ING جدید دریافت بالاترین پایداری امتیاز

این 'برجسته' رتبه های مشهور پایداری rater BREEAM-NL بر اساس نمرات بیش از نه دسته بندی: مدیریت, سلامت, انرژی, ح

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

این 'برجسته' رتبه های مشهور پایداری rater BREEAM-NL بر اساس نمرات بیش از نه دسته بندی: مدیریت, سلامت, انرژی, حمل و نقل, آب, مواد, مواد زائد استفاده از زمین و محیط زیست و آلودگی است. ساختمان دریافت نمره از 100% در دسته بندی های انرژی و حمل و نقل زباله منجر به یک نمره کلی از 93.7%.

نمره کامل در انرژی باعث می شود دفتر به نام سرو 'نزدیک به صفر-انرژی ساختمان'. نشستند تا برنامه ای برای رفتن انرژی کامل خنثی با سرو ما به عنوان تیم با انرژی اروپا شرکت Vattenfall برای ساخت پانل های خورشیدی پارک مجاور. انرژی تولید شده توسط 3,600 پانل های خورشیدی وجود دارد خواهد بود به طور کامل به صورت ING اضافه کردن به 2,150 پانل های خورشیدی بر روی سرو سقف.

این ساختمان همچنین مجهز به سه جداره و عایق بندی پنجره کمک به صرفه جویی در انرژی. های مختلف پایدار اقدامات صرفه جویی تا 12 میلیون لیتر آب در هر سال است. به علاوه تک-استفاده از پلاستیک در تبعید است از رستوران ها و قهوه میله های زندان.

بیشتر ساختمان های پایدار

ING شرکت املاک و مستغلات و خدمات تسهیلات در هلند بوده و گام برداشتن برای بهبود پایداری ما شعبه. هدف این است که برای بیش از نیمی از فعلی ما قالب جدید شعب برای دریافت BREEAM-NL امتیاز از 'بسیار خوب' یا بالاتر در پایان سال است. به خصوص قابل توجه است ING ساختمان در Herengracht در آمستردام مرکز تاریخی. به یاد ماندنی ساختمان خرما از 1686 است و یکی از اولین از نوع خود برای دریافت یک 'عالی' امتیاز.

تلاش ما را در ساختمان های پایدار به عنوان بخشی از ING محیط زیست برنامه. این راهنماهای خود ما انتقال برای تبدیل شدن به یک منبع کارآمد و آب و هوا-انعطاف پذیر شرکت. اهداف عبارتند از کاهش شرکت2e تولید گازهای گلخانه ای از ساختمان ها و مراکز داده توسط 80 درصد تا پایان سال 2022 از سال 2014 و کاهش مصرف انرژی تا 65% تا پایان سال 2030 از 2014.

سرو ارائه می دهد فضای کاری برای 2800 کارمند گسترش بیش از 39 ، 000 m2 و باز در ژانویه سال 2020 پس از دو سال و نیم از ساخت و ساز. این یکی از پنج ساختمان که به صورت کومولوس پارک نوآوری جدید در منطقه در جنوب شرقی منطقه از آمستردام.

سرو توسعه داده شد توسط EDGE و G&S Vastgoed و ساخته شده توسط G&S Bouw. آن را طراحی شده توسط Benthem Crouwel معماران در حالی که طراحی داخلی و دهلیز سیستم عامل توسعه یافته توسط HofmanDujardin. چشم انداز معماری انجام شد توسط Karres en مارک.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن