هند دوچرخه فرهنگ در طول coronavirus مستندات

فروش دوچرخه در هند پررونق در طول coronavirus بیماری همه گیر. علاقه مندان به دوچرخه سواری می خواهید این روند به

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

فروش دوچرخه در هند پررونق در طول coronavirus بیماری همه گیر. علاقه مندان به دوچرخه سواری می خواهید این روند به آخرین تجسم بیشتر حرفه ای ها انتخاب چرخه شده رفت و آمد در دوچرخه پسند شهرستانها.

تلفن در Tarun Gupta دوچرخه فروشگاه شده و زنگ زدن بدون توقف در تمام طول روز. او به عنوان معاملات با مشتریان یک خط فرم خارج است. "کسب و کار پررونق است اما عجله تبدیل شده است ذهنی خسته کننده است," او گفت:. مانند دیگر نقاط جهان هند تجربه کرده است و رونق در فروش دوچرخه در طول coronavirus بیماری همه گیر.

اگر چه بسیاری از شهرهای هند نیست دوچرخه پسند شده است وجود دارد افزایش در دوچرخه سواری تفریحی در طول همه گیر که مردم سعی می کنید به ضرب و شتم cabin fever طول مستندات دریافت و ورزش و یا جلوگیری از رفت و آمد در پر حمل و نقل عمومی.

ادامه مطلب: Coronavirus: یک راه جدید برای زندگی در هند سالمندان

گوپتا و شریک زندگی خود را در حال اجرا یک فروشگاه فروش بالا پایان دوچرخه و لوازم جانبی شیک, South Delhi, محله به مدت چهار سال.

کسب و کار رنج می برد در طول هند در سراسر کشور مستند اعلام کرد در ماه مارس, اما او بیش از برای آن ساخته شده پس از کاهش محدودیت.

"هر سال در ماه مارس تا ماه ژوئن هنگامی که ما خرید و فروش اوج. اما در دو ماه گذشته خرید و فروش افزایش یافته تا پنج برابر" او گفت: DW. "ما در حال حاضر انجام کسب و کار به اندازه کافی برای کل سال است."

گوپتا هنوز خود را باز می کند فروشگاه در 11 صبح اما او اغلب مجبور به بستن اواخر به عنوان مشتریان را در آینده. او گفت: این فروشگاه می بیند حدود 50-60 مشتریان یک روز برخی از آنها مایل به خرج کردن بیش از €800 ($916) بر روی یک دوچرخه. یک کم پایان دوچرخه می رود برای حدود €60.

"این نوع از رونق در صنعت دوچرخه هرگز اتفاق افتاده است. حتی نمایندگی ایم که در کسب و کار برای 50 سال دیده می شود هرگز چنین فروش. این بی سابقه است" گوپتا گفت که ساعت های طولانی در حال پوشیدن او را.

دوچرخه سواری گروه در شهرهای هند

همانطور که بیشتر دوچرخه سواران را به خیابان های شهرهای هند مردم شروع گروه در رسانه های اجتماعی به دیدار و سازماندهی ، Gurpreet سینگ Kharbanda جدید, دهلی نو, ساکن ایجاد یک گروه در اوایل ماه جولای. آن را در حال حاضر دارای 90 عضو در حدود 50 نفر از آنها مبتدیان.

"مردم می خواستند از این روال یکنواخت در طول بیماری همه گیر. وجود دارد هیچ گردش و هیچ تناسب اندام" Kharbanda گفت: DW. "من می خواستم برای ایجاد یک حس اجتماعی و پیوند و بیشتر مردم به طور فعال و یک شیوه زندگی سالم است. آن را نیز یک راه عالی برای ملاقات با افراد جدید در سواری."

این گروه عمدتا دیدار در تعطیلات آخر هفته و سوار در اطراف شهرستان. یکی از محبوب ترین نقاط برای دوچرخه سواران در دهلی نو است که این بلوار در مقابل هند کاخ ریاست جمهوری این Rashtrapati Bhavan.

ادامه مطلب: چگونه coronavirus مؤثر است کودکان محروم در هند

در شرق شهر کلکته علاقه مندان به دوچرخه سواری باید با هم متحد به لابی برای بیشتر مسیرهای دوچرخه سواری و ترویج فواید دوچرخه سواری برای جامعه. این گروه می گوید که می خواهد برای حذف "موانع به دوچرخه سواری در کلکته در حالی که الهام بخش فرهنگ دوچرخه سواری در شهر."

Shiladitya سینها, یک عضو و سازمان از این گروه گفت که آنها نیز به ارمغان آورد بسیاری از مردم به ورزش دوچرخه سواری پس از این مستند آغاز شد. برخی از مردم می آیند به آنها هرگز سوار یک دوچرخه قبل از.

"تا آنجا که به کلکته نگران دوچرخه بوم در یک سطح بسیار خود به خود چیز در حالی که در سطح دیگر آن بوده است و تلاش اختصاص داده شده از طرف ما" سینها گفت: DW.

One of the most popular spots for cyclists in New Delhi is the boulevard in front of India's presidential palace, the Rashtrapati Bhavan

یکی از محبوب ترین نقاط برای دوچرخه سواران در دهلی نو است که این بلوار در مقابل هند کاخ ریاست جمهوری این Rashtrapati Bhavan

دوچرخه پسند شهرستانها

بیشتر حمل و نقل عمومی در کلکته به حالت تعلیق در آمد با مستندات. مترو به تنهایی حمل 700,000 مسافران روزانه.

"مردم در حال حاضر نیاز به حمل و نقل خصوصی بیشتر از همیشه. بسیاری از آنها را نمی توانیم یک ماشین یا موتور پس از دوچرخه سواری تبدیل شده است و تنها گزینه برای آنها در حال حاضر" سینها اضافه کرد: حتی افرادی که استطاعت موتوری حمل و نقل شروع به انتخاب کردن برای دوچرخه سواری.

هند مسکن و امور شهری وزارت گفت: این بیماری همه گیر است ارائه فرصت به شهرستانها در دسترس تر برای پیاده و دوچرخه سواران.

در ماه ژوئن مشورتی آن توصیه می شود pedestrianization حداقل سه بازار در هر شهرستان و بیشتر دوچرخه خط.

Sree کومار Kumaraswamy سر از حمل و نقل شهری در پژوهش شرکت WRI و هند گفت: روند فعلی می تواند کمک به ایجاد چرخه جایگزین حالت از حمل و نقل در مناطق شهری است.

"در حال حاضر در حال دوچرخه سواری است که تا حد زیادی دیده می شود به عنوان چیزی تنها مردم فقیر انجام دهد. به جای این نیاز به تبدیل به "چیز سرد" جوان و تحصیل کرده در آن درگیر هستند" Kumaraswamy گفت: DW.

"این نیاز به فعال با تضمین ایمنی در جاده ها و تلاش برای افزایش راحتی از دوچرخه سواران," او گفت:, و اضافه کرد که اکثر مردم ترس دور از دوچرخه سواری به دلیل نگرانی های ایمنی.

"اختصاصی دوچرخه سواری خطوط فیزیکی مرزبندی و تفکیک از دیگر ترافیک ضروری است. ما نیاز به طراحی مجدد خیابان تقاطع ها به اولویت را برای دوچرخه سواران و به حداقل رساندن درگیری امتیاز و افزایش ایمنی," او گفت:.

ادامه مطلب: آیا می توانم هند واقعا coronavirus واکسن آماده اوت ؟

به عنوان مستندات چپ مسافران بدون حمل و نقل عمومی گزینه برای مسافرت های درون شهری, دوچرخه سواری, ارائه یک راه حل موقت است. اما پس از همه چیز به حالت عادی بازگشت تجدید نظر در حمل و نقل عمومی با دوچرخه سواری در ذهن می تواند تفاوت در شهرستانها.

اضافه کردن دوچرخه سواری در مسافت های طولانی رفت و آمد با استفاده از اتوبوس است یک ایده است. "بهتر حمل و نقل اتوبوس با امکانات خوب به راه رفتن و در چرخه مسیر اولین و آخرین مایل کمک خواهد کرد که به شهرهای ما قابل زندگی تر" گفت: Kumaraswamy.

چه مدت طول خواهد آن را بکشد ؟

اما ترمز می تواند در هند دوچرخه بوم به عنوان تقاضا را تحت الشعاع عرضه است. تولید کنندگان آماده نیست برای دیدار با مقیاس و مغازه دوچرخه در حال اجرا خارج از بورس.

"من شده اند از دست دادن کسب و کار برای گذشته 4-5 روز. من تا به حال به نوبه خود بسیاری از مشتریان آینده نگر با توجه به عدم وجود سهام گفت:" گوپتا.

"زنجیره تامین نیز رفتن به ضربه می شود در ماه های آینده با توجه به هند و چین مرز, وضعیت," او اضافه شده است. "واردکنندگان روبرو هستند بسیاری از موشکافی و آداب و رسوم نیست پاکسازی اقلام است. ما منتظرش بوده ام برای سهام تازه گذشته 20-25 روز."

بسیاری از دوچرخه و قطعات و لوازم جانبی از منابع یا چین یا تایوان.

و با وجود زمان شور و شوق هیچ تضمینی وجود ندارد که دوچرخه سواری رونق دائمی خواهد بود. "بسیاری از مشتریان من به من بگویید که آنها در حال رفتن به استفاده از دوچرخه پس از یک یا دو ماه" گفت: Gupta.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب