من عاشق این Vava شیر بخار بسیار من به سختی از دست رفتن به استارباکس دیگر

به عنوان یک گروه اختصاص داده های مشتری استارباکس نوع که یک بار رفت و در آنجا هر روز صبح (حتی زمانی که آن را به

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

به عنوان یک گروه اختصاص داده های مشتری استارباکس نوع که یک بار رفت و در آنجا هر روز صبح (حتی زمانی که آن را به معنای کشمکش مینمودم نوزاد به صندلی ماشین) آن بوده است هرگز آسان است برای من به عادت از ساخت قهوه در خانه. من ترجیح می دهم یک کاپوچینو با شیر بخار پز بیش از قهوه و قهوه, و هرگز فکر نمی کردم من می تواند بکشد که در خود من است. سپس من این Vava شیر بخار و به صدا چشمگیر, اما من صبح به طور کامل تغییر کرده است.

در تلاش برای صرفه جویی در حساب بانکی ما از 6 دلار روزانه cappuccinos شوهر من خریداری من Nespresso ماشین برای کریسمس. من هیجان زده برای شروع به استفاده از آن را اما به سرعت متوجه شد که اسپرسو نبود کاملا به عنوان به عنوان من می خواستم آن را به. اضافه کردن شیر سرد تنها باعث بدتر شدن اوضاع شده است, بدیهی است. و صادقانه است ؟ اسپرسو درست نبود همان بدون فوم.

آن را در طولانی نیست قبل از اینکه من به دنبال یک خوب شیر بخار آنلاین. من در بر داشت چند که صدا بزرگ اما آنها هم گران بنابراین من برگزار شد ، در نهایت یکی از دوستانم توصیه می شود Vava شیر بخار raving در مورد چگونه آن را واقعا ارزان و آسان برای استفاده. من آن نگاه از بالا به آن دستور داده شده اند و وسواس پس از آن وارد درب من.

این Vava شیر بخار واقعا آسان برای استفاده است. این چهار تنظیمات مختلف: داغ متراکم فوم داغ روح فوم گرم و فوم سرد. شما اضافه کردن مقدار شیر شما می خواهید به بخار (وجود خطوط در داخل نمایش حداقل و حداکثر مقدار شما می توانید اضافه کنید) و پس از آن شما با فشار یک دکمه بر روی دستگاه تا زمانی که آن را به محیط شما می خواهید (من شخصا دوست دارم ساخت داغ روح فوم با شیر جو). در آن طول می کشد شاید یک دقیقه و شاید بیشتر برای گرم کردن و کف کردن. هنگامی که آن را به پایان رسید شما ارائه می شود با آنچه واقعا داغ است روح فوم و همچنین گرم شیر زیر که. در یک کلمه آن را کامل است.

من هم دوست دارم چگونه از آن آسان است برای تمیز کردن. در حالی که شما نمی توانید چوب این در ماشین ظرفشویی آن را ساخته شده از یک ماده نچسب است که باعث می شود آن فوق العاده آسان برای شستشو و نمی نگه داشتن بر روی شیر باقی مانده است. آن را نیز کمی کوچک با قلم مو آن است که هر دو زیبا و موثر در مورد شما چپ شیر نشستن بیش از حد طولانی و نیاز به مالش دادن آن را خاموش.

جت سیاه و بخار نیست نگاه مانند یک چشم درد نشسته بر ضد خود و همچنین جمع و جور به اندازه کافی است که آن می تواند به راحتی در نشستن دور اگر این است که آنچه شما ترجیح می دهید. و از همه مهمتر? این کمک می کند تا شما را به کامل کاپوچینو. این در واقع من نگه داشته از رفتن به استارباکس هر روز (فقط در زمان برای جهانی همه گیر) و من نمی بینم که تغییر در هر زمان به زودی.

VAVA شیر برقی بخار

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از Wayfair, هدف, Kohls, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب