من می توانم در هر نقطه با تشکر از این هدفون

من به یاد داشته باشید زمانی که من برای اولین بار گفته شد ما می شود کار از خانه. من هیجان زده بود — نه بیشتر رف

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

من به یاد داشته باشید زمانی که من برای اولین بار گفته شد ما می شود کار از خانه. من هیجان زده بود — نه بیشتر رفت و آمد لباس خواب تمام زمان استراحت توسط یخچال من یخچال. آن همه هیجان انگیز و در عین حال به عنوان زمان رفته است, چیزهای کوچک شروع به آزار من است. اگر من صادق بودن یک چیز I miss بیشتر در مورد این دفتر است که برخی از صلح و آرامش. که می تواند سخت به آمده توسط این روزها به خصوص اگر شما بچه ها و یا حتی فقط یک شریک است که تقریبا به طور مداوم بر روی گوشی برای کار خود را. خوشبختانه سر و صدا لغو هدفون وجود دارد.

Sennheiser عالی جفت هدفون لغو سر و صدا است که هر فضا در خانه خود را در یک فضای آرام به تنهایی و در برخی از کار انجام می شود. زمانی که من قرار PXC 550 را در برای اولین بار این احساس من شناور در فضا است. گوش فنجان به اندازه کافی راحت است که آنها به سختی قابل توجه و قاب خود را بسیار سبک وزن است بنابراین شما می توانید آنها را برای مدت زمان طولانی. فعال نویز فن آوری غرق کردن هر گونه سر و صدا که ممکن است در آینده از خانه خود را. آن را تطبیقی به این معنی که شما می توانید کنترل کنید که آیا شما می خواهید لغو سر و صدا به طور کامل و یا اگر شما می خواهید اجازه دهید به برخی از سر و صدا محیط در. که گزینه فوق العاده است برای زمانی که شما می دانید کسی که درخواست شما را به انجام کاری مهم است. گوش راست فنجان با استفاده از کنترل های لمسی برای انجام این کار و همچنین به عنوان قادر به تغییر آهنگ و یا افزایش و کاهش حجم با ضربه تند وشدید زدن انگشت خود را. هنگامی که به طور کامل شارژ کار می کنند تا 30 ساعت اتصال از طریق بلوتوث و بهترین چیزی که در مورد آنها این است که شما می توانید تماس را به راحتی. شما می دانید که هنگامی که شما یک جفت هدفون و شما می توانید همکاران خود را, اما همه آنها شکایت دارند که آن را برای تلفن های موبایل مانند شما واقعا دور. با این هدفون میکروفون مناسب است گوش خود را به طوری که شما شنیده می شود ،

من مطمئن هستم که چه مدت قرنطینه خواهد بود برای رفتن و یا زمانی که من به عقب رفتن به دفتر اما با این هدفون من واقعا نمی مراقبت کنه. حداقل من در نهایت برخی از صلح و آرامش.

Sennheiser PXC 550 بی سیم

در حالی که شما در آن هستید را بررسی کنید برخی از ما دیگر مورد علاقه هدفون:

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب