هند ری استارت داخلی مسافرت هوایی پس از دو ماه فاصله میان هرج و مرج

از سرگیری پروازهای داخلی در هند مشخص شد هرج و مرج به عنوان چند پرواز لغو شد و بدون مسافر در حال هشدار داد در پ

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

از سرگیری پروازهای داخلی در هند مشخص شد هرج و مرج به عنوان چند پرواز لغو شد و بدون مسافر در حال هشدار داد در پیشبرد. منطقه ای قوانین نیز پیچیده از سرگیری سفر.

هند راه اندازی مجدد پروازهای داخلی در روز دوشنبه پس از تعلیق سفر هوایی به مدت دو ماه. اما بعد مشخص شد هرج و مرج و غضب به عنوان چند پرواز لغو شد و بدون علامت قبل به مسافران است. حداقل 80 پرواز به و از فرودگاه دهلی نو لغو شد دیروز به گفته مقامات فرودگاه.

چند حمل و لغو پروازها در آخرین لحظه با توجه به محدودیت های اعمال شده از چند دولت هنوز هم دست و پنجه نرم کردن با کوروناویروس. ایالت ماهاراشترا است که در اکثر موارد اجازه داده است تنها 25 پرواز و 25 فرود هر روز از پایتخت آن شهر بمبئی است.

اولین پرواز ترک از فرودگاه دهلی نو در 4.45 صبح شهر پونا در ماهاراشترا. حامل مانند نیلی SpiceJet, Vistara و هوایی هند هند ملی حامل عمل پرواز با حدود یک سوم ظرفیت خود را.

Airport official sprays disinfectant on the baggage of a passenger before he enters for check-in at Indira Gandhi International Airport in New Delhi. (picture-alliance/Pacific Press/S. Shankar)

فرودگاه رسمی اسپری ضد عفونی کننده بر روی یک مسافر توشه در دهلی نو را به جای خلوت ایندیرا Gahdhi فرودگاه بین المللی

فرودگاه و شرکت های هواپیمایی در زمان چند اقدامات احتیاطی از قبیل چک کردن هر مسافر متوسط و اعمال قانون سخت در پوشیدن ماسک. مقامات همچنین تایید اگر مسافران دریافت کرده بود دولت هند بهداشت و COVID-19 موارد پیگیری برنامه به نام Aarogya Setu.

ادامه مطلب: Coronavirus: کشورهای هند رها حفاظت کار برای احیای اقتصاد

معلوم نیست قوانین قرنطینه

سرخپوستان سفر بازگشت به خانه بودند در مواجهه با مشخص نیست قرنطینه قوانین به عنوان هر ایالت جداگانه به حال قوانین در نیروی.

جنوب ایالت کارناتاکا گفت که سرخپوستان که از کشورهای با شیوع بالای COVID-19 موارد را مجبور به رفتن به یک مرکز قرنطینه برای هفت روز. مسافران را مجبور به تحمل هزینه های خود را.

در ماهاراشترا بدون علامت و خفیف علامتی از مردم خواسته شد برای رفتن به اجباری قرنطینه یا در یک هتل و یا خانه خود را. قوانین را در جای خود به hospitalize علامتی مسافران است. در دهلی نو قرنطینه نیست اجباری برای بدون علامت مسافران است.

هند نزدیک 145,000 موارد COVID-19. این کشور در میان 10 کشور جهان با بیشترین موارد ویروس.

am/msh (dpa رویترز)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب