ساده لوحانه طرفداران فوتبال اثبات آن را خیلی زود برای ورزش به بازگشت در میان Coronavirus همه گیر

لندن—هلیکوپتر پلیس و اورژانس پراکندگی اقدامات مورد نیاز در ساعات اولیه صبح روز شنبه به عنوان پلیس مبارزه برای

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

لندن—هلیکوپتر پلیس و اورژانس پراکندگی اقدامات مورد نیاز در ساعات اولیه صبح روز شنبه به عنوان پلیس مبارزه برای جلوگیری از طرفداران فوتبال جمع آوری شده را coronavirus hotspot برای جشن لیورپول دیر در لیگ برتر.

گریم قابل پیش بینی از طرفداران رها اجتماعی فاصله خود را جشن می گیرند و تیم های پیروزی شده بود یکی از عمده استدلال در برابر فوتبال اجازه بازگشت به انگلستان است. نخست وزیر بوریس جانسون هشدارها را نادیده گرفت که خود دولت جستجو به شدت برای یک راه برای خارج شدن از یکنواختی مستند. به عنوان دور برگشت به عنوان مارس که تا به 1000 نفر از مردم در حال مرگ هر روز در انگلستان دولت اعلام می خواستم برای دیدن فوتبال بازگشت "به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

باشگاه فوتبال لیورپول بود که در اروپا نیروگاه در سال 1980 تا به حال موفق به پیروزی در انگلیسی قهرمانی برای 30 سال است. که بی ثمر اجرا به پایان رسید در اواخر پنج شنبه شب جرقه بداهتا جشن در خارج از زمین توسط چند هزار نشئه حامیان.

در طول روز شهردار لیورپول و باشگاه مقامات التماس طرفداران به جمع در شهر برای یک ثانیه کامل شب جشن. خود را درخواست نادیده گرفته شد به عنوان جمع هزاران نفر در لیورپول اسکله به آواز خواندن به اشتراک گذاری آبجو در آغوش گرفتن و بدون توضیح به هدف و آتش بازی در این شهر را یاد کبد ساختمان.

ماموران آتش نشانی مورد نیاز برای خاموش کردن آتش سوزی در ساختمان بالکن مدت کوتاهی پس از یک اتش بازی سقوط به نما در حالی که طرفداران را تشویق می کردند در خیابان ها زیر کلیک کنید.

Merseyside پلیس اعلام کرد که طی 48 ساعت پراکندگی سفارش صادر شد در شب جمعه و در محل باقی می ماند تا روز یکشنبه. "امشب ما را دیده اند توده های مردم گله به اسکله سر منطقه تشدید خطر گسترش Covid-19" یک سخنگوی گفت.

لیورپول شهردار Joe Anderson ادامه داد: به درخواست طرفداران برای رفتن به خانه در توییتر. "به وضوح وجود دارد برای بسیاری از مردم مست و باعث ضد رفتار اجتماعی در اطراف مرکز شهر لطفا من مصرانه از شما را ترک مرکز شهر در حال حاضر از آن است که امن نیست."

شهردار هشدار داده بود که این اتفاق می افتد زمانی که دولتها در سراسر جهان به بحث که آیا به اجازه می دهد, ورزش برای از سرگیری. اسکاتلند و فرانسه به پایان رسید خود را به فوتبال فصول اولیه برای کاهش خطر گسترش coronavirus اما خیابان داونینگ تشویق لیگ برتر بازگشت.

زمانی که اندرسون صحبت کردن در ماه آوریل گفت که او فکر بازی مسابقات پشت درهای بسته و دقیق اقدامات برای اطمینان اجتماعی فاصله می تواند منجر به "مسخره" وضعیت از طرفداران جمع آوری به هر حال او با انتقاد توسط باشگاه و هواداران گروه.

در حالی که برخی از لیگ اعلام کرده بود این فصل "باطل" و یا با استفاده از یک امتیاز در هر بازی به طور متوسط به کار قهرمانان لیورپول طرفداران از جان گذشته به صورت فصل به رزومه به طوری که آنها می تواند خود را ادعا می کنند برای اولین بار مسابقات قهرمانی لیگ در سه دهه.

یکی از لیورپول برجسته ترین حامیان سابق فوتبال سردبیر تایمز لندن که دارای چندین کتاب نوشته شده در این باشگاه بود و در میان کسانی که گفت: ترس شد و هر دو بی اساس و توهین آمیز است.

"مقامات بر این باورند که طرفداران مانند lemmings را بریزید بیرون از خانه های خود را, تف در صورت اجتماعی فاصله و جمع آوری مثل کودن ها," تونی ایوانز در توییتر نوشت در ماه مه. "افرادی که هرگز چیزی از انجام چیزهای شبیه به این در یک میلیون سال بپذیریم که کسانی که نئاندرتال ها که پشتیبانی لیورپول یا لیدز را ریختن به خیابان ها و اسپری مستی تف در هر یک از دیگر. آره راست. به مردم یک بیت از اعتبار است."

در صبح روز شنبه او به رسانه های اجتماعی به توضیح است که این وضعیت در کشور در حال حاضر تغییر کرده و دیگر گروه ها در حال حاضر به نظر می رسید به رها اجتماعی فاصله. "رفتار برخی از LFC طرفداران appalls من. اما حماقت است بدون رنگ," او نوشت.

مقامات محلی می ترسید که مهمانی تمام شد و از آن خطرناک تر به لیورپول فکر این است که شده است به خصوص به شدت ضربه توسط COVID-19.

"ما درک می کنیم مردم احساس خواهد شد خیلی خوشحال است که لیورپول امن لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار در 30 سال" گفت: Merseyside پلیس دستیار ارشد پاسبان راب Carden. "همانطور که همه ما می دانیم, Merseyside شده است به طور نامتناسبی تحت تاثیر COVID-19 همه گیر و همه ما باید انجام آنچه ما می توانیم برای جلوگیری از افزایش مرگ و میر در جوامع ما است."

برخی از تجزیه و تحلیل پیشنهاد کرد که در لیگ قهرمانان بازی بین لیورپول و اتلتیکو مادرید یکی از گذشته برگزار می شود قبل از lockdown—ممکن است کمک به افزایش coronavirus مرگ و میر در این شهرستان است. سه هزار اتلتیکو طرفداران اجازه داده شد برای سفر به بازی در لیورپول در مارس 11 از مادرید بود که به شدت ضربه توسط این ویروس در زمان.

آخرین مطالب