IHG® برای باز کردن بین قاره ای در رم به عنوان هتل لوکس با نام تجاری بازگشت به ایتالیا

InterContinental Hotels Group (IHG®) اعلام کرد امضای قرارداد حق رای دادن با وستمنت گروه هتلداری و وجوه اداره ش

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

InterContinental Hotels Group (IHG®) اعلام کرد امضای قرارداد حق رای دادن با وستمنت گروه هتلداری و وجوه اداره شده توسط Oaktree مدیریت سرمایه L. P. ("Oaktree") برای فریبنده ملک در قلب رم.

این هتل لوکس خواهد شد در یاد Via Veneto در Ludovisi منطقه از شهر, نزدیک به ویلا بورگزه. اموال موجود - که شامل 160 اتاق و سوئیت, رستوران, بار, آبگرم و مناطق عمومی - ترمیم خواهد شد برای ایجاد یک حس با احتیاط مدرن و لوکس برای بازدید کنندگان و مردم محلی به طور یکسان.

طراحی شده در 1900s اولیه توسط معمار کارلو Busiri Vici در نئو رنسانس سبک پالازو ساختمان در اصل خانه به سفیران ماندن در رم باز به عنوان یک هتل در سال 1993. مهمانان را بهره مند از نزدیکی آن به شهرستان ثروت از هنر و تاریخ و تشکر به نخست موقعیت کمتر از یک کیلومتر پیاده روی از Galleria Borghese اسپانیایی مراحل و فواره. هتل به راحتی می توان رسیده از رم Ciampino یا فیومیچینو فرودگاه بین المللی است و کمتر از 10 دقیقه از شهر اصلی ایستگاه راه آهن.

IHG می پیوندد قوی کنسرسیوم از جمله آمریکا مبتنی بر صندوق Oaktree, وستمنت مهمان نوازی گروه سرمایه گذاری استراتژیک شریک و اپراتور و UniCredit S. p.یک پروژه ارشد وام دهی بانک. این پروژه برگزار شده توسط یک تازه تاسیس سرمایه گذاری املاک و مستغلات صندوق موفق میلان-بر اساس Castello SGR یکی از ایتالیا برتر مدیریت املاک و مستغلات شرکت.

Willemijn Geels معاون توسعه اروپا, IHG نظر: "امضای یک بین قاره ای در رم نشان دهنده لحظه ای مهم در رشد لوکس ما نمونه کارها و حضور نام تجاری در سراسر اروپا است. در این چالش برانگیز و بی سابقه ای در زمان امضای این را نشان می دهد ادامه داد: اعتماد ما صاحبان و همکاران محل در IHG و مارک های ما است. ما خوشحال به همکاری با Oaktree سرمایه و وستمنت گروه هتلداری و نگاه به جلو به ارائه بین قاره ای مهمان غنی و تجربه فراموش نشدنی در شهر ابدی."

آلفردو ماریا د Falco معاون CIB و سر از CIB ایتالیا در UniCredit نظر: "تأیید اولیه سرمایه گذاران بین المللی از تعهد خود را به ایتالیا و حتی در این زمان دشوار است که یک سیگنال قوی از کشور unimpaired جذابیت به عنوان یک میراث فرهنگی گردشگری و کسب و کار به مقصد. UniCredit یک شریک استراتژیک برای توسعه از پروژه های املاک و مستغلات و ما خوشحال هستند برای حمایت از این ابتکار مهم در یک بخش مانند هتل لوکس صنعت است که می تواند یک نیروی محرکه برای بهبود گردشگری در ایتالیا."

InterContinental Hotels & Resorts بزرگترین, سفر لوکس هتل با نام تجاری. هر یک از آن 213 هتل یک قسمت را در سمت راست خود را با یک سبک متمایز و محیط از ساختمان های تاریخی به شهر نشانه و همهجانبه تفریحی در هر گوشه ای از جهان. بین قاره ای در رم ملحق خواهد شد یک خانواده از 34 نمادین بین قاره ای خواص در اروپا از جمله بین قاره ای لندن - پارک لین بین قاره ای پاریس – Le Grand و بین قاره ای, برلین, که بسیاری از آنها تحت چند میلیون یورو نوسازی برنامه های.

این اطلاعیه می آید هفته پس از امضای شش حواس رم است که برای باز کردن در اواخر 2021. IHG در حال حاضر دارای 44 هتل لوکس در اروپا با 17 هتل لوکس در خط لوله برای باز کردن در 3-5 سال آینده. در ایتالیا IHG یک نمونه از 29 هتل ها – در سراسر برندها از جمله هتل نیلی, Crowne Plaza, مسافرخانه تعطیلات و تعطیلات مسافرخانه اکسپرس - و چهار بیشتر در خط لوله.* این خریدهای اخیر در رم در رشته تحولات برای IHG جهانی لوکس, نمونه کارها از جمله بین قاره ای Khao Yai دریاچه قو رفت و آمد مکرر در مرکزی تایلند, بین قاره ای, چیانگ مای, مای پینگ هتل و نایب السلطنه Pudong شانگهای.

*همانطور که از 31 مارس سال 2020

در مورد IHG®

IHG® (InterContinental Hotels Group) [LON:IHG NYSE:IHG (دهي)] یک سازمان جهانی با یک مجموعه گسترده ای از مارک های هتل از جمله حواس شش هتل ها و استراحتگاه چشمه های معدنی السلطنه هتل ها و استراحتگاه بین قاره ای® هتل ها و استراحتگاه Kimpton® هتل ها و رستوران ها و هتل نیلی®حتی هتل®, HUALUXE® هتل ها و استراحتگاه, Crowne Plaza® هتل ها و استراحتگاه voco™, تعطیلات مسافرخانه® هتل تعطیلات مسافرخانه اکسپرس®تعطیلات مسافرخانه باشگاه تعطیلات®مشتاق™ هتل Staybridge Suites®, Atwell سوئیت و Candlewood Suites®.

IHG فرانچایز اجاره مدیریت یا صاحب حدود 5,900 هتل و نزدیک به 882,000 اتاق مهمان در بیش از 100 کشور جهان با بیش از 2 ، 000 هتل ها در توسعه آن خط لوله است. IHG همچنین مدیریت IHG® پاداش باشگاه جهانی ما وفاداری برنامه که دارای بیش از 100 میلیون ثبت نام کاربران.

InterContinental Hotels Group PLC توسط گروه شرکت برگزاری و ثبت شده در بریتانیا و ثبت شده در انگلستان و ولز است. بیش از 400 ، 000 نفر در سراسر کار IHG را در هتل ها و دفاتر شرکت های بزرگ در سطح جهان است.

بازدید www.ihg.com برای اطلاعات هتل ها و رزرو و www.ihgrewardsclub.com برای اطلاعات بیشتر در IHG Rewards Club. برای ما آخرین اخبار, بازدید: https://www.ihgplc.com/en/news-and-media و به دنبال ما در رسانه های اجتماعی در: www.twitter.com/ihgcorporate, www.facebook.com/ihgcorporate و www.linkedin.com/company/intercontinental-hotels-group

در مورد Oaktree

Oaktree یک رهبر جهانی در میان مدیران سرمایه گذاری و متخصص در سرمایه گذاری های جایگزین با $125 میلیارد دلار دارایی های تحت مدیریت این شرکت از 31 دسامبر 2019. این شرکت بر فرصت طلب و ارزش گرا و خطر کنترل به روش سرمایه گذاری در اعتبار سهام خصوصی واقعی دارایی ها و سهام ذکر شده. این شرکت بیش از 950 نفر از کارکنان و دفاتر در 19 شهرستانها در سراسر جهان. برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه Oaktree وب سایت در http://www.oaktreecapital.com/

در مورد وستمنت گروه هتلداری

وستمنت گروه هتلداری یکی از بزرگترین مالک خصوصی اپراتورهای هتل با بیش از 500 خواص فراگیر تقریبا 56,000 اتاق در سراسر شمال امریکا و اروپا و آفریقا و آسیا است. از زمان ایجاد آن در سال 1975 شرکت برگزار کرده است مالکیت منافع و عملکرد آن بیش از 1 ، 000 هتل ها.

وستمنت تشکیل اتحاد استراتژیک با بسیاری از بزرگترین مارک های هتل از جمله, اما نه محدود به, InterContinental Hotels Group (IHG) هیلتون ماریوت هایت پرستاران مشاهده نشد و انتخاب هتل ها.

وستمنت یک نمونه کارها متنوع اعم از 2-5 ستاره خواص خدمات کامل به محدود خدمات کسب و کار هتل بزرگ کنفرانس هتل آپارتمان پارک لین شهر بوتیک هتل ها و هتل های لوکس.

وستمنت شده است سرمایه گذاری در کنار همکاران سازمانی از سال 1995 به نمایندگی از بیش از 9 میلیارد دلار سرمایه در آمریکا و اروپا و آفریقا و آسیا است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن