هند HIV و بيماران مبتلا به سل رنج می برند عواقب ناشی از بیماری همه گیر کوروناویروس

برای کسانی که در حال حاضر مبارزه با بیماری های عفونی در هند و درد و رنج خود را مرکب با اثرات ویرانگر از corona

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

برای کسانی که در حال حاضر مبارزه با بیماری های عفونی در هند و درد و رنج خود را مرکب با اثرات ویرانگر از coronavirus بیماری همه گیر. Tanika Godbole گزارش از دهلی نو است.

زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس آمار و هند و بسیاری نگران بودند که این کشور را overworked عمومی سیستم بهداشت و درمان نمی خواهد بود قادر به مقابله با بار اضافه از وقوع. بحران به ارمغان آورده است به نور معایب و اختلاف هند و سلامت برنامه های توسعه.

ملی برنامه های کمک رسانی برای بیماری های عفونی مانند سل و اچ آی وی تبدیل شده اند به شدت با کمبود بودجه روبرو شده و در پشت رایتر قرار داده با توجه به تغییر تمرکز به محدود کردن COVID-19 عفونت. اما متخصصان بهداشت هشدار می دهند که این حرکت می تواند اثرات مضر داشته باشند در هند جمعیت در آینده است.

ادامه مطلب: هند می تواند چندین coronavirus قله'

سل به مراتب مرگبارتر

COVID-19 تاکنون بیش از 17,000 در هند زندگی می کند. هنوز سل باقی مانده به مراتب بیشتر بیماری کشنده برای جنوب کشور آسیایی است. شدت بیماری عفونی ادعا کرد بیش از 79,000 زندگی در سال 2019 به تنهایی با توجه به آخرین سالانه TB گزارش.

یک مشترک اخیر مطالعه انجام شده توسط دانشکده بهداشت لندن و طب گرمسیری و دانشگاه لنکستر پیش بینی شده است که این بیماری همه گیر می تواند اضافه کردن حداقل 110,000 بیشتر مرگ و میر در کشور از جمله هند و چین و آفریقای جنوبی است. محققان همچنین اشاره کرد که این بحران می تواند در نتیجه به طور کلی کاهش درمانگاه حضور و غیاب و همچنین تاخیر در تشخیص و درمان است.

اما هند وزیر بهداشت و خانواده, رفاه, Harsh Vardhan, تقدیر این کشور پیشرفت برای دست زدن به آن سل بحران است. "دولت متعهد به دستیابی به اهداف توسعه پایدار از بین بردن سل در این کشور تا سال 2025 پنج سال جلوتر از هدف جهانی" او اعلام کرد.

ادامه مطلب: Coronavirus باعث سلامت روانی بحران در هند

اما Saurabh Rane مدافع بازماندگان در برابر TB – یک جامعه مبتنی بر ابتکار عمل رهبری TB بازماندگان – گفت: پس از وقوع COVID-19 "آن بوده است مطلق کابوس برای [سل] بیماران است."

Rane که یک سل بازمانده خود گفت که در حالی که بسیاری از بیماران رسیدن به درک چگونه به مقابله با استرس و اضطراب ناشی از این بیماری همه گیر "آنها نمی دانند که اگر آنها را می توانید تست های انجام شده در زمان دریافت زمان از پزشکان خود را برای مشاوره و یا حتی تهیه بعدی خود را در دسته ای از داروها است."

Rane معتقد است یکی از بزرگترین شکست از هند سیستم بهداشت و درمان شده است, فقدان ارتباطات و توسعه از دهلی نو دولت است. "اگر سیستم مواجه نیست قبل از این که بیمار نشده یا. ارتباطات باز می شود یک کانال به درک مشکلات خود و این وقتی است که شما می توانید پیدا کردن راه حل برای آنها. افزایش پهنای باند بر روی خط تلفن آنها ارائه گزینه های چت به شکل آستان مواد مخدر تحویل مکانیسم ایجاد فضاهای برای تست و عیب یابی مشکلات به عنوان آنها رخ می دهد," او گفت: "سیستم بهداشت عمومی برای مبارزه با یک بیماری همه گیر در وسط یکی از جدید."

ادامه مطلب: اتحاد هند هندو ملی دولت جناح کشور در پاسخ به کروناویروس?

گرفتن نگه دارید از HIV دارو در میان مستند

هند به جهان سوم بزرگترین جمعیت بيمار HIV+. دولت هند فراهم می کند مادام العمر هنر (ضد retro-viral) دارو برای همه ثبت نام بیماران.

اما زمانی که در سراسر کشور مستند در محل بسیاری از افراد مبتلا به HIV نمی تواند مراجعه به بیمارستان یا درمانگاه امکانات برای به دست آوردن دارو لازم با توجه به خاموش کردن حمل و نقل عمومی.

"پایبندی کلیدی است برای در نظر گرفتن هنر و در مجموع سرکوب ویروس اچ آی وی. آن را غیر قابل مذاکره به سادگی از آنجا که ما نمی توانیم مذاکره با ما است. virus. اگر ما از دست می گویند 2-3 دوز در یک ماه و یا اگر ما را رعایت نمی کنند حداقل 97% از زمان, شما می توانید گزاف گویی برگشت و ما به احتمال زیاد به مقاومت در برابر توسعه" گفت: لون Gangte co-ordinator از دهلی نو شبکه مثبت مردم – ابتکار عمل با هدف بهبود زندگی مردم با اچ آی وی زندگی.

حتی به عنوان محدودیت ها به تدریج برداشته کسانی که با اچ آی وی زندگی هنوز هم به صورت ترس و درماندگی به طور منظم. Gangte می گوید که وضعیت بدتر شده است برای کم درآمد و بیماران مبتلا به HIV و همچنین طرد اعضای جامعه مانند کارگران جنسی و transgenders.

با وجود کاهش مستند اقدامات کارشناسان هشدار می دهند که سرخپوستان درد و رنج بسیار از بیماری های عفونی دیگر از coronavirus باقی می ماند در یک موقعیت آسیب پذیر.

"مردم نباید محروم از درمان به آنها هم حق خود را به سلامت. ما مصرانه از دولت نه به رها کردن طرح های HIV/ایدز ، سل و اعتیاد به مواد مخدر" گفت: ابو صرف جمهور از NNagaDao محلی سازمان غیر دولتی.

ادامه مطلب: هند: در حال نابینا در طول بیماری همه گیر کوروناویروس



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن