صنعت برای اولین بار هدایت حرارتی بالا و سریع توزیع مایع حرارتی رابط مواد می رسد در بازار

هنکل امروز اعلام کرد که اولین آن آخرین حرارتی رابط مواد (TIM) نوآوری Bergquist Gap Filler TGF 7000 (تصویر). ما

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

هنکل امروز اعلام کرد که اولین آن آخرین حرارتی رابط مواد (TIM) نوآوری Bergquist Gap Filler TGF 7000 (تصویر). مایع تیم اصلی فرمول دستیابی به موفقیت به عنوان آن را به طور موثر ازدواج هدایت حرارتی بالا از 7.0 W/mK با حداکثر سرعت ممکن است آزمایش از 18 گرم در هر ثانیه یک ترکیب است که در حال حاضر تنها یکی از نوع خود است. با عالی, توان, قابلیت, رمان, مواد مناسب برای برنامه های کاربردی مانند خودرو عدس سیستم های قدرت, سیستم های تبدیل پمپ های برقی و Ecu که در آن تولید انبوه قابلیت اطمینان بالا و هدایت حرارتی مورد نیاز برای امروز رد پای کوچکتر بالاتر قدرت طرح است.

"از دیدگاه شیمی مهندسی مایع تیم با اساسی و پر محتوا است که همچنین اجازه می دهد تا سریع توزیع و فوق العاده دشوار تعادل برای رسیدن به" توضیح می دهد که هولگر Schuh, Henkel جهانی فن آوری کارشناس با تاکید بر هنکل تخصص در رزین با تکنولوژی حرارتی و مواد فرمولاسیون. "یکی ممکن است انتظار یک مایع مواد با هدایت حرارتی بالا به تجربه جدایی, حل, caking و گرفتگی توزیع تجهیزات, اما Bergquist Gap Filler TGF 7000 نمایشگاه هیچ یک از این مسائل است."

سیلیکون مبتنی بر دو بخش مایع پر کردن شکاف TIM Bergquist Gap Filler TGF 7000 کنار می گذارد به سرعت در حداکثر امکان آزمایش سرعت از 18 گرم در هر ثانیه و درمان در محل در درجه حرارت اتاق. این 7.0 W/mK مواد نرم است پس از درمان به حداقل رساندن استرس و کنترل نوسانات با سیلخن مطالب زیر 300 قسمت در میلیون (ppm) به ارائه سازگاری با انواع اتصال سطوح و قطعات نوری. علاوه بر این تولید کنندگان از سود بدون ریسک لجستیک به عنوان ذخیره سازی ثبات و حمل و نقل آسان نیز از ویژگی های کلیدی. کشت جامد تکنولوژی همکاری با پیشرو در صنعت تجهیزات توزیع کنندگان Henkel فنی تیم است که به خوبی versed در مایع TIM مواد بهینه سازی برای تجهیزات مختلف سیستم عامل آن نیز برای حجم تولید موفقیت است. کار با شرکای توزیع در سراسر Bergquist Gap Filler TGF 7000 فرمول های مهم در تست انجام شد به اعتبار dispensability محصول.

"عملکرد بالا مایع پرکننده شکاف بالا مورد نیاز در توزیع فناوری: برای اطمینان از یک برنامه دقیق و بدون افزایش فشار کار و یا به مهندس دوام رزین مدار است که می تواند در مقابله با بالا ساینده پرکننده. با ما گریز از مرکز پمپ اسکرو و استاتیک و مخلوط کردن سیستم دوبلکس+ ما قادر به راه اندازی یک حجم بالا روند توزیع با عالی cmk-نتایج و زمان چرخه" می گوید: Florian شوتز منطقه, مدیر فروش DACH از Bdtronic. "بر خلاف معمول انتظارات بالاتر حرارتی رسانا مواد, مواد نشان داده است ویژگی های برجسته در توزیع بدون تکیه بر تجهیزات طول اولیه ما توزیع شد."

بیشتر به ارزیابی مواد در محیط های مختلف Henkel دارای مشغول شناخته صنعت شرکت تحقیقاتی ZFW اشتوتگارت (Zentrum für Wärmemanagement). با استفاده از نوآورانه تجزیه و تحلیل حرارتی و اندازه گیری, تکنولوژی, موسسه مطالعه عملکرد حرارتی TGF 7000 تحت موقعیت های استرس های مختلف. نتایج حاصل از این تجزیه و تحلیل و همچنین جزئیات در مورد طراحی ملاحظات روش های تست و حرارتی و خواص مکانیکی Bergquist Gap Filler TGF 7000 خواهد بود به اشتراک گذاشته شده در طول زندگی ارائه وبینار با Henkel Bdtronic و ZFW در 30 ژوئن 2020. برای ثبت نام بازدید از سایت هنکل در اینجا.

"برای نسل بعدی خودرو طرح که در آن فرم و عملکرد ذاتا مرتبط کوچکتر با قدرت بالا اجزای فعال کردن فندک sleeker و پیچیده تر وسایل نقلیه می گوید:" Schuh در نتیجه. "بدون موثر حرارتی کنترل و راه حل جدید ما Gap Filler این پیشرفت ممکن نخواهد بود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن