آبی گروه به رهبری مشاور تیم برای دانشگاه تورنتو منفعل خانه خوابگاه دانشجویی

– مجموعه برای تبدیل شدن به یکی از بزرگترین منفعل خانه پروژه ها در شمال امریکا – آبی گروه (TSX:IBG) منجر خواهد

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

– مجموعه برای تبدیل شدن به یکی از بزرگترین منفعل خانه پروژه ها در شمال امریکا –

آبی گروه (TSX:IBG) منجر خواهد شد مشاور تیم به عنوان بخشی از طراحی و ساخت قرارداد تعلق می گیرد به Pomerleau Inc. به نمایندگی از دانشگاه تورنتو اسکاربورو پردیس (UTSC) برای 750 تخت منفعل خانه خوابگاه دانشجویی. این پروژه با هدف تبدیل شدن به یکی از بزرگترین منفعل خانه پروژه ها در آمریکای شمالی و ترکیب پیشرفته انرژی بهره وری اصول و تکنیک های ساخت و ساز. آن را ارائه بسیار مورد نیاز مسکن دانشجویی به UTSC موجودی به جای هر دو کوتاه مدت و بلند مدت دانشگاه, رشد بینی و پیش بینی شده است برای تبدیل شدن به یک social hub در شمال پردیس, ترکیب زندگی دانشجویی فضاهای بزرگ و سالن ناهار خوری/servery. کار مشاوره است شروع بلافاصله با پیش بینی اتمام پروژه از دسامبر 2022.

"با بیش از 60 دفاتر در سراسر جهان آبی تعهد به محیط زیست که شامل شرکت ما پا را به عنوان به خوبی به عنوان کار ما متعهد با مشتریان اتحاد گسترده اثرات" گفت: آبی مدیر عامل گروه اسکات استوارت. "این پروژه می افزاید: ما در حال رشد نمونه کارها منفعل خانه پروژه ها در شمال امریکا و ما مفتخریم به یک رهبر در اجرای این استاندارد طلا برای انرژی کارآمد طراحی شده است."

خانه منفعل اصول جدید UTSC دانشجو اقامت متمرکز در بهبود عملکرد حرارتی ساختمان پاکت موثر مکانیکی و الکتریکی سیستم های کنترل و کاهش مصرف آب. این پروژه همچنین مکان اهمیت زیادی در استفاده از نور طبیعی کاهش اتکا به منابع نور مصنوعی.

"اعطای این پروژه بیشتر افزایش می دهد مشخصات جهانی ما آموزش+ تمرین و تعهد ما به پیشرفته پایداری" گفت: Stephen Donnelly, آبی, گروه دانشیار مسئول این پروژه است. "ما مشتاقانه منتظر به همکاری با Pomerleau دانشگاه و سایر اعضای تیم طراحی."

به عنوان طراحی سرب آبی گروه را در حال حاضر شروع به بسیج یک تیم چند رشته ای به ساخت بر پل قرارداد سند (BCD) بسته طراحی و توسعه توسط دانشگاه و مشاوران به تاریخ.

آبی گروه نیز معمار رکورد قابل توجهی را به خانه منفعل پروژه های 1075 نلسون سنت و 825 اقیانوس آرام سنت (هنرمند Studios) در Vancouver, B. C. شرکت دارای سابقه ای طولانی از تبدیل دانشگاه ها موسسات آموزش عالی در کانادا و خارج از کشور. قابل توجه پروژه های شامل, George Brown College اسکله مدرسه طراحی دانشگاه رایرسون را HOEM در جارویس خوابگاه دانشجویی این دانشگاه کاردیف Maindy جاده مرکز نوآوری و دانشگاه کرنل بوم شناسی انسانی ساخت.

در مورد آبی گروه

آبی Group Inc. (TSX:IBG) جهانی است, معماری, مهندسی, برنامه ریزی و فن آوری شرکت با بیش از 60 دفاتر و 2,700 حرفه ای در سراسر جهان است. برای بیش از 40 سال خود را حرفه ای اختصاص داده شده اند کمک به مشتریان ایجاد قابل زندگی پایدار و پیشرفته محیط های شهری. به عنوان یک تکنولوژی محور طراحی شرکت آبی گروه معتقد است که شهرستانها رشد در هنگام طراحی شده با سیستم های هوشمند ساختمان های پایدار و کارآمد زیرساخت و انسان را لمس کنید. به دنبال آبی گروه در توییتر @ibigroup و Instagram @ibi_group.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب