هند می تواند چندین coronavirus قله'

به عنوان coronavirus موارد به شدت افزایش می یابد در هند کشور سیستم بهداشت و درمان شده است سبب شیوع با COVID-19

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

به عنوان coronavirus موارد به شدت افزایش می یابد در هند کشور سیستم بهداشت و درمان شده است سبب شیوع با COVID-19 بيمار با بسیاری از نیاز به مراقبت های ویژه و هواکش. Murali کریشنان گزارش از دهلی نو است.

پس از مقامات هندی گزارش داد بیش 11,500 تازه موارد در دوشنبه COVID-19 عفونت در جنوب کشور آسیایی افزایش یافت و به بیش از 332,000 در حالی که مرگ و میر ناشی از پیشی گرفتن 9,500.

هند در حال حاضر چهارمین کشور بدترین ضربه توسط coronavirus همه گیر پس از آمریکا و برزیل و روسیه است.

بمبئی, دهلی نو, چنای و احمدآباد شهرستانها دیده می شود قابل توجهی افزایش عفونت های حسابداری برای حدود 130,000 COVID-19 مورد و بیش از 4,600 مرگ و میر.

ادامه مطلب: Coronavirus: آن را خیلی زود به سهولت مستند محدودیت در هند ؟

هند که چهره یک کار دشوار را شامل COVID-19 گسترش کاسته مستند محدودیت در ماه گذشته. کارشناسان می گویند افزایش coronavirus موارد است که با توجه به اوایل آرامش از اقدامات.

قبر وضعیت درخواست نخست وزیر نارندرا مودی به تماس یک جلسه اضطراری با وزرای کابینه بیش از آخر هفته به نقد و بررسی این کشور coronavirus آمادگی.

صفحه اصلی وزیر آمیت شاه نیز برگزار شد یک سری از جلسات با سیاستمداران در دهلی نو و به نام برای همه احزاب نشست. این وضعیت در دهلی نو در خصوص وخیم به عنوان دولت ترس از COVID-19 موارد می تواند به افزایش بیست برابر شده و به بیش از نیم میلیون نفر در پایان ماه ژوئیه.

نظام سلامت سبب شیوع

"این وضعیت نگران کننده است. با سرعت از coronavirus انتقال در هند در حال افزایش است در حالی که این کاهش در دیگر نقاط جهان. تنها چیزی که خوب است که coronavirus بیماران در حال بازیابی سریع تر, اما وجود دارد هیچ جایی برای خوشنودی" ارشد وزارت بهداشت گفت: با توجه به DW خواست نامش فاش نشود.

مقامات اذعان دارند که بیمارستان در پنج ایالت ماهاراشترا, Tamil Nadu, دهلی نو, گجرات و اوتار پرادش – خواهد در صورت کمبود حاد در بخش مراقبت های ويژه و هواکش در ماه آینده.

ادامه مطلب: چگونه coronavirus است آتش ظهور آنلاین دادگاه در هند

مقامات بهداشت در دهلی نو و بمبئی در حال تلاش برای نصب بیشتر COVID-19 درمان تجهیزات در ضیافت سالن ها و استادیوم ها و هتل ها و ساختمان مدرسه در انتظار بیشتر موارد.

"دهلی نو باید حداقل 150,000 تخت بیمارستان تا پایان جولای به درمان COVID-19 بيمار که از کشورهای دیگر" وزیر Arvind Kerjriwal گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی.

گزارش از شهروندان دریافت نمی بستری در بیمارستان ها باعث وحشت در کشور است. شهید صدیقی, یک نماینده مجلس, به تازگی گفت که او خواهر زاده درگذشت coronavirus پس از او رد شد درمان در بیمارستان های مختلف در دهلی نو.

Lakhanjit سینگ 68 ساله coronavirus بیمار خود را از دست داد زندگی پس از شش بيمارستان بنا به گزارش ها او را تکذیب کردند پذیرش.

هند سرمایه مالی بمبئی است که در حال حاضر coronavirus کانون در هند گزارش شده بیش از 100,000 موارد – بیش از چین در شهر ووهان که در آن ویروس سرچشمه در دسامبر 2019.

"ما در حال انجام بهترین های ما برای مقابله با این وضعیت" اقبال چهل سر Brihanmumbai Municipal Corporation (BMC) در بمبئی گفت: DW.

ادامه مطلب: قانون تابعیت: هند با استفاده از COVID-19 اورژانس به دستگیری معترضان ...

این ویروس به اوج خود رسید?

کارشناسان بر این باورند coronavirus هنوز به اوج خود رسید در هند. با توجه به مطالعه انجام شده توسط شورای تحقیقات پزشکی هند اوج این بیماری همه گیر شده است به دلیل تاخیر هشت هفته مستند و در حال حاضر می تواند اتفاق می افتد در اواسط نوامبر.

"وضعیت تلخ تنها در برخی از نقاط – عمدتا در شهرستانها. هنوز هم وجود دارد بسیاری از مناطق شده است که توسط ویروس تحت تاثیر قرار. بنابراین ما نمی توانیم بگوییم که کل کشور است که به شدت تحت تاثیر COVID-19," V K پل, رئیس ملی نیروی کار در برابر COVID-19 گفت: DW.

اما کارشناسان می گویند که با میلیون ها نفر از کارگران مهاجر در بازگشت به روستاهای خود از شهرهای بزرگ این مناطق است که تا کنون در امان است توسط ویروس می تواند بالقوه بحران بهداشتی.

غرب ایالت راجستان است که در حال حاضر شاهد ثابت سنبله در COVID-19 موارد است. به طور مشابه در جنوب ایالت آندرا پرادش گزارش در مورد 1,500 موارد در سه هفته گذشته که حدود 500 نفر شناسایی شده در مناطق روستایی است.

هند را در مناطق روستایی فاقد کارکرد عمومی سیستم بهداشت و درمان و با کروناویروس به تدریج در حال گسترش به این مکانها سلامت, کارشناسان پیش بینی ویرانگر سناریو.

"هند متعددی می تواند داشته باشد coronavirus قله. هر منطقه در کشور می تواند خود را به قله" Devin نرنگ, یک متخصص بهداشت گفت: DW.

ادامه مطلب: می توانید رسانه های هندی گزارش آزادانه در مورد COVID-19 بحران ؟



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب