افتتاحیه Esserman-نایت روزنامه نگاری جایزه افتخارات میامی هرالد جولی K. قهوه ای و امیلی Michot برای خود تحقیقی سری جفری اپستاین

این Esserman-نایت جایزه روزنامه نگاری که افتخارات بهترین گزارش پاسخگویی در فلوریدای جنوبی ارائه خواهد شد در ای

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

این Esserman-نایت جایزه روزنامه نگاری که افتخارات بهترین گزارش پاسخگویی در فلوریدای جنوبی ارائه خواهد شد در این ماه به میامی هرالد جولی K. قهوه ای و امیلی Michot برای خود پیشگامانه گزارش در مورد جنسیت کاسب جفری اپستاین.

قهوه ای و Michot هستند برندگان مراسم تحلیف از 10 ، 000 دلار جایزه. آنها جشن گرفته خواهد شد در مکان های عمومی, رویداد آنلاین در 7 p. m. روز شنبه, ژوئن 18 است که نیز افتخار واشنگتن پست اجرایی ویرایشگر مارتین بارون با Esserman-نایت تعالی در جایزه روزنامه نگاری خود را برای خدمات برجسته در روزنامه نگاری. بارون سابق سردبیر اجرایی از میامی هرالد و بوستون گلوب به رهبری اتاق های خبر برنده 17 جایزه پولیتزر. از سال 2013 او به رهبری تحول واشنگتن پست و newsroom بیش از 800 روزنامه نگاران تبدیل به یکی از ترین در جهان بسیار مورد احترام و قدرتمند نگاری موسسات.

در قهوه ای و Michot تحقیق سری "انحراف از عدالت" آنها زنده خفته 10 ساله پرونده اپستین با افشای پوشش خود را از جنایات و راز تقاضای معامله است که به او کمک کرد تا فرار عمر در زندان است. با بدست آوردن اعتماد خود را از بازماندگان آنها قادر به در نهایت به صدای خود را به ده ها تن از زنان جوان بودند که مورد آزار قرار گرفته توسط اپستین و خیانت های شکسته سیستم عدالت کیفری. به عنوان یک نتیجه از خود گزارش اپستاین دستگیر شد قاچاق جنسی اتهامات; الکساندر Acosta ایالات متحده وکیل است که به برکت اپستین درخواست معامله استعفا داد به عنوان رئیس جمهور تهمت کار وزیر فدرال تحقیقات راه اندازی شد به صورت; و اپستین قربانیان در نهایت روز خود را در دادگاه.

چهار اضافی پروژه های در حال افتخار برای خود تاثیر است. نایب هستند مگان O'Matz بریتنی Wallman و Aric Chokey از Sun Sentinel. محترم اشاره می اریکا Carrillo و ماریا Alesia Sosa از WLTV Univision میامی; جسیکا Bakeman Alicia زاکرمن و ترزا Frontado از WLRN; و Fabiola سانتیاگو از میامی هرالد. شرح کار خود را زیر هستند.

ثبت نام برای این رویداد است که در حال حاضر در دسترس آنلاین.

این جایزه بخشی از 2.5 میلیون دلار سرمایه گذاری است که ران و شارلین Esserman – و فرزندان خود جیم سوزان لیزا و لورا – ساخته شده در محلی نگاری در ماه فوریه در همکاری با شوالیه بنیاد است که حمایت دولت از این جایزه است.

"امیلی و من بسیار مفتخر و ممنون که کار ما به رسمیت شناخته شده با این جایزه معتبر" براون گفت. "ما امیدواریم که که ما کار می کنند و کسانی که از دیگر روزنامه نگاران سراسر کشور در حال حاضر در مواجهه با خطر در حالی که در خط مقدم از حقیقت نشان می دهد که چگونه حیاتی روزنامه نگاری است که برای ما دموکراسی است."

"روزنامه نگاری تحقیقی طول می کشد بینش و شجاعت کیفیت Julie Brown, امیلی Michot و مارتی بارون نشان داده اند زمان و دوباره گفت:" آلبرتو Ibargüen, رئيس جمهور و مدیر عامل John S. and James L. نایت پایه و اساس است. "این نوع از روزنامه نگاری نیز طول می کشد زمان و منابع, بنابراین ما در حال هیجان زده برای پیوستن به Esserman خانواده در به رسمیت شناختن سهم سازمان های خبری به نفع جامعه ما و دموکراسی ما."

این Esserman خانواده سرمایه گذاری در محلی نگاری به یک صندوق در میامی بنیاد پشتیبانی از جایزه و سالانه کمک هزینه تحصیلی برای اوایل زندگی حرفه ای خبرنگار تحقیقی در میامی هرالد. اولین همکار هرالد امروز اعلام کرد که کریستینا سنت لوئیس های اخیر فارغ التحصیل از دانشگاه کلمبیا فارغ التحصیل دانشکده روزنامهنگاری جایی که او یک شخص در Toni حرکت مرکز روزنامه نگاری تحقیقی. او گزارش کرده است برای شهرستان و ایالت نیویورک یک سیاست و سیاست, مجله و تحت پوشش جامعه Morningside ارتفاعات برای پردیس های رادیویی. سنت لوئیس بومی استوارت, Fla. و مسلط به Haitian Creole.

"فلوریدای جنوبی دارای یک سنت طولانی مدت از برتری در گزارش پاسخگویی است که در انعکاس برندگان امسال جایزه" شارلین Esserman گفت. "جوامع افتخار آنها چه ارزش ترین و امیدواریم با سرمایه گذاری در محلی نگاری ما می تواند اطمینان حاصل شود سنت زندگی می کند در حالی که تشویق دیگر خیرین برای پیوستن به در با حمایت های بیشتر است."

کار تیم اضافی بودن افتخار عبارتند از:

دونده تا (5000 دلار)

مگان O'Matz بریتنی Wallman و Aric Chokey خورشید نگهبان برای "نوجوان, بمب زمان: یک نسل در خطر است." چگونه بسیاری از دیگر احساسی آشفته دانش آموزان مانند پارک تیرانداز در فلوریدا مدارس ؟ خورشید نگهبان بررسی خطر حفاظت سفارشات در سراسر کشور و بیش از 100 دانش آموزان بسیاری از آنها "اختلال ذهنی مسلح با اسلحه و با الهام از 20 سال از مدرسه بورس است." سری به این نتیجه رسیدند که به خوبی معنی جریان اصلی قوانین داده اند مدارس کوچک اتاق به حذف به طور بالقوه خطرناک کودکان به طور منظم از کلاس های درس.

محترم اشاره (1000 دلار)

اریکا Carrillo و ماریا Alesia Sosa از WLTV Univision میامی و USC آننبرگ مرکز بهداشت روزنامهنگاری برای "بهشت از زیبایی و مرگ." تحقیقات خود را در معرض فقدان قوانین و مقررات جامع جراحی زیبایی, مراکز, جایی که آنها در بر داشت 14 زنان از سراسر کشور و آمریکا درگذشت طول botched جراحی. آنها همچنین نشان داد که وزارت امور خارجه از سلامت نگه داشته و هیچ پرونده از مرگ و میر مرتبط با اعمال جراحی زیبایی است. به دلیل گزارش, فلوریدا مقننه تصویب یک قانون است که در حال حاضر نیاز به این مراکز به ثبت نام با, وزارت بهداشت, پزشک مجوز مرتبط با آن باید بیمه برای هر دو مرکز و دکتر و بیشتر.

خبرنگار جسیکا Bakeman و سردبیران Alicia زاکرمن و ترزا Frontado از WLRN برای "Chartered: فلوریدا اول خصوصی تصاحب یک سیستم مدارس عمومی." ساعته مستند صوتی و چند رسانه ای سری بررسی مزایای بالقوه و خطرات — فلوریدا جدید "مدارس امید" سیاست ارائه می دهد که میلیون ها دلار برای جذب مدارس به دولت در فقیرترین جوامع است. پروژه بررسی فلوریدا اول همه-منشور مدرسه در منطقه جفرسون کانتی قبل از میامی اول "مدارس امید" باز در Liberty City.

Fabiola سانتیاگو از میامی هرالد برای "دیدگاه در جنوب فلوریدا است." سانتیاگو می نویسد: ستون هفتگی برای هر دو میامی هرالد و ال نوئوو هرالد. از طریق گزارش اصلی او افزایش می دهد اغلب نادیده گرفته مسائل نژادی و قومی و اقتصادی و جنسيت اختلاف; سنگین دست فرایندهای سیاسی و مردم و بی عدالتی به مردم با کمی و یا بدون دسترسی به کسانی که در قدرت.

در مورد ران و شارلین Esserman
ران Esserman شده است یکی از بزرگترین و طولانی ترین ایستاده نمایندگی مجاز و فروش خودرو در جنوب فلوریدا و ران و شارلین راه اندازی و پشتیبانی بی شمار برنامه های جامعه. آنها ایجاد Esserman خانواده صندوق برای روزنامه نگاری تحقیقی در میامی بنیاد به عنوان یک راه برای فرزندان خود — جیم, سوزان, Lisa and Laura — به بازگشت به جنوب فلوریدا با هم. پیدا کردن خود را در یک لحظه زمانی که هر دو محلی اخبار مدل در خطر است و مطبوعات آزاد است که اغلب تحت حمله Essermans تصمیم به تمرکز بر حمایت از محلی تحقیقی و پاسخگویی روزنامه نگاری.

در مورد John S. and James L. نایت بنیاد
نایت بنیاد ملی بنیاد قوی محلی ریشه. سرمایه گذاری ما در روزنامه نگاری در هنر و در موفقیت شهرستانها که در آن برادران John S. and James L. نایت پس از انتشار روزنامه. هدف ما این است که برای پرورش مطلع و درگیر جوامع که به اعتقاد ما ضروری برای یک دموکراسی سالم.

در مورد میامی بنیاد
میامی بنیاد همکاران با اهدا کنندگان به قهرمان خود را باعث می شود و افزایش کیفیت زندگی است. از سال 1967 انجام داده ایم این با در نظر گرفتن رهبری در مسائل مدنی سرمایه گذاری در جامعه ما و پرورش انسان دوستی. با تشکر از ما بیش از 1000 اهدا کنندگان ما در حال حاضر در حال مدیریت بیش از $365 میلیون دلار دارایی و ساخته شده اند بیش از 400 میلیون دلار در کمک های مالی که ایجاد فرصت های شغلی برای ساکنان ایجاد شهرستان میامی-Dade بیشتر انعطاف پذیر و پرورش در خانه رشد خلاقیت است. اطلاعات بیشتر در miamifoundation.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب