"من در حال مرگ به آرامی': HIV مثبت از بازداشت شدگان برنده انتشار—اما هنوز هم رایگان نیست

فدرال مقامات اداره مهاجرت در حال امتناع از انتشار HIV مثبت که برگزار شده است در مینه سوتا بازداشتگاه از ماه ژا

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

فدرال مقامات اداره مهاجرت در حال امتناع از انتشار HIV مثبت که برگزار شده است در مینه سوتا بازداشتگاه از ماه ژانویه با وجود این واقعیت است که در حال حاضر برنده خود را در مورد برای انتشار قبل از یک قاضی مهاجرت—و با وجود خطر شدید از عوارض پزشکی از شیوع کروناویروس که گسترش در داخل بازداشتگاه در سراسر کشور است.

"من در حال مرگ به آرامی حتی با دارو" گفت: ویلیام Zacarias Marroquìn 45 ساله کارگر رستوران تماس از داخل Sherburne County زندان در الک ریور, مینه سوتا. "من نمی دانم اگر آنها مراقبت یا نه اما من می توانید با صرف وقت خود را با خانواده نامزد من. من نمی دانم اگر آنها در نظر گرفته ایم که."

"او در حال حاضر برنده پرونده او در مقابل قاضی مهاجرت خود گفت:" هانه Sandison مهاجر عدالت همکار با طرفداران حقوق بشر است که فراهم می کند خدمات حقوقی رایگان به افراد کم درآمد متقاضیان پناهندگی در غرب میانه بالا و تشکیل بخشی از تیم وکلای دفاع از Marroquìn انتشار. "او ندارد و وکیل او برنده—تنها دلیل او بازداشت شده است که DHS جذاب خود مورد است که یک دلیل خوب برای نگه داشتن او را بازداشت."

Marroquìn مورد شبیه به کسانی که از دیگر بازداشت شدگان در سراسر کشور که طرفداران در حال هل دادن برای ایالات متحده مهاجرت و گمرک اجازه می دهد تا برای آزادی خود را در برابر این بیماری همه گیر کوروناویروس. در مارس مهاجرت, برابری, یک سازمان غیر انتفاعی است که طرفداران به نمایندگی از همجنسگرایان و افراد HIV مثبت در نظام حقوقی شکایت با وزارت امنیت داخلی را از حقوق مدنی خواستار آزادی فوری همه یخ بازداشت شدگان با اچ آی وی زندگی با توجه به "فانی همه گیر."

"جامعه ما مواجه است تهدید کننده زندگی قبل از همه گیر. سپس به عنوان در حال حاضر ما مطرح زنگ با مقامات دولتی که هیچ چیز تا زمانی که ما آنها را مجبور به گفت:" هارون C. Morris, مدیر اجرایی مهاجرت و برابری. "ما نمی توانیم اجازه می دهد که غفلت از دولت فدرال به اجازه دهید مردم ما دوباره مردن. همه مردم با اچ آی وی زندگی باید آزاد شده از بازداشتگاه های اداره مهاجرت بلافاصله. هر روز DHS منتظر خواهد شد که عواقب کشنده."

که هشدار ثابت شده دقیق است. این ویروس بسیار مسری است و به طور فزاینده ای شایع در گره جوامع مهاجر که در آن بسیاری از دسترسی محدود به مراقبت های پزشکی دارای تبحر طریق شلوغ زندانها و مهاجر بازداشتگاه در ماه های اخیر با سرعت وحشتناک. در یک مثال که به طور خلاصه شد داغترین شیوع کروناویروس در کشور کمتر از یک ماه پس از یک کارمند در مریون تادیبی موسسه در شمال اوهایو آزمایش مثبت برای COVID-19 بیش از 70 درصد از زندانیان 2,500 زندانیان تا به حال آزمایش مثبت برای ویروس. تا اواسط ژوئن 14 زندانیان در آنجا فوت کرده است.

عمومی-کارشناسان بهداشت هشدار داده اند که مهاجرت دادگاه ها و بازداشتگاه ها به طور خاص مطرح بالقوه "خطر بهداشت عمومی" در طول همه گیر با یک مدل منتشر شده در مجله سلامت شهری پیدا کردن که حتی در خوش بینانه ترین سناریو تقریبا سه نفر از هر چهار تن از بازداشت شدگان انتظار می رود می تواند با آلوده COVID-19 ظرف 90 روز از ویروس' معرفی اولیه به یک مرکز.

همانطور که از ژوئن 26, یخ را آزمایش کرده است 10,513 از بیش از 23000 نفر در بازداشت مهاجر در سراسر ایالات متحده و یکی از چهار آزمایش مثبت است. اما با وجود گردش مالی بالا در Sherburne تسهیلات و افزایش ترس توسط افراد بازداشت شده وجود دارد که این ویروس در حال حاضر ممکن است در داخل یخ را رد کرده است درخواست مکرر تست.

"بهترین اطلاعات من این است که آنها تنها با انجام پنج آزمون و ما باید صحبت به افراد دیگر که خواسته اند برای تست و تجربه کرده اند علائم و رد شده است آزمون" Sandison گفت و اشاره کرد که آژانس منطق که تست شده و افرادی که نمی به طور گسترده ای متفاوت از مرکز به مرکز. برخی از یخ بازداشت مراکز ارائه تست برای هر کسی که می پرسد در حالی که دیگران از جمله Sherburne را مات معیار است که به نظر می رسد روز به روز تغییر دهید. "یکی از چیزهایی که آنها را قرار است پخش کردن که می شود مورد آزمایش قرار زمانی و چرا—اما ما حتی نمی دانیم که. ما حتی نمی دانید که چگونه یخ تصمیم گیری است که برای تست و کسی که برای تست نیست."

در حالی که وجود دارد نشده است و هر گونه موارد گزارش شده در Sherburne, Marroquìn می گوید که آزمایش در Sherburne شده است پراکنده و متناقض است. برخی از تب بازداشت شدگان گفت: روزانه وحش محروم شده اند آزمون برای داشتن علائم اضافی با وجود برآورد سازمان جهانی بهداشت که تا 80 درصد از مثبت COVID-19 موارد هستند یا بدون علامت و یا فقط نشان دادن علائم خفیف. در ماه مه 62 زندانیان ارائه طومار درخواست که آنها آزمایش می شود تنها برای درخواست خود را به توان انکار کرد Marroquìn گفت: گفته می شود چرا که به اندازه کافی از آنها نمایش داده می شود علائم فراتر از یک تب. او گفت: روزانه وحش وجود دارد شایعات در Sherburne که اگر یک آزمون می کند دوباره مثبت بازداشت شدگان را به سادگی برگزار می شود وجود دارد تا عفونت را می سوزاند.

"سوء ظن است که آنها نمی خوای انتشار هر کسی تحت این شرایط اگر کسی در اینجا می شود تست مثبت با COVID-19," Marroquìn گفت. "ما در حال صحبت کردن چرا آنها برای آن صبر کنید ؟ آنها می تواند به جلوگیری از آن است."

شرایط در Sherburne نه آرام آن ترس است. غذا Marroquìn گفت: اغلب برگ های بازداشت شدگان با ناراحتی معده—به جز زمانی که مرکز بازرسی زمانی که او گفت که بازداشت شدگان بودند تغذیه بهترین وعده های غذایی آنها می خواهم تا به حال در بازداشت—و اگر چه خود را روزانه داروها شده اند قطع شده او را به صبر برای ماه برای دیدن یک متخصص برای درمان مربوط به خود را از وضعیت اچ آی وی.

یخ تا کنون حاضر به انتشار Marroquìn در حالی که DHS تجدید نظر خود را در مورد وجود خطر عوارض اگر ویروس به وارد در Sherburne تسهیلات و اخیر دپارتمان تمرین برای تمرین در اختیار جذاب مواردی که مهاجران باید برنده امداد.

"در سال گذشته ما دیده ایم وزارت امنیت داخلی شروع به درخواست تجدید نظر تصمیم گیری بیشتر گفت:" سارا برنس مدیر مدافعان حقوق بشر' پناهنده و مهاجر برنامه که گفت این بود "ذهن ترا درهم میشکنند" یخی که در ادامه به برگزاری Marroquìn. "این غیر معمول نیست چند سال پیش حتی در دولت فعلی برای قاضی به اعطای امداد و دولت به اذعان و فقط صرف تجدید نظر شود."

یخ قرار داده است به جلو طولانی ارشاد پرداختن چگونه این بیماری همه گیر است که به کار گرفته در بازداشتگاه ها: آژانس است کاهش جمعیت بسیاری از مراکز بازداشت یک سوم کاهش می یابد تعدادی از بازداشت شدگان که معرفی شده به سیستم و افزایش اخراج—گاهی اوقات سهوا گسترش این ویروس به آمریکای مرکزی. به عنوان بخشی از این تلاش بیش از 900 نفر در پزشکی افزایش خطر ابتلا به عوارض ناشی از COVID-19 عفونت در حال حاضر منتشر شده از بازداشت.

خود را تحت دستورالعمل و حکم دادگاه در کالیفرنیا Sandison اشاره یخ موظف است به طور مستمر ارزیابی مجدد حضانت پزشکی آسیب پذیر زندانیان. اما بیش از یک ماه پس از Marroquìn را طرفداران مطلع یخ که او در معرض خطر است و باید بررسی برای انتشار یخ اطلاع تیم حقوقی خود را در اواخر ماه مارس بود که او فاقد شرایط لازم برای آزادی مشروط بودن یک "تهدید بالقوه برای امنیت عمومی" ظاهرا به دلیل یک ماده کنترل شارژ که او pled گناه در ماه ژانویه است.

"او یک خشونت مجرم و بنابراین او باید منتشر شده که بر اساس" تنهایی گفت آفتابی Beddow یک دانشیار در بالارد Spahr LLP که در حال کار بر روی Marroquìn مورد pro bono که اشاره کرد که مشتری خود را به خانواده و یک نامزد در Sioux Falls. "ما در حال صحبت کردن در مورد کسی که در اطراف نقل مکان کرد بسیاری می کند و هر گونه ارتباط و یا یک پرواز خطر و بنابراین این واقعیت است که آنها همچنان به انکار او را تسکین زمانی که او در معرض خطر است که به نوعی باور نکردنی به من."

زمانی که رسیده توسط The Daily Beast, یخ سخنگوی نیست به طور مستقیم آدرس سوال در مورد Marroquìn مورد و یا در مورد آن تست رژیم در Sherburne تسهیلات.

"این پرونده در حال حاضر در انتظار دادخواهی در دادگاه فدرال" گفت: Shawn Neudauer یک افسر امور عمومی با وزارت امنیت داخلی که به کارگردانی روزانه وحش به وزارت امنیت داخلی ارشاد در COVID-19. "به عنوان یک ماده از سیاست یخ نمی توانم اظهار نظر در موارد مربوط به جریان دادخواهی."

آژانس سرپرست اما قبلا نشان داد که آن امتناع از انتشار آن برگزار شد در بازداشت به طور مستقیم مربوط به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اولويت کاهش مهاجرت به ایالات متحده است. در طول یک بسته-درب جلسه با خانه کمیته نظارت و اصلاحات در مارس اقدام یخ مدیر متی Albence قانونگذاران گفت که آزاد کردن بازداشت شدگان می تواند این تصور که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است "نه اجرای ما قوانین مهاجرت" ایجاد یک "عجله در مرزها."

Marroquìn تیم حقوقی گفت: روزانه وحش که یخ آنها را در یک catch-22—آژانس حاضر به انتشار Marroquìn در حالی که هیچ مورد گزارش شده در Sherburne اما نمی خواهد آزادی بازداشت شدگان در امکانات که در آن ویروس کشف شده است به خاطر ترس از گسترش بیماری و حتی بیشتر.

"این نوع از یک شمشیر دو لبه" گفت: Sandison. "آنها نمی خواهند به انتشار هر کسی قبل از وجود تست مثبت و سپس یک بار وجود دارد این است که آنها فکر می کنم آن را ناامن برای انتشار هر کسی."

Marroquìn گفت: روزانه وحش که همه او می خواهد با خانواده اش به خصوص در طول همه گیر را تهدید می کند که در زندگی خود.

"همه من می خواهم بگویم این است که لطفا صبر کنید برای من. صبور باشید. من انجام بهترین من می توانم و من قصد دارم برای دیدن آنها را به عنوان به زودی به عنوان یخ به من اجازه دیدن آنها را" Marroquìn گفت: وقتی پرسید که آیا او تا به حال یک پیام برای عزیزان خود را. "من آنها را از دست بیش از حد و من امیدوارم که من می توانم آنها را به زودی و صرف بقیه زندگی من با آنها است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن