اگر شما می دانید کسی که Quarantining به تنهایی کمک به آنها را با یک هدیه

من به اندازه کافی خوش شانس بود quarantining با دوست دختر من. برخی از مردم به دام افتاده در خانه با کودکان خود

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

من به اندازه کافی خوش شانس بود quarantining با دوست دختر من. برخی از مردم به دام افتاده در خانه با کودکان خود را در اطراف 24/7. و در حالی که ممکن است استرس زا چه حتی بیشتر ترسناک است که رفتن را از طریق تمام این حرکات شدید) به تنهایی. اگر شما می دانید کسی که به تنهایی زندگی می کنند در حال حاضر یک هدیه کوچک به روشن روز خود را یک ایده عالی است. به آنها چیزی را از طریق این که آیا آن چیزی است که به ارمغان می آورد آسایش و شادی و یا فقط محض سرگرمی می تواند یک راه طولانی بروید. در اینجا برخی از ایده های.

برای دوست خود را که نیاز به در آغوش گرفتن

Bearaby درخت Napper

اگر دوست شما نیاز به در آغوش گرفتن آنها بهترین چیز بعدی. این وزن پتو ساخته شده از 100% طبیعی اکالیپتوس الیاف است که قرار دادن دوستان خود را و هرگز به آنها اجازه رفتن. آن را نیز می آید در انواع رنگ های سرگرم کننده, بنابراین مطمئن شوید که به انتخاب مورد علاقه خود را.

برای اقامت در تماس

نه تنها شما می توانید تماشای تلویزیون بر این, شما همچنین می توانید چت تصویری. این یک راه بسیار خوبی برای ماندن متصل. بررسی پیش بینی آب و هوا تقویم خود را به انجام لیست و حتی آشپزی همراه با شبکه غذایی ، این صفحه نمایش های قابل حمل است که تقریبا تمام آن را.

برای دوست خود را که نیازهای کامل WFH مورد لباس

Lunya سرد همه توپ را روی گوه

شما می توانید تقریبا هر آنچه قرنطینه فعالیت های شما می خواهید در این که آیا آن کار و یا پازل. این نرمترین پیراهن وجود دارد جایگزین سرقت مانتو و مورد علاقه خود را (پیراهن کهنه). دوست خود را می پوشند این 24/7.

برای دادن دوستان خود را در یک قرنطینه قبل

اشتراک جعبه سرگرم کننده هستند. آنها کمی درمان شما را وادار به باز کردن یک بار در ماه و در این رای گرفتن چیزی یک بار در ماه و حتی ممکن است فقط مفید در دانستن اینکه چه ماه است. این اشتراک از Ipsy بزرگ برای دوست خود را که می خواهد خود را به یک makeover. در حال حاضر زمان مناسب است ؟ هیچ کس در اطراف به قاضی.

برای نگه داشتن دوستان خود را اشغال کردند

نیویورکر پازل

یک پازل است یک راه عالی برای کشتن برخی از زمان و باز کردن از پیچ. آنها با تشکر از شما برای این کار یکی از آنها قادر خواهید بود به منطقه برای چند ساعت و فقط فکر می کنم که کدام قطعه می رود که در آن. و علاوه بر این همه می دانند نیویورکر پازل بهترین هستند.

برای حفظ دوستان خود را و حتی بیشتر را اشغال کردند

شنیدن اشتراک

اگر شما فکر می کنم دوست شما خسته شده است از شنیدن صدای خود را هدیه آنها قابل شنیدن اشتراک. نه تنها آنها می توانید گوش دادن به تن کتاب های صوتی نیز وجود دارد که مراقبه هدایت برای کمک به آنها استراحت و باز کردن از پیچ.

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن پوشاک معاملات از L. L. Bean, Lands' End, فاصله, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب