خود را بهبود WFH راه اندازی با یک صفحه کلید

من شده اند تایپ زیادی است. من تایپ کردن در حال حاضر. و هنگامی که من تایپ کردن من به قوز بیش از لپ تاپ و دولا د

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

من شده اند تایپ زیادی است. من تایپ کردن در حال حاضر. و هنگامی که من تایپ کردن من به قوز بیش از لپ تاپ و دولا دولا راه رفتن شانه های من. واقعا لطمه می زند پشت من. و پس از آن من یک صفحه کلید خارجی. آن را واقعا به من کمک کرد تا با ایجاد فاصله بین صفحه نمایش و انگشتان من است و به من کمک کرد تا خود را به حداکثر رساندن کلمات در هر دقیقه است. جدی من در زمان تایپ تست. به همراه داشتن یک صفحه کلید کامل با تعدادی پد بسیار مفید برای هر چیزی من انجام شده است که شامل اعداد است. برای کمک به شما در انتخاب صفحه کلید کامل برای خود راه اندازی کرده ایم تا گرد برخی از مورد علاقه ما است.

به صورت کامل راه اندازی

Logitech صفحه کلید و ماوس

اگر شما در حال خرید یک صفحه کلید برای کمک به شما راه اندازی شما نیز ممکن است پرتاب یک موش در نیز وجود دارد. این صفحه کلید آسان به عنوان خوانده شده کلیدهای که نوع خوب و همراه با یک ماوس بنابراین شما می توانید حداکثر رساندن بهره وری.

برای یک گزینه چاپ

Azio بزرگ چاپ صفحه کلید

این صفحه کلید آسان است برای دیدن آن بزرگ چاپ کنید. این کمک خواهد کرد که کاهش فشار چشم را به عنوان شما سخت در محل کار. همچنین این چراغ ها در سه رنگ مختلف است که این نوع از سرگرم کننده علاوه بر همه ما نیاز به یک کمی از سمت راست در حال حاضر.

به صورت بی سیم گزینه

Arteck صفحه کلید بی سیم

این صفحه کلید بی سیم و اتصال از طریق بلوتوث. این به این معنی شما می توانید آن را در دامان خود و نوع دور و یا نگه داشتن آن را بر روی میز به عنوان معمول است. در هر صورت شما نمی خواهد هر گونه سست دار کابل به نگرانی در مورد.

برای طراحی مقاوم در برابر نشت

VicTsing صفحه کلید

شما می توانید صفحه کلید خود را به راحتی اما شما نمی توانید تغییر دهید اگر شما به طور مداوم ریختن همه چیز. اگر شما نشت بسیاری این صفحه کلید است برای شما. آن مقاوم در برابر نشت و طراحی و راه اندازی با مشخصات پایین کلید نشت امن مواد تخلیه و فوق العاده با دوام داخلی تراشه های.

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب