ارتش هند: 20 سربازان کشته در درگیری در مرز چین

هند ارتش گفت: 20 نفر از سربازان خود را کشته و در یک "خشونت faceoff" با نیروهای نظامی در یک رقابت بخشی از کشوره

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

هند ارتش گفت: 20 نفر از سربازان خود را کشته و در یک "خشونت faceoff" با نیروهای نظامی در یک رقابت بخشی از کشورهای متقابل مرز. چین ادعا می کند نیروهای هندی به حال نقض قلمرو آن است.

در مجموع 20, هندی, سرباز کشته شدند در یک درگیری در مرز چین, ارتش هند گفت: پس از هفته ها از افزایش تنش است.

"در طول ده-تشدید جریان فرایند در Galwan دره خشونت faceoff روز گذشته صورت گرفت شب با تلفات" گفت: یک بیانیه رسمی گزارش اولین رویارویی مرگبار بین دو قدرت برای چند دهه.

ارتش هند در ابتدا گزارش سه مورد مرگ اما این افزایش پس از 17 "که به شدت مجروح و در حین انجام وظیفه در عوض کردن محل و در معرض درجه حرارت های زیر صفر در ارتفاع بالا زمین در برابر صدمات خود را" گفت: ارتش هند در بیانیه ای.

دولت هند منابع گفت که هیچ اسرائیلی و یک مبارزه فیزیکی شکسته بود بین دو طرف با سربازان با استفاده از باتوم و پرتاب سنگ.

"مقامات ارشد نظامی دو طرف در حال حاضر جلسه در محل برای خنثی کردن این وضعیت است."

ارتش همچنین گفت که هر دو طرف بود و از آنجا رها از سایت از یک شب درگیری.

چین وزارت امور خارجه تایید کرد که وجود داشته است "خشونت فیزیکی رویارویی" در منطقه مرزی.

در حالی که این وزارتخانه هیچ اشاره ای از سوی دولت چین کنترل جهانی بار روزنامه گزارش داد تلفات در چینی.

ادامه مطلب: چرا هند و نپال برخورد بیش از مناقشه هیمالیا خاک ؟

Infographic showing the contested border region between China and India

چین را متهم به هند از عبور از مرز مورد مناقشه میان دو کشور ،

سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian گفت: نیروهای هندی عبور از مرز دو بار در روز دوشنبه ، او گفت: هند به جرم "تحریک و حمله به پرسنل چینی" بود که منجر به رویارویی است.

پکن تسلیم شده است "تظاهرات قوی و جدی تضمینی" به دهلی نو, او گفت:.

ژائو ساخته شده هیچ اشاره ای به تلفات اما هند روز سه شنبه گفت وجود داشته است تلفات "در هر دو طرف است."

بیش از چند هفته گذشته چینی و هندی نیروهای قفل شده در تهاجمی ذکراست در مکان های مختلف در طول دو کشور عملا مرز شناخته شده به عنوان خط کنترل واقعی (LAC) بالا بردن تنش بین دو هسته ای ها. هزاران نفر از نیروهای اضافی از هر دو طرف مستقر شده اند به مرز منطقه در هفته های اخیر.

درگیری با چوب و سنگ

در مارس 5, یک درگیری شکست در Pangong Tso دریاچه واقع 14,000 پا (4,270 متر) بالاتر از سطح دریا در منطقه هیمالیا از لاداخ که هندی و چینی پرسنل ارتش درگیر شدند با آهن و میله های چوب و حتی با توسل به سنگ-pelting که در آن سربازان در هر دو طرف آسیب های پایدار.

روز بعد در 9 مه ده ها تن از چینی و هندی سربازان مجروح در fistfights و سنگ پرتاب هنگامی که یکی دیگر از مبارزه فوران در Nathu لا تصویب در دولت هند از هند حدود 1200 کیلومتر به سمت شرق در امتداد لاک.

تنش ممکن است باعث زیرساخت های فعالیت های انجام شده توسط هند در امتداد لاک, برخی تحلیلگران می گویند. در 10 سال گذشته هند شده است تقویت زیرساخت های مرز خود را با جاده های جدید و airbases افتتاح از راه دور در مناطق هیمالیا.

چین ادعا می کند حدود 90000 کیلومتر مربع (35,000 کیلومتر مربع) در ایالت آروناچال پرادش مراجعه کننده به صورت غیررسمی از سوی برخی از چینی ها به عنوان "جنوب تبت." هند از سوی دیگر ادعای حاکمیت بر 38,000 کیلومتر مربع از عکاسی چانه فلات.

rc/aw (AFP "رویترز" dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن