هند: متهم دستگیر شده پس از فیل می میرد از خوردن مواد منفجره

باردار فیل پس از فوت خوردن پا بود که پر از ترقه در هند کرالا دولت است. تصویری از این حیوان زخمی ویروسی رفت جرق

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

باردار فیل پس از فوت خوردن پا بود که پر از ترقه در هند کرالا دولت است. تصویری از این حیوان زخمی ویروسی رفت جرقه خشم در سراسر هند است.

مقامات در هند جنوبی کرالا دولت بازداشت یک مظنون را به اتهام دخالت در مرگ یک فیل وحشی که خوردن مواد منفجره مملو از میوه و مقامات دولتی گفت: در روز جمعه.

"یک نفر دستگیر شد امروز. وجود دارد بیشتر متهم در پرونده و تلاش برای دستگیر کردن آنها" کرالا جنگل وزیر K راجو به خبرنگاران گفت: با توجه به بار از هند.

زودتر جنگل وزارت اعلام کرد که "دستیابی به موفقیت بزرگ" در این مورد گفت: در توییتر

فیل اعتقاد بر این است که میوه خورده و یا دیگر خوراکی ماده ای است که بسته بندی شده بود با ترقه پس از به ضلالت به یک روستا در palakkad ماه گذشته.

ادامه مطلب: هند باز می شود یک بیمارستان برای فیل ها

صدمات ناشی از انفجار

تصاویر و ویدئوها از فیل رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی نشان از درد و رنج حیوانات فروکردن آن مجروح و تنه به آب برای تسکین درد.

کرالا ارشد حیات وحش سرپرست Surendrakumar گفت که اولیه پس از مرگ گزارش نشان داد که فیل دچار صدمات شدید در دهان خود شد و قادر به خوردن غذا برای روز.

که پس از مرگ گزارش نشان داد که آسیب های شدید در فیل دهان شد و به احتمال زیاد ناشی از انفجار مواد منفجره به هند امروز اخبار سایت گزارش شده است.

فیل شد ضعیف از غذا خوردن در نهایت سقوط و غرق شدن در رودخانه.

بیشتر بخوانید: ببخشید زندگی در هند را اسیر فیل ها

'غیر انسانی و غیر قابل قبول'

این مورد موجب هتک حرمت در هند, با ستاره کریکت و بازیگران و سیاستمداران به طور یکسان ابراز وحشت بیش از حیوان مرگ است.

بالیوود بازیگر Akshay Kumar توییتی که این حادثه بود "دلخراش و ضد انسانی و غیر قابل قبول" نامیده می شود و به صورت "دقیق عمل" در برابر آن مسئول است.

مقامات دولتی هشدار داد که قتل به احتمال زیاد نه رانده شده توسط ظلم و ستم اما گفت که آنها هنوز هم بررسی است.

"هیچ مدرکی وجود دارد در عین حال که کسی به عمد به ترقه-لادن آناناس به فیل, اما ما در حال بررسی" کرالا حیات وحش سرپرست Surendrakumar گفت.

روستاییان در هند و سریلانکا و دیگر نواحی جنوب آسیا استفاده از اغلب آناناس پر از مواد منفجره برای محافظت از خانه های خود و زمینه های از حیوانات وحشی.

به عنوان بیشتر جنگل های فضا از دست داده است و به دلیل جنگل زدایی و توسعه شهری, درگیری بین حیوانات وحشی و مردم شده اند در حال افزایش است.

بیش از 2,300 نفر کشته شدند در فیل حملات در هند بین سال های 2014 و 2019 با توجه به دولت داده است.

در آن زمان قاب 510 فیل کشته شدند — از جمله بیش از 300 مرگ ناشی از برق گرفتگی در حالی که 100 فوت به علت شکار غیر قانونی و مسمومیت.

rs/aw (dpa خبرگزاری رویترز)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن