INEOS خودرو نشان می دهد که طراحی آن آینده 4x4 از بمب.

ساخته شده از زمین تا بر روی یک پلت فرم INEOS بمب طراحی شده است بر روی هدف: یعنی به دیدار با خواسته از آن صاحبا

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

ساخته شده از زمین تا بر روی یک پلت فرم INEOS بمب طراحی شده است بر روی هدف: یعنی به دیدار با خواسته از آن صاحبان آینده برای ناهموار قادر و راحت رفتن به هر جای کار خودرو است.

"مختصری ساده بود. ما مجموعه ای از طراحی مدرن و کاربردی و قابلیت های بسیار 4x4 خودرو با ابزار در هسته خود گفت: توبی Ecuyer سر از طراحی. "طراحی شده است که آسان برای به عنوان خوانده شده' بدون ابهام در مورد بمب و نقش آن در زندگی است. وجود دارد برای انجام همه چیز شما نیاز دارید و هیچ چیز شما نمی. چیزی است که برای نشان می دهد. مهندسی مدرن و تکنیک های تولید اطمینان از بمب بسیار توانایی است اما ما شده اند قادر به ماندن درست به ماهیت ایجاد یک فایده خودرو است که آزمون زمان ایستاده".

خنجر Heilmann مدیر عامل شرکت INEOS خودرو گفت: "ما خوشحال هستیم که قادر به به اشتراک گذاری طراحی بمب در اوایل فرایند. اکثر تولید کنندگان را عقب نگه دارید اما ما یک کسب و کار جدید و ایجاد یک نام تجاری جدید است و ما می خواهیم به مردم را با ما در این سفر هیجان انگیز است."

"نشان دادن این طرح در حال حاضر ما اجازه می دهد به تمرکز بر روی مهم مرحله بعدی از این خودرو و توسعه و تست آن قابلیت و دوام. ما بسیار به چالش کشیدن برنامه های پیش رو ما به عنوان قرار دادن نمونه های اولیه از طریق paces خود در همه شرایط در راه به جمع آوری برخی از 1.8 میلیون آزمون کیلومتر بیش از سال آینده. از امروز را پوشش می دهد ، تست 'در چشم ساده' بدون نیاز به استتار بسته بندی فوم بلوک ها و یا پانل های جعلی است که سود اضافه شده."

آقا جیم Ratcliffe رئیس INEOS گفت: "این بمب پروژه آغاز شده و با شناسایی یک شکاف در بازار رها شده توسط تعدادی از تولید کنندگان به صورت عملی وسیله نقلیه خارج از جاده. این به ما مهندسی طرح برای یک قادر به با دوام و قابل اعتماد 4x4 ساخته شده برای رسیدگی به جهان سخت ترین محیط های. اما آن را تا به حال به نگاه بخشی به عنوان به خوبی. همانطور که شما ببینید امروز توبی و تیم خود را به انجام یک کار بزرگ در ارائه یک طراحی است که هر دو مشخص و هدفمند است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب