یاتا راه اندازی حمل و نقل هوایی امنیت اطلاعات پورتال

بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) راه اندازی شد که خطر ابتلا به امنیت اطلاعات پورتال (SRIP)—حادثه گزارش ابزار

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) راه اندازی شد که خطر ابتلا به امنیت اطلاعات پورتال (SRIP)—حادثه گزارش ابزار برای کمک به شرکت های هواپیمایی کاهش و مدیریت خطرات امنیتی. پورتال همچنین شامل آخرین وضعیت فرودگاه و محدودیت ها و الزامات تحمیل شده به عنوان یک نتیجه از COVID-19 بحران است.

SRIP توسعه داده شد به منظور بهبود اطلاعات در زمان واقعی به اشتراک گذاری در میان شرکت های هواپیمایی فرودگاه ها و ارائه دهندگان خدمات ناوبری هوایی (ANSPs). اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط شرکت های هواپیمایی خواهد بود تکمیل شده توسط open-source data (اعلامیه هشدارهای بولتن ممنوعیت گزارش های رسانه ها) به ارائه یک دیدگاه جامع از امنیت و ایمنی زیستی و عملیاتی حوادث در مجاورت فرودگاه است. این را قادر خواهد ساخت فردی خطوط هوایی را به خوبی مطلع در زمان واقعی و مبتنی بر ریسک عملیاتی تصمیم گیری برای مدیریت تهدیدات امنیتی.

"ایمنی و امنیت هستند و این صنعت را از اولویت های اصلی. این خطر امنیتی اطلاعات پورتال (SRIP) فراهم می کند تا به دقیقه به دقیقه امنیتی حادثه داده است که حمل و نقل هوایی و حتی امن تر است. این شامل ایمنی زیستی و درگیری های منطقه کسب اطلاعات خواهد شد که به خصوص به موقع به خطوط هوایی دوباره شروع عملیات در میان COVID-19 بحران" گفت: Matthew Vaughan یاتا مدیر امنیتی است.

همکاری با دولت

به بهبود امنیت در معرض خطر کاهش یاتا است که کار با متحده و بین المللی سازمان هواپیمایی کشوری (ایکائو) برای بهبود سطح امنیت اطلاعات-اشتراک گذاری. این امر به ویژه مهم در مناطق جنگی به عنوان نشان با غم انگیز سقوط اوکراین خطوط هوایی بین المللی پرواز PS752 در اوایل این سال است.

"به طور پایدار پرواز باید امن است. این COVID-19 همه گیر دیده می شود سطح بی سابقه ای از همکاری میان تمام ذینفعان صنعت از جمله دولت است. این خطر امنیتی اطلاعات پورتال (SRIP) یک فرصت مهم را برای ادامه که با همکاری مشترک هدف از ساخت حتی بیشتر امن میباشد. به عنوان حمل و نقل هوایی ری استارت ما باید با حفظ این روحیه و گسترش آن به تمام زمینه های ایمنی و امنیتی گفت:" نیک Careen, IATA, معاون ارشد رئیس جمهور در فرودگاه, مسافر, حمل بار و امنیتی است.

این SRIP پلت فرم توسعه یافته بود توسط IATA شریک استراتژیک MedAire. برای کسب اطلاعات بیشتر در پورتال تماس بگیرید aviationsecurity@iata.org تیم امنیتی.

یادداشت ویراستاران:

  • یاتا (انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی) نشان دهنده برخی از 290 شرکت های هواپیمایی متشکل از 82 درصد از جهانی ترافیک هوایی.
  • شما می توانید ما را دنبال کنید در twitter.com/iata برای اطلاعیه ها, سیاست, مواضع و مفید دیگر صنعت اطلاعات است.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن