هند: در حال نابینا در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

به عنوان جهان دوم پرجمعیت ترین کشور ظهور از مستند میلیون ها نفر از سرخپوستان که رنج می برند از کوری تلاش برای

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

به عنوان جهان دوم پرجمعیت ترین کشور ظهور از مستند میلیون ها نفر از سرخپوستان که رنج می برند از کوری تلاش برای حرکت به یک دنیای جدید است. متکی به لمس آنها خنثی فیزیکی فاصله قوانین.

به عنوان هند شروع به استراحت coronavirus محدودیت و به آرامی سر زندگی Jagan Negi بیست و سه ساله نابینا دانشجو در دهلی نو تصمیم به سرمایه گذاری فراتر از امنیت خانه خود را و بازدید از محل connaught پایتخت شلوغ مرکز تجاری.

به عنوان کسی که وابسته به لمس فیزیکی, فاصله, قوانین, سفر حتی سخت تر مصیبت برای Negi که او نیز قادر به قاضی فاصله بین افراد است.

"من عینک, ماسک, اما آن را بسیار دشوار است به حرکت. تعداد بسیار کمی از مردم به طور داوطلبانه برای کمک و آن را خسته کننده" Negi گفت: DW اضافه کرد که در میان همه گیر دیگران کمتر به احتمال زیاد برای کمک به او در عبور از تقاطع مشغول یا وارد حمل و نقل عمومی به دلیل ترس از احتمال ویروسی انتقال است.

ادامه مطلب: Coronavirus قرار می دهد فشار بر هند محافظان امنیتی خصوصی

به طور مشابه, یاس سینگ افسر حساب داشت که وظیفه خرید مواد غذایی ضروری هر دو به چالش کشیدن و شرم آور است. "به عنوان کسی که نمی تواند من را مجبور به لمس اشیاء و سطوح بسیار بیشتر از فرد به طور متوسط. من می توانم که مردم احساس مضطرب صدای خش خش تلفن های موبایل آنها ساخته شده" سینگ گفت: DW.

Vandita نند یک نابینا مربی توضیح داد که نه تنها دیگران درک او به عنوان یک پتانسیل حامل اما این که او خودش نمی تواند ببینید که آیا دیگران در حال پیوستن به فاصله قوانین.

"برخی از من در دسته پر خطر و مردم نگران بودن در اطراف من. این چیزی است که من به زندگی با. من نمی دانم خودم اگر دیگران خود را به پوشیدن ماسک و اقامت 6 فوت (1.8 متر) از من," او گفت:.

تماس برای سیاست های فراگیر

هند به یک سوم جهان را کور جمعیت. سازمان بهداشت جهانی (WHO) تخمین می زند که هند حدود 63 میلیون نفر نابینا یا دچار کم بینایی. اکثر افراد نابینا در هند هستند یا بیکار و وابسته به دولت رفاه یا به عنوان کار روزانه شرط در اقتصاد غیررسمی.

برای میلیون ها نفر از سرخپوستان که دچار اختلالات بصری جدید عادی را مطرح کرد چالش های جدید برای زندگی روزمره است.

"تاثیر آن بر آموزش و پرورش, استخدام عمومی, خرید و فروش, مالی, مدیریت, سفر و دیجیتال دسترسی داشته باشید. اینها چالش های جدید است که این بیماری همه گیر انداخته است تا برای افراد نابینا," جورج ابراهیم مدیر عامل نمره یک سازمان کمک می کند که به نابينايان گفت: DW. "ما هرگز شمارش در دولت را در طرح بزرگ از چیزهایی اما در حال حاضر ما نیاز به اطمینان حاصل شود که ما شنیده می شود. مقامات نیاز به یادآوری شود که ما نیاز, مراقبت," او گفت:.

ادامه مطلب: هند می تواند چندین coronavirus قله'

همه گیر دهید دیجیتالی

جهانی همه گیر شده به دیجیتالی در سراسر جنبه های مختلف زندگی از جمله خرید و کار و ارتباطات است. اما برای نابینایان و در دید مشکل داشتن به حرکت سیستم عامل های دیجیتال می تواند یک وظیفه دلهره آور است.

"بسیاری از افراد نابینا باید با استفاده از نرم افزار گفتار و یا صفحه نمایش خوانندگان قادر به استفاده از کامپیوتر است. اکثر وب سایت ها در دسترس نیست با screen reader نرم افزار و این یک مانع اصلی برای معاملات آنلاین" Praveen Kumar اجتماعی گنجاندن مشاور با خدمات داوطلبانه در خارج از کشور (VSO) گفت: DW.

فیزیکی, فاصله, قوانین نیز مانع بررسی فرایند برای بسیاری از دانش آموزان نابينا. تحت شرایط عادی ویژه دستیاران نشسته بود نزدیک به دانش آموزان مبتلا به اختلال بینایی و رونویسی آزمون خود را پاسخ. در برخی از شهرستانها COVID-19 بحران را مجبور مربیان برای ارتباط با دانش آموزان نابينا از راه دور.

"ما در حال پوسته پوسته شدن تا تلاش های ما برای ارائه در دسترس دیجیتال کتاب سواد دیجیتالی همراه و دیگر دستگاه های یارانه در برنامه. حال در سمت راست شکاف دیجیتال ضروری است برای بقا در COVID-19 عصر" Dipendra Manocha از Saksham ابتکار برای توانمند سازی جوانان محروم گفت: DW.

ادامه مطلب: Coronavirus: کشورهای هند رها حفاظت کار برای احیای اقتصاد

دولت انفعال

زمانی که هند اجرا در سراسر کشور مستند در اواخر ماه مارس دولت برخاستیم و به دستور مقامات بهداشتی به همه COVID-19 مربوط به اطلاعات در دسترس در هر دو خط بریل و در فرمت های صوتی. "اما که هرگز به دنبال. هزاران نفر از مردم من می دانم که زندگی می کردند از طریق زجر و سختی. ما به سختی کردم و اطلاعات است که به دلیل گنجاندن ما هرگز در اولویت" Prashant Verma, دبیر انجمن ملی برای نابینایان گفت: DW.

برای پر کردن شکاف شبکه ای از داوطلبان و سازمان های غیر دولتی مرتب دارو جیره کمک های مالی و دیگر ملزومات تحویل داده می شود به خصوص برای کسانی که زندگی در مناطق دور افتاده.

بسیاری از بینایی مردم احساس می کنند که مقامات نیاز به اقدام و ارائه امن و خطر-فضای رایگان برای نابینایان در میان همه گیر به عنوان حس لامسه حیاتی برای بقای خود.

"این ویروس آلوده خواهد شد با ما در حالی که برای و در نتیجه سیاست ها و برنامه ها باید متناسب به ما کمک کند و نه مانع ما" گفت: ابراهیم اضافه کرد که آینده نامشخص در انتظار.

ادامه مطلب: چگونه coronavirus است آتش ظهور آنلاین دادگاه در هند



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن