در داخل امریکا هولناک مدرن روز اصلاح نژاد جنبش

Director اریکا Cohn جدید فیلم حلقه وحشبخشی از سازمان دیده بان حقوق بشر جشنواره فیلم فجر می رود که دیجیتال در ا

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

Director اریکا Cohn جدید فیلم حلقه وحشبخشی از سازمان دیده بان حقوق بشر جشنواره فیلم فجر می رود که دیجیتال در ایالات متحده از 11 ژوئن تا 20 به ارمغان می آورد به جلو غیر قابل انکار و ادامه داد: میراث بهسازی و عقیم سازی اجباری در ایالت کالیفرنیا است.

این مستند به شرح زیر مورد Kelli مک دونالد یک مادر که گفته شد او کیست و نیاز به عمل جراحی در حالی که زندانی تنها به کشف بیش از یک سال بعد و پس از ماه از علائم یائسگی و کاهش وزن در سن 24 سالگی که به او داده شده بود هیسترکتومی (مک دونالد پزشکان هرگز به او گفت که آنها تا به حال انجام هیسترکتومی بر او). خطر تلافی مک دونالد تصمیم به صحبت کردن حتی در حالی که او هنوز در زندان و همکاری با زندان و لغو کمک های حقوقی سازمان عدالت در حال حاضر تاسیس شده توسط وکیل سینتیا چندلر برای پیدا کردن عدالت است. حلقه وحش است که در مورد آزادی کار مک دونالد چندلر و عدالت در حال حاضر تیم—که اعضای هیئت مدیره هستند همه در حال حاضر زندانی زنان—آیا در برابر همه شانس در خدمت بازماندگان زن انواع خشونت نه فقط در خانه اما از دولت است.

در ایالات متحده بسیاری از مردم عادی هنوز هم این باور در اصلاح نژاد به خصوص وقتی که می آید به این کشور عظیم جمعیت زندانی و به ویژه هنگامی که آن دسته از مردم فقیر سیاه پوست زنان است. این را حس می کند به این دلیل که عمل اصلاح نژاد بود پیشگام در کالیفرنیا آغاز و در سال 1909 قانون است که تحریم عقیم سازی از آن تلقی "نامناسب" از فقیر و بومی مادران برای افراد با معلولیت ذهنی و فیزیکی به جرم. در واقع نازی ها قرض خود را بهسازی پروژه از آمریکا و ایالت کالیفرنیا به طور خاص. بسیاری از آنچه آمریکا دانش آموزان تدریس شر است که منشأ در ذهن بیمار هیملر و گوبلز در واقع شدند و اولین تمرین خود با مقامات وزارت امور خارجه ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن