"من نمی توانم نفس بکشم': Arkansas پلیس انتشار Bodycam تصویری از کشنده سوپر مارکت دستگیری

به عنوان چند آرکانزاس افسران پلیس دوخته لیونل موریس در کف چنگ فروشگاه مواد غذایی در ماه فوریه با زانو یک افسر

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

به عنوان چند آرکانزاس افسران پلیس دوخته لیونل موریس در کف چنگ فروشگاه مواد غذایی در ماه فوریه با زانو یک افسر فشار به پشت 39 ساله التماس برای کمک به بارها و بارها فریاد "نمی توانم نفس بکشم."

در کانوی اداره پلیس گفت که در فوریه. 4 سوپرمارکت گزارش داد که دو مرد برداشته و هواپیماهای بدون سرنشین از بسته بندی خود را. وقتی ماموران وارد در صحنه موریس دور زد باعث یک تعقیب و گریز در اطراف فروشگاه مواد غذایی—تا زمانی که او tased چندین بار و پانچ حداقل دو بار.

اما به تازگی منتشر شده بدن-دوربین فیلم نشان می دهد که ماموران در ادامه به استفاده از نیروی بیش از حد در موریس حتی پس از او به وضوح گفت که او در فشار فریاد خود را در مورد قلب و بیان او نمی تواند تنفس در طول یک روبرو می شوند که به طول انجامید بیش از شش دقیقه.

"اگر شما می توانید صحبت کنید شما می توانید نفس کشیدن. Chill out" کانوی یک افسر پلیس پاسخ داد. "ما یک آمبولانس." دقیقه بعد Morris "خوری, بدون نبض و بی توجه." او مرده در حالی که در حال انتقال به یک بیمارستان محلی است.

افسران درگیر در فوریه حادثه پاک شد کیفری تخلف توسط آرکانزاس پلیس ایالتی و محلی دادستان در روز چهارشنبه. تکان دهنده تصمیم را همان روز به سوپر مارکت امنیت فیلم و ویرایش بدن-دوربین فیلم منتشر شد نشان دادن هرج و مرج حادثه که در آن موریس به وضوح اعلام کرد که او در فشار.

"پس از یک بررسی دقیق دادستان تعیین می شود هیچ گونه شواهد جنایی تخلف توسط کانوی اداره پلیس یا کانوی ماموران پلیس دخیل در این حادثه ناگوار," کانوی رئیس پلیس ویلیام Tapley گفت: در چهارشنبه ثبت بیانیه ای که او در آن ارائه شده خود را "عمیق ترین تسلیت" به موریس" ،

تماس با حادثه "در مورد" کانوی شهردار بارت Myers گفت او دستور Tapley به جای برخی از افسران در پرداخت را ترک کنند تا زمانی که تحقیقات داخلی کامل است. او همچنین دستور داد bodycam فیلم از حداقل هشت افسران منتشر خواهد شد.

"در حالی که اداره پلیس من حمایت کامل وجود دارد برخی از رفتارهایی که باید تغییر" Myers گفت: هر چند او نمی گویند که چگونه بسیاری از افسران قرار داده شد ، "وجود دارد هیچ جایی برای نژاد پرستی در شهر کانوی. وقت آن است که به مکالمات."

مقامات می گویند که در حدود 4:25 p. m. on Feb. 4 افسران در پاسخ به یک تماس در مورد اتهام دزدی از مغازه در چنگ فروشگاه مواد غذایی. هنگامی که آنها وارد آنها با نزدیک شدن موریس—که در اصل به یک نام جعلی و هویج آرنولد و هواپیماهای بدون سرنشین حذف شده از بسته بندی خود را Tapley گفت. فرمانده گفت: آرنولد دستگیر شد و بدون حادثه اما موریس زد "برای جلوگیری از به زندان برده شد."

در bodycam فیلم موریس است دیده می شود در حال اجرا پایین راهرو سوپر مارکت مسکن کیک-جعبه مخلوط و در حال تعقیب تا زمانی که افسران او در بخش تولید. تقریبا بلافاصله موریس شنیده است تکرار "به من کمک کن" به عنوان افسر پوشیدن بدن-دوربین مبارزات با 39 ساله. Tapley گفت: ماموران خواستار موریس توقف مقاومت در برابر "نزدیک به 40 بار" قبل از اینکه با تنبیهبدنی او "چندین بار در تلاش برای به دست آوردن کنترل است."

از نظر دوربین موریس شنیده می شود جیغ و صدای بلند موی چتری شنیده می شود به عنوان افسران تلاش برای به دست آوردن کنترل. با توجه به KTVH یک افسر گفت: در اصلی پلیس گزارش می دهند که در حالی که تلاش برای بدست آوردن موریس بر روی زمین "سر خود را سهوا به یک قفسه باعث پارگی جزئی." که همان افسر بعد tased 39 سال در پشت در حالی که او در حال حاضر بر روی زمین است.

یک افسر دیگر اعتراف کرد او پانچ موریس چندین بار در پشت و آرنج "در تلاش برای به دست آوردن انطباق" در این گزارش آمده.

"خود را به من بدهید لعنتی دست!" یکی از افسران شنیده است گفت: به موریس قبل از تهدید به شکستن مچ دست خود را. "آه خدای من آه خدای من! لطفا به من کمک کن!" موریس شنیده فریاد آینده را به نمایش بدن-دوربین با چندین افسران برگزاری بر روی او به عنوان او می گوید: قلب خود را در فشار. "به من کمک کنید لطفا! کسی به من کمک کند!"

Tapley ادعا کرد که در یک نقطه موریس رسیده برای یک چاقو که "کوتاه به جیب خود." "به مبارزه ادامه داد موریس کشیده و یکی از افسران به زمین موقعیت خود را در بالای افسر قرار داده و افسر در یک سبد" رئیس گفت.

"به جای استفاده از نیروی مرگبار افسر برداشت چاقو و پرتاب آن را از فوری منطقه" Tapley اضافه شده است. اما هنوز روشن نیست که از ویرایش ویدئو منتشر شد شنبه اگر Morris تا به حال یک چاقو که آن را انداخته بود و یا اگر 39 ساله قرار داده شده یک افسر در یک سبد.

Tapley گفت که حدود پنج دقیقه به این قسمت بیشتر ماموران وارد و رام موریس. این فیلم نشان می دهد که علاوه بر گروهی از افسران در اطراف موریس حداقل یک افسر دیده می شود با فشار دادن هر دو دست در مقابل 39 ساله سر و گردن او را به عنوان چهره را در زمین. چندین نفر دیگر را می توان با قرار دادن زانو و پاهای خود را به عقب.

"یک تماس برای خدمات پزشکی اورژانس ساخته شده بود توسط ماموران قبل از دستبند مطمئن بودند" Tapley گفت. در این ویدئو موریس شنیده می شود فریاد برای کمک به ماموران او را به "توقف در حال حرکت است."

در یک نقطه و یک افسر زن yells در موریس به "قرار دادن سر خود را به عقب بر روی زمین و راست پا" را به عنوان او شروع به حرکت می کند. "قرار دادن سر خود را و هنوز هم می شود" او اضافه می کند. ثانیه بعد Morris yells از چندین بار که او تنفس می کند.

با توجه به دادستان که به بررسی پرونده موریس قرار داده شد به "بازیابی موقعیت" هنگامی که او شروع به استفراغ هر چند که قابل رویت نیست در منتشر شد فیلم. با توجه به Arkansas Democrat-Gazetteپلیس گفت: موریس تنفس متوقف مدتی پس از او دست به دستبند.

به پزشکی قانونی بعد به این نتیجه رسیدند که موریس درگذشت "متامفتامین مسمومیت با ترکیبی از اعمال و مبارزه و خویشتن داری و انجام الکتریکی سلاح استقرار" تعقیب وکیل کارول خدمه گفت: در نامه ای در مورد بررسی است. این سم شناسی گزارش اضافه شده است که موریس آزمایش مثبت برای مت کانابینوئیدهای مواد مخدر مورفین و آمفتامین و که او دچار "هیچ زندگی-تهدید و آسیب است." این گزارش به این نتیجه رسیدند که شیوه ای از مرگ بود "نامشخص" اشاره کرد که بارب و تفنگ بی حس کردن زخم بر روی نیم تنه خود را.

"سطح مخدر Mr. Morris تا به حال در سیستم خود و فشار او اعمال شده در حالی که با تلاش پلیس در نهایت منجر به مرگ او" Tapley گفت.

با وجود تحقیقات مستقل نتیجه رسید که کانوی افسران پلیس "ایجاد نمی کند آقای موریس "مرگ" Tapley آیا توجه داشته باشید که گروه خود را "می توانید انجام دهید بهتر است."

"استفاده از زور در هر وضعیت ناراحت کننده است و باید تجزیه و تحلیل برای تعیین اگر چیزهایی که می تواند مورد بررسی بر" او گفت:. "در بررسی این حادثه من تشخیص می دهم که وجود دارد به عنوان یک اداره پلیس است که ما می توانیم بهتر انجام دهید. و اینها چیزهایی است که ما را بهتر انجام خواهد داد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب