نوآورانه پیستون از یک چاپگر 3D برای افزایش قدرت و کارایی

تکنولوژی چاپ 3D است که در حال حاضر مورد استفاده در پورشه در نمونه اولیه ساخت و ساز, ساخت قطعات یدکی برای ماشین

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

تکنولوژی چاپ 3D است که در حال حاضر مورد استفاده در پورشه در نمونه اولیه ساخت و ساز, ساخت قطعات یدکی برای ماشین ورزشی کلاسیک و همچنین در مناطق دیگر. در همکاری با شرکای خود Mahle و Trumpf ورزشی تولید کننده خودرو است که در حال حاضر ایجاد یک نقطه عطف جدید در استفاده از افزودنی فرآیندهای تولید بسیار تاکید درایو قطعات – برای اولین بار پیستون برای عملکرد بالا موتور 911 گل سرسبد مدل GT2 RS در حال حاضر نیز در حال تولید با یک چاپگر 3D.

چاپ 3D اجازه می دهد تا پیستون به تولید با یک ساختار است که بهینه سازی شده برای بارهای اقدام در پیستون است. به عنوان یک نتیجه پیستون از پیشبرد پروژه توسعه و وزن ده درصد کمتر از جعلی سری تولید پیستون است. آنها همچنین باید یکپارچه و بسته گرمایشی داکت در تاج پیستون است که نمی تواند تولید شده توسط روش های مرسوم است. "با تشکر به سبک پیستون ما می تواند به افزایش سرعت موتور و کاهش درجه حرارت در پیستون و بهینه سازی احتراق" توضیح می دهد که فرانک Ickinger از پیشرفت درایو توسعه بخش در پورشه . "این باعث می شود آن را ممکن است برای گرفتن تا 30 PS قدرت بیشتر از 700 PS موتور biturbo در حالی که در همان زمان بهبود بهره وری است."

ساخت قطعات لایه اجازه تحقق طرح های جدید و بهبود یافته
وجود دارد تعدادی از فن آوری های مختلف برای چاپ 3D. همه مبتنی بر این اصل است که قطعات ساخته شده تا لایه بدون نیاز به قبلا تولید یک ابزار خاص و یا قالب. عملا هر شکل هندسی را می توان متوجه. این چاپگر می توان تغذیه با طراحی داده ها به طور مستقیم از کامپیوتر است. افزودنی فرآیندهای تولید هستند بنابراین ایده آل برای تولید ساختارهای طراحی شده و بهینه سازی شده با استفاده از هوش مصنوعی (AI). پیستون از 911 GT2 RS تولید شد از بالا خلوص پودر فلز با استفاده از لیزر فلزی جوشی روند (LMF). در اینجا یک پرتو لیزر گرم شده و ذوب پودر و سطح مربوط به بخش کانتور. پورشه آغاز پروژه مشترک با همکاری شرکای Mahle و Trumpf. کیفیت و قابلیت عملکرد از اجزای شد اعتبار با استفاده از تکنولوژی اندازه گیری از پروژه شریک زایس.

گسترده ای در زمینه برنامه های کاربردی و جدید با استفاده از پتانسیل برای چاپ 3D در پورشه
پورشه در حال حاضر با استفاده از افزودنی فرآیندهای تولید در مناطق مختلف. برای مثال یک 3D-چاپ bodyform کامل سطل صندلی موجود بوده است پس ممکن است برای مدل های سری 911 و 718. اینجا بخش مرکزی صندلی به عبارت دیگر کوسن و پشتی سطوح است تا حدودی تولید شده توسط یک چاپگر 3D. مشتریان قادر خواهد بود برای انتخاب بین سه استحکام سطح (سخت و متوسط و نرم) برای راحتی لایه در آینده است. پورشه کلاسیک نیز با استفاده از افزودنی فرآیندهای تولید پلاستیک, فولاد و آلیاژ قطعات یدکی که قبلا دیگر در دسترس است. یک اهرم برای کلاچ پورشه 959 برای مثال امروز می آید از یک چاپگر 3D. حدود 20 تکثیر قطعات پورشه مدل های کلاسیک در حال حاضر در حال تولید با استفاده از افزودنی فرآیندهای. این تکنولوژی ساخت نیز به لحاظ فنی و اقتصادی جالب برای پورشه به صورت ویژه و سری کوچک و همچنین موتورسواری و اتوموبیلرانی. 3D چاپ بنابراین ارائه می دهد پتانسیل قابل توجهی برای پورشه با توجه به محصول و فرآیند نوآوری است که به نوبه خود اجازه می دهد مشتریان برای بهره مندی از جذاب و منحصر به فرد محصولات.

تصویر مواد موجود در nikzad (newsroom.porsche.com) و پورشه رسانه های پایگاه داده (presse.porsche.de). اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع از 3D چاپ نیز در دسترس می باشد https://media.porsche.com/mediakit/porsche-innovationen/en.

اطلاعات بیشتر و تصاویر برای روزنامه نگاران و نمایندگان رسانه ها می توان در پورشه مطبوعات در پایگاه داده http://presse.porsche.de/.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب