟ این دقیقا همان استدلال هر وکیل است را برای آینده قابل پیش بینی در سال به آمده است."

جدا از دیدن امکانات جدید به دفاع از مشتریان خود را که در حال کارکنان و سفید و نیز حمایت از شرکت های در دست زدن به چالش کشیدن وضعیت که ناشی در حالی که مردم از خانه کار می کنند: چه کار کنم که من کارمند را نشان می دهد تا مست به جلسه ؟ اگر کسی کمد لباس ناکافی است? وجود دارد ممکن است هر گونه موارد آزار و اذیت جنسی در دفتر, اما آنچه در مورد اتاق چت به عنوان یک ابزار بالقوه برای سوء استفاده ؟

Charles-Edouard Catherine

چارلز ادوارد کاترین: سوئیچ به کار از خانه بود 'ساده'

موضوع از طرز فکر

Coronavirus بحران باعث می شود زندگی روزمره سخت تر برای کسانی که هیچ کار و یا از دست داده اند و آن را به عنوان یک نتیجه از COVID-19 شیوع. افراد معلول و یا از قبل موجود شرایط روبرو هستند چالش های بیشتری به ویژه هنگامی که آنها وابسته به خدمات و مراقبت های پزشکی که قرار داده شده است در خود نگه دارد.

بیشتر بخوانید: Coronavirus بحران تغییر در ژاپن فرهنگ کار

این واقعیت است که بحران مجبور است از شرکت ها به تجدید نظر آنچه مناسب محل کار است کوچک پوشش نقره ای. ناگهان در حال حاضر که اکثریت جمعیت ایالات متحده را تحت تاثیر قرار است کارفرمایان باید برای نشان دادن انعطاف پذیری است که غیر قابل تصور بود — حتی با قانون آمریکایی های معلول در جایی است که خود را جشن 30 سالگرد سال در ماه جولای.

"ما ثابت کرده اند که ما می توانیم تغییر عادات ما. ما می تواند به جای مردم خیلی بیشتر از ما به فکر" چارلز ادوارد کاترین ویژه, دستیار مدیر سازمان ملی معلولیت (NOD) گفت: DW.

کاترین که در فرانسه متولد شد در حال حاضر زندگی با شریک زندگی خود را در شهر نیویورک است. او کور است و اغلب با استفاده از لمس به حرکت. بهداشت اقدامات احتیاطی را ساخته اند روزمره زندگی خود را کمی مشکل تر است. سوئیچ به کار از خانه اگر است آسان است. "این واقعا به عنوان ساده به عنوان گرفتن لپ تاپ من خانه." بزرگترین مانع برای افراد مبتلا به معلولیت و یا بیماری است که همیشه انجام این کار, آن را گرفتن کار او می گوید.

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن