من فقط می خواهم به بحث در مورد 'The Baby-Sitters Club'

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین F

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین Fallon. برای دریافت کامل خبرنامه در صندوق پستی خود را هر هفته برای ثبت نام آن را در اینجا.

بازگرداندن دختران من

آن بوده است صرف ساعت, اما من در حال حاضر از دست ندهید دوستان.

کریستی, کلودیا, Mary Anne, استیسی و سحر: هیچ کس اینجا بوده برای من در این تلاش بار مثل دختران من. هیچ کس به من احساس امن است. احساس عاقل. احساس در صلح است. احساس خوب به من...فقط احساس می کنم...مثل این دختران است. دوستان من است. The Baby-Sitters Club.

من هیچ اتصال به کتاب حق رای دادن و در حال حاضر مشروع عالی جدید Netflix سریال The Baby-Sitters Club. هر چند باید شده اند وجود دارد برخی از کانال های تلویزیونی است که پخش خود را نشان می دهد بر اساس کتاب محبوب در '90s از آنجا که من نمی توانم به عنوان خوانده شده که عنوان بدون آواز به خودم "سلام به شما دوستان Baby-Sitters Clubسلام به افرادی که مراقبت..."

چیزی که من پشیمان است که آن را در زمان تا زمانی که من [سن redacted] تا در نهایت عاقلانه برای ایجاد تغییر و تحول قدرت از این به شدت وفادار و پیچیده و جانسوز گروهی از دختران را که داستان در حال حاضر گفت: در آنچه ممکن است خالص ترین و واقعی ترین تجربه من تا به حال به عنوان یک تلویزیون منتقد و تحول و قدرتمند به دلیل آن است.

من احساس می کنم سایه بسیاری از مردم (عمدتا زنان از '90s) که در حال حاضر طرفداران اختصاص داده شده از Ann M. مارتین سری کتاب های درمان این نمایش جدید به عنوان نوعی از وحی است. اما من نمی تواند فکر می کنم از هر راهی برای درمان آن دیگر مانند استیسی یادگیری است که آنه ماری فقط به حال او اولین بوسه در اردوگاه تابستانی. [فریاد می زند در یک زمین بسیار بالا تنها سگ می hear me.]

من سپاسگزار است که مردم در حال آمدن به این واقعیت است که به راحتی تلویزیون > پرستیژ تلویزیون. (تنها مشکل ریاضی من همیشه حل کند. من چنین Claudia.) چرا که زمان ساخت یک من دیگر در باور من نمی توانم به یاد بیاورید زمانی که من به تماشای نشان می دهد و فقط احساس می کند این یکی را جدی انرژی خالص. دلیل است که من نمی توانم به یاد بیاورید زمانی که یک نمایش تا به حال احترام زیادی برای منبیننده.

سازندگان The Baby-Sitters Club نمی دانم که آیا یا نه من تا به حال خواندن رمان و یا اگر من یک [سن redacted] نر و نه وسط مدرسه جمعیتی سری است که بیشتر مستقیما با هدف. این فرض من تا به حال هوش هیجانی و حدود-2020 شفقت را عمیقا همدردی با پنج دختر که در حال برخورد با روزانه هرج و مرج از دوستی و tweenage وجود است. هیچ چیز بیش از حد توضیح داده شده فقط به طور چشمگیری تجربه کرده است.

واقعیت سرگرم کننده در مورد خود من طولانی PTSD از وسط سال مدرسه: زمانی که من دیدن کسی که سن 10-13 بر روی صفحه نمایش تلویزیون من, گاهی اوقات من بلافاصله پشت سر هم به اشک. مردم در آن سن و سال احساسات که فقط آنقدر بزرگ و سخت که مسئولیت رسیدگی به. این پستی است تا متوسط است. صدمه بسیار ویرانگر است. اما همچنین اوراق قرضه هستند تا نشکن و تاثیرگذار. آن را به طوری که من [redacted سال] بعد هنوز residually آن را احساس کنید و آنها را احساس کنید.

که من به ارمغان می آورد به آنچه من فکر می کنم بهترین بخشی از این Baby-Sitters Club. آن است که نشان می دهد برای آنها.

در عین حال من به شما توصیه می کنیم که هر انسانی که من می دانم—پیر و جوان, نر, همجنس باز و دگرجنسباز هزاره دیگر بد نسل—سازمان دیده بان آن است. همه شما باید به یاد داشته باشید که این یک سریال است که ساخته شده است به طوری که 10 ساله می توانید آن را بدون نیاز به درخواست برای مجوز. را که در ارزش اسمی. بچه ها در حال رفتن به صحبت و عمل می کنند مثل بچه ها با بچه ها گفت و گو بچه مراجع و بچه احساسات.

به عنوان طراوت آن را به عنوان است برای تماشای یک محصول از آنچه به نظر می رسید مانند یک فراموش شده عصر—سری به بازار عرضه شده tweens که در واقع مناسب سن و شامل هیچ Archies, Betties یا Veronicas داشتن رابطه جنسی در تروی یا حل قتل وحشتناک—این هم عمیق. معلوم تقطیر احساسات به stripped-down نسخه از آنچه شما احساس به عنوان شما را به تبدیل شدن به یک فرد بالغ باعث می شود آنها را از همه بیشتر معنی دار است.

آن است که هوشمندانه از این سری را چنین تعریف شخصیت "،" آیا شما یک سحر و یا یک زن و یا یک Mary Anne ماه با کلودیا rising? اما آن را نیز ضروری است توجه داشته باشید نبوغ یک سری که دعوت طرفداران به سطحی با شناسایی اما احساس دیده می شود در همه آنها.

ممکن است ما تمام ارسال یک دسته گل از ماسک (I dunno آنچه را مانند یک بیماری همه گیر هدیه؟) به showrunner راشل Shukert و تهیه کننده اجرایی لوسیا Aniello که همکاری در این اقتباس از این سری برای اصرار بر چنین هوش و کرامت در این دختران در حالی که همچنین تولید یک سری که, و من نمی توانم این به اندازه کافی استرس است پس شادی بخش و سرگرم کننده است.

زمانی که درخشندگی است دستکمگرفتهشده به این دلیل است که کسی به انجام کاری که احساس می کند بنابراین برکت همه درگیر برای در نظر گرفتن وزن جهان خاموش شانه های من در حالی که از تماشای این.

The Baby-Sitters Club پیچیده نیست—برخی از دختران به صورت یک باشگاه, که هدف آن است که به بچهداری—به جز برای این واقعیت است که آن را نشان دهنده بازگشت پیچیده ترین چیز از همه: که ما بودند و چگونه است که به اطلاع ما هستند.

نوشتن درجه یک. تولید دقیق است. کودک بازیگری است که عمدتا خوب است.

این پدران هستند همه داغتر از آنها نیاز به. من تصمیم گرفتم که من می خواهم پیوستن به یک throuple با الیزابت و توماس واتسون آبجو و من دقیقا نمی دانم چرا—و عذر خواهی برای اخذ خلوص این ملک با چنین مفاهیم هر چند من شک دارم واقعی سحر خواهد آن را اجازه می دهد.

اما این نشان می دهد بیش از بسیاری است که رشد در قصد. چه همه مجموعه ای را به انجام و با چنین مراقبت تابش از هر قاب هر دختر لبخند. نمی شود همه مثل "با همه چیز در رفتن..." اما با همه چیز در رفتن است...آن را مانند یک درمان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب