در ما coronavirus بیکاری نبرد بوروکراسی

به عنوان موارد COVID-19 افزایش در ایالات متحده بیش از 13 درصد از آمریکایی ها از یک کار. یک معلم و یک سرگرم بحث

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

به عنوان موارد COVID-19 افزایش در ایالات متحده بیش از 13 درصد از آمریکایی ها از یک کار. یک معلم و یک سرگرم بحث در مورد مشکلات خود را در یک وضعیت که در آن نرخ بیکاری سیستم شکسته است چند بار.

"آه من در حال حاضر چه?" بود Tabitha کارسون واکنش هنگامی که در ماه مارس در روز جمعه 13th تمام روز او متوجه این امر می تواند آخرین روز خود به عنوان یک معلم تا اطلاع ثانوی. فرماندار کیت براون هنوز صادر اقامت در خانه سفارش در اورگان اما او بستن تمام مدارس. با بچه ها در مدرسه جایگزین شد دیگر مورد نیاز است. سواحل غرب دولت تا به حال نه دیده می شود بسیاری از COVID-19 موارد که در آن نقطه, اما در حال ساندویچ بین کالیفرنیا و واشنگتن تبدیل شده بود که نقاط داغ برای این ویروس به نام برای احتیاط.

کارسون که مشغول به کار به عنوان یک معلم در شهر یوجین از سال 2007, تماس, خودش, خوش شانس: او تا به حال پس انداز کار شوهرش در یو پی اس و دخترش در یک بانک مواد غذایی محلی تلقی می شد ضروری و کارسون مدرسه منطقه ارسال یک بررسی برای این ساعت در ماه آوریل که او کار کرده اند. "تا کنون من پول ذخیره کرده بود تا من هزینه" کارسون می گوید.

ادامه مطلب: Coronavirus: مستندات مانع بدترین محققان می گویند

63 ساله نیز کاربردی برای مزایای بیکاری در ماه آوریل است اما شنیده نمی شود برگشت. به عنوان یک پیمانکار مستقل پیمانکار مستقل و او را به طور معمول نمی تواند واجد شرایط برای دریافت پرداخت اما در طول همه گیر بودجه اضافی در دسترس ساخته شده برای کمک به افرادی مانند او.

اورگان اشتغال بخش (OED) نبود آمادگی برای بالا تعداد برنامه های کاربردی. ادعا می کنند سیستم شکسته است چند بار و در پایان ممکن است مدیر OED استعفا داد و به درخواست فرماندار قهوه ای است. در آن زمان وجود داشت جمع شدن ده ها هزار نفر فرآوری نشده بیکاری موارد است. اورگان است که نه تنها در این است. آمریکا اداره آمار نیروی کار را دیدم بسیاری از کشورهای گزارش تعداد رکورد در ماه آوریل است. نوادا در حال حاضر تاسف رهبر با نرخ بیکاری بیش از 28 درصد.

"من احساس می کنم ممتاز"

کارسون است که هنوز هم امید خود فایل پردازش خواهد شد در حالی که او نا امید است با دولت او: "من فکر می کنم مردم محلی کوچکتر گروه منطقه مدرسه خود در شهر یوجین — آنها بهتر و آماده تر از ایالت اورگان و یا ایالات متحده به عنوان یک کل است."

درآمد خود را به طور معمول را پوشش می دهد قبض تلفن برای چهار نفر برای اجاره یک واحد ذخیره سازی و در نظر گرفتن خانواده به شام کنسرت و یا یک سفر کمپینگ یک بار در در حالی که. کار شوهرش برای پرداخت وام مسکن قدرت و دیگر هزینه های خانگی. دو زندگی با یک پدر و 3 ساله و نوه در یک سال 1978 خانه در انتهای یک کوچه بن بست. ایشان تنها از خانه به جا مانده از آن دوران در خیابان خود را احاطه شده توسط خانه های ساخته شده در 2000s, به ارزش تقریبا دو برابر شود.

Tabitha Carson (Privat)

Tabitha کرسن سیتی خوش شانس بود به پس انداز و یک شریک که شغل خود را نگه داشته

"من احساس افتخار می گوید:" کارسون. او می شنود و بسیاری از داستان از دوستان که خود به خود و مبارزه. یک کارمند دولت که معلولیت است و نمی تواند کار خود را از خانه. او نمی دریافت مزایای بیکاری برای دو ماه و پرداخت اجاره شد دشوار است. یکی دیگر از دوستان یک تکنسین ناخن است که مراقبت از پدر بیمار و تنها برای تعداد کمی از مشتریان در خانه های خود. او با تکیه بر مواد غذایی رایگان جعبه های ارائه شده توسط مدرسه.

در حال حاضر کارسون می گوید: او و خانواده اش می تواند پوشش صورتحساب و او امیدوار قادر به ادامه کار خود را هنگامی که مدارس — احتمالا — بازگشایی در ماه اکتبر.

"من انتظار داشتم که بیشتر"

پل Iarrobino و شوهر خود زندگی می کنند در هالیوود, منطقه پورتلند, اورگان, پرجمعیت ترین شهرستان است. 57 سال پیش در سازماندهی حوادث داستان سرایی با تاکید بر تقویت صداها که در خارج از جریان اصلی. Iarrobino فکر کردم او تا به حال یک جامد 2020 جلوتر از او. او دعوت شده بود به یک جشنواره معتبر و دریافت کمک مالی به ارزش هزاران دلار برای انجام کار خود را.

سپس COVID-19 رسید. اقامت در خانه سفارشات که به دنبال محو کار خود را تقویم تمیز.... هیچ رویدادی به معنای درآمد. "اگر من با خودم بود من می خواهم که یک مشکل عمده در حال حاضر," او می گوید.

این زن و شوهر تنها قادر به پرداخت وام مسکن خود را و دیگر لوایح در حال حاضر به دلیل Iarrobino شریک زندگی یک مهندس است که قادر به کار از خانه. از اورگان اشتغال بخش Iarrobino می گوید: "این یک سیستم است که برگزار می شود با هم با دیوونه چسب و نوار مجرای." در ماه مارس او کاربردی برای مزایای بیکاری و رد شد. در مارس اعمال او دوباره به تازگی راه اندازی همه گیر بیکاری کمک یک برنامه فدرال برای افرادی که قادر به کار با توجه به COVID-19 شیوع به طور خاص کسانی که خود اشتغالی یا فرفره کارگران است.

Paul Iarrobino in a field of sunflowers

با وجود همه چیز, پل Iarrobino باقی می ماند خوش بین

"من انتظار داشتم که بیشتر" Iarrobino می گوید. "من واقعا بود. من فکر کردم آن را به آهسته تر. اما شما می دانید من می توانید تماس بگیرید و کسی می تواند به من کمک کند." به جای او احساس آژانس بود دروغ گفتن در مورد اشکالات و گردش. Iarrobino نگه داشته و دریافت ایمیل تایید کرد که او تسلیم ادعا می کند که مورد نیاز هفتگی اما در اخیر 90 دقیقه تماس تلفنی با یکی از OED عوامل او گفته بود که فایل ها رو از دست داد و نمی شد به نمایش در سیستم. "این یک مقدار زیادی از زمان در خود نگه دارد," او می گوید. "من تا به حال چند نفر به من بگویید مختلف پاسخ به سوالات من."

"برخی از آنها خودکشی"

Iarrobino در Facebook گروه که در آن Oregonians تبادل اطلاعات در مورد نرخ بیکاری برنامه های کاربردی. "برخی از مردم وجود دارد خودکشی می گوید:" Iarrobino. اعضای دریچه در مورد عدم پیشرفت دیگران بخواهید در مورد بهترین شماره تلفن تماس بگیرید و یا چگونه به کمک گرفتن از آنها عضو کنگره است. در حالی که هنوز هم وجود دارد مردم از جان گذشته برای دریافت کلمه به نظر می رسد OED است به آرامی ابتلا خود به صورت حجم کار و تصویب ادعا می کند: بیشتر و بیشتر مردم را به تازگی آغاز کرده است ارسال شده در تصاویر از چک دفتر فرستاده بود آنها را به پوشش زمان آنها بوده است بیکار رفتن به اواسط ماه مارس.

ادامه مطلب: چگونه میلیون ها نفر در امریکا به طور موقت اخراج می تواند دائمی

سیستم های کامپیوتری مورد استفاده توسط OED ساخته شده بود در 1990s. حتی اگر دولت دریافت $86 میلیون (€76 میلیون دلار) از دولت فدرال در سال 2009 به روز رسانی پیری راه اندازی اولین گام به سوی نوسازی سیستم شد و تنها چند سال پیش. برآورد تاریخ اتمام است 2025. زوج با یک شماره ثبت از بیش از 300.000 ادعا می کند پس از coronavirus بحران شروع OED تلاش برای رسیدگی به حجم کار غیر منتظره. این سازمان وعده داده است برای پردازش هر درخواست و ادعا می کنند را مشاهده کنید. آنها حتی داوطلب خدمت سربازی به کمک گارد ملی و در حال تلاش برای به روز رسانی به شهروندان از طریق آموزشی آنلاین و توییتر.

دو ماه پس از آغاز coronavirus بحران Iarrobino در حال حاضر نه تنها از بهبود COVID-19 عفونت او همچنین دریافت کلمه ای که ادعای او بود که پردازش شده است. علاوه بر این او شده است قادر به انتقال برخی از کار خود را آنلاین و کمک به افراد مسن مقابله با این بیماری همه گیر از طریق جلسات آنلاین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن