اگر تهمت نمی توانید برنده شوید او را برای رفتن به آمریکا را با او

واضح نیست که چه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می خواهد ؟ او می داند که او می ایستد یک فرصت خوب از دست دادن. او

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

واضح نیست که چه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می خواهد ؟ او می داند که او می ایستد یک فرصت خوب از دست دادن. او می گوید کریس والاس "جعلی نظرسنجی" اما او می داند. و شما می توانید عملا احساس محکومیت افزایش در داخل او را: اگر من پایین رفتن من مصرف کشور را با من.

او می خواهد پلیس در درگیری با معترضان. و او نمی خواست آنها را در پورتلند. منظورم این است که آن را خوب است. اما پورتلند معادل آن شهر در کنتیکت که در آن آنها را در تابستان سهام در برخی از موسیقی. تهمت می خواهد درگیری در نیویورک است. او می خواهد به بازی در برادوی!

من مطمئن هستم که برخی از شما حتی برخی از شما که به خصوص نمی خواهم او فکر می کنم من ناعادلانه بودن. که او نمی تواند که بدخواه. که شاید روز سه شنبه پايه بلند كن بادي و حمایت او از ماسک اما مبهم نشان می دهد که او می تواند جدی است که قادر به تغییر. اگر این است که شما من یک سوال برای شما: هنگامی که از او نورد پایین که پله برقی پنج سال پیش مغلوب ساختن پیشی جستن غافلگیر شما و یا تحت تاثیر قرار شما به عنوان افزایش یافته است به یک مناسبت است ؟

پاسخ این است که هرگز. شده اند وجود دارد موارد نادر زمانی که تلویزیون برخی از صاحب نظران تصمیم او نگاه کرد "ریاست جمهوری" که توسط آنها واقعا بدان معنی است که آنها خود را ابراز شگفتی در این واقعیت است که او موفق به خواندن یک اسکریپت برای یک تغییر بدون آید تپه معلمان دانش آموزان سوء استفاده مردم از او متنفر است. اما کسانی که در چند قسمت فقط اثبات چگونه embarrassingly پایین نوار برای "ریاست جمهوری" تبدیل شده است.

بدون او در این راه بوده است پس از سال 2015 او را در این راه بوده است تمام زندگی او را در این راه بوده است از او 3. او نیاز دارد برای همه چیز را در مورد او و او نیاز به تقسیم بقیه جهان به برندگان که عشق را برگ برنده و بازنده که از او متنفرم. و او می خواهد به تحمیل درد بازنده.

فکر می کنم مردم او را تحسین. پوتین. Xi. Kim. اردوغان. السیسی. چه چیزی شما فکر می کنم او دوست دارد در مورد آنها ؟ روابط خود را? سلیقه های خود را در opera? بدون او دوست دارد که آنها را اراذل و اوباش. آنها قوی است. آنها به معنی کسب و کار است. آنها می دانند که چگونه به مسئولیت رسیدگی به هیپی. یا Uighurs به عنوان مورد ممکن است.

در واقع, آن را به ارزش مصرف یک مختصر انحراف در اینجا پایین اویغوری جاده به دلیل آن را به ارمغان می آورد ما در داخل تهمت مغز در راه است که مفید به نگه داشتن در ذهن در حال حاضر و نوامبر است. چین با راه اندازی یک شبکه از اردوگاه های بازآموزی برای مسلمان اویغوری جمعیت. این رژیم در اصل شمارش آنها به عنوان خائن یا حداقل فرض بی وفا چون از قومیت و مذهب است. نزدیک به یک میلیون نفر در حال فکر به بازداشت وجود دارد—بدون اتهام و یا محاکمه.

وزارت بازرگانی را به برخی از اقدامات در برابر چین بیش از این در اکتبر 2019. اما به یاد داشته باشید آنچه که جان بولتون در کتاب خود نوشت. در اواخر سال 2018 تهمت خواسته دستیاران چرا تحریم شد در نظر گرفته و در یک بعد از جلسه با آقای Bolton بازگو مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان معمول تضعیف خود دولت را سیاست رسمی "گفت که یازدهم باید پیش با ساخت این اردوگاه که مغلوب ساختن پیشی جستن فکر کردم دقیقا درست انجام دهد."

دقیقا کار درست را انجام دهید. تامل رئیس جمهور ایالات متحده گفتن که حکم به یک دیکتاتور "چین کمونیست" که راست بال خواهد بود مطمئنا با تأکید اگر دموکراتیک رئیس جمهور گفت: تا به حال چنین چیزی در مورد توقیف از شهروندان بر اساس ایمان دینی است.

البته تهمت فکر کردم که یک ایده بزرگ. او دوست دارم که قادر به انجام آن خود را. اما او نمی تواند حداقل در حال حاضر در این مدت است. چه کسی می داند در مورد دوم ممکن است مدت زمانی که او می خواهم فکر می کنم او می خواهم داده شده است و دستور به انجام مطلقا هر چیزی که او می خواست. اما در حال حاضر او نمی تواند بکشد یازدهم قرار داده و معترضان در اردوگاه.

پس او را فراموش بعدی بهترین چیز از نظر او. او به ایجاد یک وضعیت که در آن خشونت ميگيرد. که در آن—و یا پس او فکر می کند—آن را به چینی اکثریت در مقابل نفرت اویغوری اقلیت و او را رهبر و او مواضع جو بایدن به عنوان رهبر Uighurs. و این که او چگونه فکر می کند او ممکن است قادر به برنده شدن.

من فکر می کنم او اشتباه است و من فکر می کنم او اشتباه است چرا که در یک کلام ایالات متحده آمریکا است که جمهوری خلق چین و افکار عمومی هنوز در اینجا مهم و افکار عمومی در حال رشد است و بیشتر و بیشتر در برابر او در هر هفته.

برخی از افتضاح بی قانون رویداد می تواند به نوبه خود افکار عمومی در جهت خود را. اما آن را بیشتر احتمال دارد که آن را با شکست مواجه خواهد شد. خوب است چون به این معنی بایدن برنده خواهد بود. اما آن را به دلیل آن را وحشتناک به فکر می کنم در مورد آنچه مغلوب ساختن پیشی جستن را در واپسین هفته از انتخابات او مخفیانه که او قرار بود به از دست دادن.

او را تشویق کردند. چشم رول نیست. او در حال حاضر این کار را چندین بار در سال 2016 زمانی که او را تشویق جمعیت خود به ساسات گاه به گاه معترض. در این زمان او به سطح شیب دار که تا به مقیاس. او را قادر به بهتر رفتار است.

او در حال حاضر متنفر نیمی از کشور او در زمان سوگند به دفاع و خدمت می کنند. همیشه کرده است. هنگامی که او تصمیم می گیرد که نیمی تبدیل به یک اکثریت غیر قابل عبور است که او نمی تواند نفع خود به عقب نگاه کردن. او می سوزاند تمام خانه را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب