یخ Dodged سفارشات برای آزادی بازداشت شدگان و باعث شیوع

در پایان آوریل فلوریدا قاضی فدرال مارسیا کوک حکم داد که اداره مهاجرت و گمرک زندان بودند چنین tinderbox برای رم

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

در پایان آوریل فلوریدا قاضی فدرال مارسیا کوک حکم داد که اداره مهاجرت و گمرک زندان بودند چنین tinderbox برای رمان coronavirus که یخ کرده بود شروع به تلاش در اجازه دادن به مردم است. خطرات ناشی از این بیماری همه گیر در داخل سه مهاجر-مراکز بازداشت در دولت تهدید برای قرار دادن یخ در طرف اشتباه از قانون اساسی ممنوعیت بی رحمانه و غیر معمول است.

هزاران مایل دور در آریزونا چندین پرونده های حقوقی به نمایندگی از مردم توسط ICE در بازداشت بودند در مراحل مختلف پیشرفت است. یکی آورده در ماه آوریل توسط فلورانس مهاجر و پناهنده حقوق پروژه به دنبال انتشار حداقل هشت نفر در خطر ابتلا COVID-19 به اسپانسر بازداشت کرده است.

اما به جای آماده سازی برای انتشار مهاجران در بازداشتگاه های یخ چیزی است که هر دو از مراکز کنترل بیماری و وزارت دادگستری اداره زندانها هشدار داده بود در برابر. آنها منتقل 74 تن از بازداشت شدگان به یک انتفاعی در زندان مرکزی ویرجینیا به نام ICA Farmville است.

هر دو کادر پزشکی و در حال حاضر-overtaxed کارکنان در ICA Farmville با توجه به اسناد دادگاه و مصاحبه هشدار داده بود یخ در برابر گرفتن در زندانیان. یخ تا به حال حتی مطمئن Farmville کارکنان آن استفاده می های مختلف ویرجینیا زندان به عنوان یک راه ایستگاه به قرنطینه مردم باید نقل و انتقال را از طریق رفتن.

در عوض در اوایل ماه ژوئن یخ فرستاده 74 نفر—از آریزونا فلورانس و الوی مراکز بازداشت و فلوریدا Krome—به طور مستقیم به ICA Farmville است. کارکنان ترس آشکار تقریبا بلافاصله. پنجاه و یک تن از بازداشت شدگان آزمایش مثبت برای COVID-19.

یک ماه بعد ICA Farmville در بحران است. آن را تا حداقل 268 خارج از حدود 360 بازداشت افراد مثبت برای این ویروس ساخت زندان تا کنون بیشتر زده تسهیلات در یخ شبکه از lockups. در حالی که ICA Farmville است و مدعی است که vanishingly چند علامتی, زندانیان, حمایت سوابق پزشکی دیده, The Daily Beast, می گویند در شرایط وخیم که درست نیست.

"ما فکر می کنم ما در حال رفتن برای مردن در هر زمان. کمک ما نیاز ما در حال گرفتن نیست" گفت: یک مرد بازداشت شده در ICA Farmville که روزانه وحش خواهد تماس مایکل. "ما فکر می کنم ما در حال رفتن برای مردن بدون دیدن خانواده های ما. بسیاری از مردم در اینجا رنج می برند."

کارمندان سابق می گویند coronavirus در معرض دیرینه نقایص در ICA Farmville—یعنی یک شرکت که ارزش پول بیش از حفاظت یا زندانیان و یا کارکنان خود را. حداقل 22 ماموران قرارداد coronavirus; دیگران را در پاسخ به از جان گذشته دست پاچه و آشفته بازداشت شدگان با حداقل سه حوادث خشونت بین 20 ژوئن و ژوئیه 1. "وجود دارد هیچ دلیلی برای مصرف هر بیشتر بازداشت شدگان" یکی از کارکنان سابق گفت: "اما این همه در مورد سود است."

به وکلای مهاجرت و طرفداران علت فاجعه اتفاق می افتند در ICA Farmville روشن است: یخ تصمیم به انتقال بازداشت شدگان به مرکز به جای انتشار آنها را مطابق با زمان و به احتمال زیاد در آینده احکام قضایی.

یخ "به نظر می رسد به تغییر مردم در اطراف برای جلوگیری از نیاز به اجازه دهید مردم از طریق مجبور بودن در پرونده های حقوقی" گفت: Jesse Franzblau ارشد تحلیلگر سیاست در کشور مهاجر دادگستری مرکز.

"به نظر من برای جلوگیری از انتشار آنها در حال تغییر مردم در سراسر کشور و یا انتقال آنها به سایر بازداشتگاه خارج از فلوریدای جنوبی" گفت: Heriberto هرناندز, فلوریدا, مهاجرت, وکیل است که تا به حال یک مشتری در Krome در میامی یکی از زندان های ذکر شده در قاضی کوک حکم منتقل شد به ICA Farmville است.

هرناندز گفت: مشتری خود را در, Farmville آزمایش مثبت برای COVID-19 و "همه آنها بود به او سرد و پزشکی است."

"وجود دارد هیچ سوال آنچه که این [انتقال] در نتیجه پرونده های حقوقی" گفت: Marc Van Der Hout یک وکیل آریزونا است که شکایت یخ به انتشار یک زن و شوهر از "فوق العاده ای شیوع" در الوی بازداشتگاه. "وجود دارد چهار پرونده های حقوقی من شخصا آگاه و احتمالا بیشتر. وجود دارد بدون شک در ذهن من بودند و انجام این کار برای جلوگیری از پیامدهای پرونده های حقوقی."

یخ منکر انجام هر گونه حقوقی پوسته بازی بیش از بازداشت شدگان و می گوید آن انگیزه بودند در مورد سلامت زندانیان.

"تمام نقل و انتقالات و انتقال تعیین مبتنی بر کامل و نظاممند از اطلاعات بیشتر در حال حاضر در دسترس است. به عنوان مثل یخ طول می کشد را به حساب عوامل مهم قبل از انتقال از جمله بازداشتگاه و سلامت ایمنی و رفاه از بازداشت شدگان که تعیین اگر یک انتقال مناسب است" یخ سخنگوی گفت.

ICA Farmville مدیر جفری کرافورد نوشت: در تاریخ 9 ژوئیه دادگاه اعلام می کند که خود را پزشکی کارکنان به عنوان اوایل ماه آوریل ابراز نگرانی در مورد "بیشتر مصرف" به Farmville است. او گذشت و آن را به یخ به "کشف... eliminat[ing]" اضافی بازداشت شدگان ورود. یخ و ICA Farmville به توافق رسیده است به محل جدید بازداشت شدگان اولین بار در تک سلول قرنطینه به مدت دو هفته در یک کارولین شهرستان تسهیلات.

اما به جای یخ ذکر شده چه کرافورد cryptically به نام "عملیاتی نیاز" به جای 74 تن از بازداشت شدگان از Eloy, Krome و فلورانس در ICA Farmville به طور مستقیم. یخ سخنگوی پیشنهاد نیاز بود در مورد "حفاظت از[ing] بازداشت شدگان در آن بازداشت و promot[ing] اجتماعی فاصله هر زمان ممکن است" به عنوان "عملیاتی نیاز" در موضوع است. یخ خواسته The Daily Beast, آدرس نیست کرافورد حساب شنوایی از یخ که آریزونا و فلوریدا زندان تا به حال حاشیه ای موارد از Coronavirus داخل.

با توجه به کرافورد اخیر دادگاه اعلام, یخ, پیشنهاد انتقال به Farmville امن خواهد بود این ادعا که "هیچ فعال COVID-19 موارد در آریزونا تسهیلات و که وجود دارد تعداد بسیار کمی از موارد در فلوریدا تسهیلات است."

اما قبل از نقل و انتقالات اتفاق افتاد, عمومی گزارش تا به حال مستند هشدار دهنده خوشه در coronavirus در زندان' دیوار. در مارس 19 میامی هرالد گزارش داد که coronavirus بود "موشک وار رفتن[اد]" در Broward شهرستان یخ بازداشتگاه پس از ده ها تن از مردم برگزار شد Krome منتقل شدند وجود دارد. توسط 8 مه توسان دیلی استار گزارش داد حداقل یک یخ نگهبان در الوی تا به حال آزمایش مثبت برای COVID به عنوان تا به حال یکی دیگر در فلورانس; دو هفته پس از انتقال موارد مستند از COVID-19 میان الوی بازداشت شدگان ،

هنوز کرافورد اشاره کرد در بیانیه خود که ICA Farmville به حال "حق امتناع از انتقال هر کسی که نیاز دارد را نمی توان جایگزین در تاسیسات ما." اما او نه ورزش که حق است. کرافورد پاسخ نمی دهند به جزئیات پرس و جو و درخواست برای نظر هر چند قرارداد سخنگوی رابرت براون انجام داد.

با توجه به سابق ICA Farmville کارمند آن بود که نه تنها کارکنان پزشکی که مطرح هشدار در مورد unsuitability از Farmville کوچکتر تسهیلات از بسیاری دیگر از یخ زندان به میزبان اضافی بازداشت شدگان در طی این بیماری همه گیر. لا پالما در آریزونا دارای بیش از 3000 تخت; کارمندان سابق توضیح داده شده بالا شاید 700 در ICA Farmville است.

"آن را باز خوابگاه بازداشتگاه با تختخواب به انتظارنشسته بودند تا در کنار یکدیگر با راهروی باریک" این کارمند سابق گفت. در اوایل بیماری همه گیر "بسیاری از افسران vocalized که اگر مصرف متوقف نمی بلافاصله و تسهیلات نیست به طور موثر تعطیل و شاتر تا COVID خواهد رسید تسهیلات فقط به عنوان بد آن را به عنوان است."

این کارمند سابق ادامه داد: "Farmville است و نه در شیوه ای که در آن اجتماعی فاصله می feasibly کار می کنند."

هر دو سابق ICA Farmville کارکنان که در صحبت با The Daily Beast توصیف اداری کارکنان بیشتر در رابطه با ساخت پول از با سلامت و جان از آن بازداشت شدگان و کارگران آن است. با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده توسط ملی مهاجر دادگستری مرکز, ICA Farmville در سال 2019 دریافت $120.75 هر زندانی در هر روز از یخ است.

با توجه به Crawford, اعلام حداقل 22 کارکنان باید آزمایش مثبت برای COVID-19 در جولای 8. آن را مرکب موجود حس نا امیدی و کم روحیه کارکنان در مورد subpar درمان و حفاظت پرداخت. از کارمندان سابق گفته شده اند وجود دارد هیچ افزایش در تقریبا شش سال با مجبور اضافه خدمت به عنوان ناچیز جایگزین و به روز کمتر و در نتیجه در یک overworked و ناراضی کارکنان. در ضمن کارمندان سابق گفت: مدیریت شده اند اعطای سالانه خود را افزایش می دهد.

دستمزد یکی از کارمندان سابق گفت: در حال بالاتر از بسیاری از مشاغل در اطراف منطقه. اما وجود دارد هیچ اتحادیه در ICA Farmville چیزی از کارمندان سابق گفت: ناامید شد مدیریت باعث ترس از اقدامات تلافی جویانه است که باید منصرف سازماندهی تلاش.

براون سخنگوی ICA Farmville گفت: این شرکت به "هر کارمند 25 درصد جایزه در آخرین دوره پرداخت به تشکر از آنها را برای کمک به شرکت و ماموریت در این وضعیت همه گیر." آنها تا به حال دریافت نکرده ساعتی افزایش دستمزد پس از 2015 "اما به نفع دلار افزایش یافته و تقریبا سالانه است."

او گفت: مدیریت و کارکنان اداری "دریافت افزایش این سال برای اولین بار در پنج سال" اما بالغ آن در حدود 1.3 درصد در سال است."

سرخوردگی در میان نگهبانان سابق کارکنان گفت: به احتمال زیاد منجر به یک هشدار دهنده موجی از خشونت های اخیر در داخل ICA Farmville با دو فلفل sprayings و اتهام سر و صدا دور از کار اخراج شده بین 20 ژوئن و ژوئیه 1. سابق-کارکنان—که حساب های سازگار با پنج بازداشت مهاجران The Daily Beast دارای مصاحبه—به توصیف یک تصویر مخلوط در میان پاسداران با دلسوز آنهایی که با مخلوط تهاجمی و سوخته ،

فلفل sprayings "تشدید مشکلات تنفسی" در میان بازداشت شدگان اشاره کرد Sirine Shebaya مدیر اجرایی ملی, مهاجرت, پروژه ملی وکلا' انجمن صنفی. "این نشان می دهد درجه ای است که این مرکز مجهز به بیمار رسیدگی شیوع. یخ می دانستند که این تسهیلات می دانستند که اما آنها همچنان به کار به عنوان اگر وجود ندارد یک کشنده بیماری همه گیر از نسبت ما دیده نمی شود پس از سال 1918. و این که دقیقا چه چیزی باعث این بیماری."

در همان زمان, ICA, Farmville مدافعان آن. آیلین Blessinger یک وکیل است که نشان دهنده مشتریان در داخل قفل شده گفت: Farmville است در میان بهترین یخ زندان برای تسهیل دسترسی قانونی. "من فکر نمی کنم [وقوع] می تواند 100 درصد نسبت به Farmville به" Blessinger گفت. "اگر دولت فدرال تصمیم به توقف تمام نقل و انتقالات از اداره زندانها بود چرا آن را OK [برای یخ] برای انتقال مهاجران؟"

سخنگوی ICA Farmville قهوه ای گفت: روزانه وحش که سود نیست ایجاد انگیزه ICA Farmville پذيرش از انتقال بازداشت شدگان است. اما چند تن از قهوه ای نظرات به The Daily Beast, شد, مورد مناقشه با افراد بازداشت شده در ICA Farmville است.

خواسته در مورد امکان فاصله اجتماعی در داخل مرکز براون گفت که ICA Farmville است که در حال حاضر در نیمی از ظرفیت آن است. "حتی زمانی که در ظرفیت کامل زندانیان به طور متوسط 33 متر مربع. ft سبکبار از فضا در خوابگاه. هنگامی که شما عامل در مبلمان و وسایل آنها به طور متوسط حدود 50 متر مربع. ft هر زندانی," او گفت:.

یک زندانی روزانه وحش خواهد تماس فردی گفت که گمراه کننده بود. "ما در خواب مانند ما همکاران. تخت اساسا به یکدیگر متصل شده اند. فضای اینجا کوچک است" Freddy گفت.

براون گفت که در حالی که حجم زیادی از مردم در ICA Farmville به حال آزمایش مثبت برای COVID-19, "99.87 درصد مثبت بازداشت شدگان بدون علامت هستند. ما همچنان متعهد به سلامت و ایمنی از کسانی که کار برای ما و در ما مراقبت."

"نه این یک دروغ است. در اینجا هر کس علائم" Freddy گفت.

Michael افزود: "ما در حال انتظار برای مرگ آمده برای ما چون ما همه تحت تاثیر coronavirus و تمام این افراد نگران هستند و ترس است. اکثریت ما کودکان است. ما با داشتن مزمن مسائل مربوط به سلامت روان. من می خواهم یخ به فکر می کنم با قلب خود. همه ما درد و رنج روانی بیش از حد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب