در لهستان یک 'فراگیر' فوتبال باشگاه می ایستد تا به هوموفوبیا

اشکالات کمی فوتبال باشگاه, استقبال هر دو کون زنان است. اما باشگاه بنیانگذار نگران است که دولت جدید اعلام به کم

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

اشکالات کمی فوتبال باشگاه, استقبال هر دو کون زنان است. اما باشگاه بنیانگذار نگران است که دولت جدید اعلام به کمک "محافظت از کودکان از همجنسگرایان ایدئولوژی" سیگنال رشد همجنسگرا ستیزی.

ورشو اقامت سوزی Andreis است که در واقع ایتالیا. در سن 18 سالگی او تصمیم گرفت به دنبال مطالعات اسلاوی — و او به پایان رسید تا در حال حرکت به لهستان که در آن او شده است فعال در همجنسگرایان+ صحنه از سال 1999. او با تاسیس این کشور برای اولین بار, لزبین, باشگاه فوتبال Chrzaszczyki — لهستانی برای اشکال کوچک. اما آن را برای همه نه فقط لزبین; Andreis خواستار آن را "فراگیر فوتبال است."

Suzi Andreis

Suzi Andreis زندگی می کردند در ورشو از سال 1999

"ما می خواهیم برای غلبه بر مرزها. به عنوان لزبین, بازیکنان ما نمی خواهیم به ویژه گروه" Andreis گفت: DW. در لهستان, فوتبال زنان همیشه جذب مقدار زیادی از طرفداران مهم نیست که بازیکنان گرایش جنسی.

اصطلاح همجنسگرایان+ از سوی دیگر است که به طور فزاینده ای ناپسند او گفت:. نگاهی به عنوان مثال تامین مالی از ادغام پروژه های: "تا زمانی که آنچه شما انجام دهید این است که به طور کلی به عنوان یک ادغام پروژه شما می توانید تعداد در حمایت از جامعه" او گفت:. "اما زمانی که شما توضیح است که آن را در مورد ادغام همجنسگرایان+ و دیگر گروه های اجتماعی شما می توانید در مورد آن را فراموش."

ادامه مطلب: هوموفوبیا در لهستان هنوز هم عمیقا تثبیت شده

Andreis حمله شده است هر دو شفاهی و جسمی به دلیل گرایش او. "من توهین شد در یک مبتذل شیوه به دلیل رنگین کمان من چتر," او گفت:. و هنگامی که کسی ربوده و پاره پرچم او حمل در حالی که راه رفتن به خانه از یک همجنسگرایان+ تظاهرات. او گفت که چنین حملات نمی بیش از حد معمول است; همجنسگرایان زن و مرد می تواند منجر به زندگی عادی در ورشو.

Duda: همجنسگرایان+ ایدئولوژی 'مرتب کردن بر اساس neo-بلشویسم'

که نه مورد در خارج از لهستان شهرهای بزرگ که در آن وضعیت همجنسگرایان+ مردم در خطر تبدیل شدن به حتی سخت تر در حال حاضر که رئیس جمهور آندره Duda امضا اخیر خود اعلام با اعلام هدف کمک به خانواده.

منشور امضا ژوئن 10, یک نوع مانیفست است که بر اهمیت ارزشهای سنتی خانواده است. لهستان محافظه کار رئیس جمهور با حمایت از حاکم ملی قانون و عدالت است که مبارزه برای انتخاب مجدد در ماه ژوئن 28 و او را امیدوار به امتیاز با خود به طور سنتی فکر رای دهندگان.

ادامه مطلب: اروپایی همجنسگرایان+ برابری نظرسنجی نشان می دهد که شرق و غرب تقسیم

این منشور شامل زبان در "حمایت از کودکان همجنسگرایان ایدئولوژی" با ممنوعیت "تبلیغ همجنسگرایان ایدئولوژی در موسسات عمومی است." منتقدان گفته اند که این سند یک اعلام جنگ علیه آموزش جنسی در مدارس در حال حاضر به حاشیه رانده شده چرا که بسیاری از والدین می ترسند از sexualizing فرزندان خود را.

در دیدار با رای دهندگان در سیلسیا شهر Brzegon در شنبه Duda گفت که همه همجنسگرایان و ترنسجندرهای مردم را شناسایی و با همجنسگرایان+ جنبش اما در نظر گرفتن جهت گیری جنسی خود را به یک موضوع خصوصی است.

"در طول تمام کمونیست دوران کمونیست ایدئولوژی تحمیل شد در کودکان است. که بلشویسم. در حال حاضر مردم در حال تلاش برای شستشوی مغزی آنها را با یک ایدئولوژی جدید. این یک نوع neo-بلشویسم," Duda گفت. "آنها در تلاش هستند تا ما را بر این باورند که این در مورد مردم اما از آن است که یک ایدئولوژی."

ادامه مطلب: ویکتور اوربان گسترش مجارستان ضد تجاوز+ اقدامات

Duda منشور زده وتر با رای دهندگان محافظه کار. مشابه چند اعلامیه در حال حاضر امضا شده است در سطح محلی در سال های اخیر و ماه. منطقه ای پارلمان از پنج تن از لهستان 16 اداری مناطق و همچنین تعداد زیادی از شهرستانها و شهرداری خود را اعلام کرده اند "همجنسگرایان-مناطق آزاد."

شهر Swidnik در جنوب غربی لهستان در زمان اولین گام در پایان ماه مارس 2019 گفت که کشورهای منطقه باید باقی می ماند "رایگان از همجنسگرایان ایدئولوژی" از آنجا که رادیکال فعالان در لهستان در حال تلاش برای یک "انقلاب فرهنگی" و پرسش از ارزش خانواده است. دولت های منطقه است که حفاظت از شهروندان خود را به شورای شهرستان گفت: هشدار در برابر "اوایل جنسی از کودکان است."

انتقاد از بروکسل

روز یکشنبه لهستان رئیس جمهور در دفاع از خود در برابر انتقاد از منشور از رسانه های خارجی نوشتن در توییتر که او "واقعا باور[d] در تنوع و برابری است."

Duda گفت: سخنان او شده بود از متن گرفته شده "به عنوان بخشی از کثیف سیاسی مبارزه" و افزود که "اعتقادات از هر اقلیت نمی تواند تحمیل شده بر اکثریت تحت ادعای نادرست از تحمل است."

محکومیت ادامه داد: در روز دوشنبه در این زمان از کمیسیون اتحادیه اروپا و معاون رئیس جمهور ورا Jourova که مسئول ارزش و شفافیت در سراسر بلوک. "من پیدا کردن آن واقعا غم انگیز است که در مدرن اروپا و سیاستمداران برگزاری دفاتر بالا تصمیم به هدف قرار دادن اقلیت های بالقوه برای منافع سیاسی" او گفت: پارلمان اروپا بدون ذکر Duda با نام.

در یک قطعنامه در ماه دسامبر پارلمان اروپا خواست کمیسیون اروپا برای محکوم کردن تمام اعمال تبعیض علیه همجنسگرایان+ مردم اضافه کرد که بودجه اتحادیه اروپا باید استفاده نمی شود برای "تبعیض آمیز اهداف است." در اوایل ماه ژوئن کمیسیون اروپا تماس گرفته, پنج, لهستانی مناطق برای توضیح در مورد خود "همجنسگرایان-رایگان" قطعنامه تاکید بر این که بودجه اتحادیه اروپا می تواند در معرض خطر بودن خارج شود.

'شما فقط نمی تواند مرعوب'

در ضمن سوزی Andreis فکر است که آیا زمان آن رسیده است که او را به ترک کشور به تصویب رسید. "من می تواند به ایتالیا با دوست دختر من اگر چه این وضعیت وجود دارد چیزی جز گلگون," او گفت: با اشاره به محبوبیت رو به رشد از جناح راست و ناسیونالیست و احزاب.

ادامه مطلب: گی شهردار می شود لهستان چپ رویای تغییر

زمانی که محافظه کاران برای اولین بار وارد دولت در سال 2005 Andreis خار کردن در زبان انگلیسی و کسب گواهی نامه های لازم در مورد او نیاز به پیدا کردن کار در خارج از کشور. اما او را بسیار به جای اقامت قرار داده است; همجنسگرایان+ مردم در لهستان باید قابل مشاهده باقی می ماند, او گفت:. "شما فقط نمی تواند ترس."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن