هند و پاکستان: سفارتخانه ها برای کاهش کارمندان بیش از نیمی جاسوسی ردیف

هند اخراج نزدیک به نیمی از کارکنان در پاکستان سفارت در دهلی نو بیش از جاسوسی ادعا می کند. اسلام آباد متقابلا ب

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

هند اخراج نزدیک به نیمی از کارکنان در پاکستان سفارت در دهلی نو بیش از جاسوسی ادعا می کند. اسلام آباد متقابلا با همان سفارشات برای هندی کمیسیون عالی.

نزدیک به نیمی از اعضای هیات در پاکستان سفارت در دهلی نو خواسته خواهد شد که به ترک مقامات هندی گفت: به عنوان مداوم دیپلماتیک بین ایران مسلح به همسایگان تشدید بیش از ادعای جاسوسی.

"آنها (پاکستان) مشغول شده اند در اقدامات جاسوسی و حفظ ارتباط با سازمان های تروریستی" در هند وزارت امور خارجه در بیانیه ای گفت.

هند همچنین گفت: "متقابلا کاهش خود را با حضور در اسلام آباد به همان نسبت."

اما پاکستان در پاسخ با یک تصمیم به اخراج نیمی از کارکنان در کمیسیون عالی هند در اسلام آباد "را به عنوان متقابل اندازه گیری". همچنین هرگونه تخلف کارکنان آن در دهلی نو.

"پاکستان نیز رد القائات ارعاب از کمیسیون عالی مقامات در اسلام آباد" پاکستان بیانیه وزارت بخوانید.

همه تحت تاثیر مقامات خواسته شده است به ترک در عرض یک هفته.

ادامه مطلب: هند اخراج دو مقامات پاکستانی در 'جاسوسی' به اتهام

اتهام جاسوسی مشترک هستند که دیپلمات اخراج از هر دو کشور. آنها همچنین متهم به یکدیگر از بازداشت و شکنجه دیپلمات های غیر قانونی.

هند ادعا می کند که دیپلمات که در بازگشت از پاکستان تا به حال "ارائه جزئیات گرافیکی از درمان وحشیانه که آنها تجربه" وزارت امور خارجه ادعا کرد.

قابل توجه هر دو کمیسیون را ندارد دائمی سفیر در محل.

تنش های باقی مانده از هند اوراق کشمیر را نیمه خودمختار وضعیت سال گذشته است. دهلی نو نیز انجام شده متعدد ضد شورش عملیات اتهام هدف قرار دادن شبه نظامیان در منطقه پس از یک مستند تحمیل شد بیش از coronavirus نگرانی در ماه مارس است.

هند را مقصر می داند پاکستان برای ارسال شورشیان مسلح به هند-اداره کشمیر به طور معمول — اتهامات عنوان شده است که پاکستان را رد می کند.

حتی حضور پرندگان از سراسر مرز به عنوان مورد مشکوک به "جاسوسی" کبوتر متعلق به پاکستان ماهیگیر ماه گذشته می تواند منجر به طولانی تحقیقات.

ببینید/stb (AFP ایسنا)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب