داخل BLM اختلاف است که می تواند به پایین آوردن متاع یکی از غلتک اسکیت بزرگترین مارک های

پس از قتل جورج فلوید و پس از آن در سراسر جهان تظاهرات شرکت از آمازون به فاکس نیوز شده اند سریع به ارائه بیانیه

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

پس از قتل جورج فلوید و پس از آن در سراسر جهان تظاهرات شرکت از آمازون به فاکس نیوز شده اند سریع به ارائه بیانیه در حمایت از عدالت اجتماعی و زندگی مهم جنبش است. (چنین Instagrammable همبستگی است که البته اغلب ریاکارانه به نقطه ای از توهین.)

قالب برای چنین پست های ساده شده است و موضوع طنز: متن سفید بر روی پس زمینه سیاه به همراه "ما تو را" معادل قابل قبول به اندازه کافی برای بسیاری از رسانه های اجتماعی تیم است. اما نه هر نام تجاری است که چسبیده به احساسات. را مورد متاع اسکیت, اسکیت رولر تولید کننده شناخته شده در دربی صحنه برای آن مقرون به صرفه(ish) ارائه شده است.

به عنوان اعتراضات خروشان در آخر هفته گذشته میشیگان بر اساس شرکت ارسال شده در نمودار ون گرافیک بیان "آن را OK به هر سه" نشان همپوشانی بین احساس "خشم توسط جورج فلوید مرگ" "نه چشم پوشی غارت یا شورش" و "حمایت از[ing] خوب افسران پلیس."

"سیاه و سفید زندگی می کند ماده" عنوان خوانده شده. "آن مشمئز کننده است که تا کنون خواهد بود در سوال. تقسیم و مبارزه با آن را بدتر می کند. ما طرفدار صلح و عدالت متحد ایستاده ایم, تقسیم سقوط می کنیم."

اسکیت بازان سرعت اظهار نظر در پست, با آن بوی "تمام زندگی" موضوع پیام. "ترجمه شده به خود را ندارد و چیزی از مال شما" یک نفر نوشت. "من امیدوارم که کسب و کار خود و نتواند پس از این نادان مزخرف."

متاع که در پاسخ به سوالات متعدد روزانه وحش از طریق تلفن و ایمیل بعد از عذرخواهی در عنوان دیگری Instagram post.

در زیر یک مربع سیاه و سفید کپی بخوانید: "متاع اسکیت [بنیانگذاران] داگ و جولی شیشه ای صمیمانه عذرخواهی می کنیم برای ما جهل در مورد سیاه و سفید زندگی جنبش است. ما در حال کار با دیگران در جامعه به بهتر خودمان را در حمایت از BLM. صدای شما شنیده می شود. ما باز به نقد مثبت است که ادامه خواهد داد به منظور بهبود جنبش است. ما ادامه خواهد داد برای رسیدن به ما این حرکت بسیار حساس و مهم است. ما درک می کنیم این کافی نیست و ما همچنان به حمایت از ما به بهترین دانش ما و ارائه اطلاعات بیشتر در مورد اقدامات ما در روزهای آینده."

این نیز کشیده با بسیاری از در نظر گرفتن مسئله با عبارت مبهم "نقد مثبت" و متهم با نام تجاری و در عین حال دوباره از دست رفته خوانده شده را علامت.

این اولین بار نیست که متاع اسکیت bungled ایستاده در برابر نژاد پرستی. در سال 2018 نام تجاری ساخته شده سفارشی اسکیت تبحر با "آبی زندگی موضوع" پرچم.

متاع اسکیت نیز به فروش می رسد یک نوع بوت به نام "وحشی" با استفاده از یک تحقیر امیز اصطلاح در ارتباط با ادامه سوء استفاده از مردم بومی است.

اسکیت باز شده سریع به رد متاع. از روز شنبه یک GoFundMe حساب مطرح شده بیش از $4000 به "کمک اسکیت باز از رنگ است که نیاز به کمک های مالی در جای خود [متاع] اسکیت."

"هیچ کس نباید به سایش نام تجاری خود را هنگامی که شما به وضوح نمی مراقبت در مورد زندگی است که شما با بهره مندی از" این صفحه می خواند.

دیگران گرفته اند به Reddit به توصیف راه حل های خود را: پوشش تا متاع آرم خود را در اسکیت ساخت بوت را پوشش می دهد برای محافظت از آن و تبديل آن در دسترس نباشد با استفاده از استون یا حلالهای دیگر.

جمعی از اسکیت مغازه ها در سراسر جهان—Wicked Skatewear (با مکان در هانتینگتون بیچ و لس آنجلس) پنج گام (مستقر در بروکلین و پورتلند), lowlife (مونترال) و دو تهدید (لندن)—گرد هم آمدند تا اعلام کند آنها دیگر نمی خواهد به فروش متاع اسکیت محصولات.

"این فروشگاه UnMotavated" این گروه در بیانیه ای خواند و اضافه کرد که unsold محصولات در فروشگاه خواهد بود محروم از برچسب و اهدا به دربی بدون مرز یک سازمان غیر انتفاعی است که با فراهم کردن تجهیزات برای لیگ بدون دسترسی داشته باشید.

صاحبان فروشگاه های درگیر با این طرح گفت: روزانه وحش است که این حرکت اولین گام برای اسکیت جامعه برای آشتی دادن آن را شامل شهرت با بیشتر نژادپرستانه واقعیت است.

غلتکی اسکیت نقش مهمی را در جنبش حقوق مدنی—مردی به نام لجر اسمیت نمادین skated 685 کیلومتر از شیکاگو به DC برای حضور در راهپیمایی در واشنگتن و میدان بودند و صحنه های بی شماری تظاهرات علیه تبعیض نژادی است. 2019 فیلم United اسکیت اسناد پر جنب و جوش صحنه سیاه رولر اسکیت بازان مبارزه برای نجات جامعه خود.

اما دربی غلتک به طور خاص, شاید بهترین و شناخته شده به خارج با توجه به 2009 Ellen Page فیلم Whip Itشده است دیده می شود به عنوان آهسته به ادغام و cliquish.

"هدف کلی از اسکیت جامعه و این چیزی است که من بگویم من مشتریان است که ما طرفدار عجیب و غریب, طرفدار, سیاه, pro-هر چیزی که باعث می شود شما احساس می کنید در خارج از هنجار" کت اسپینوزا یک شرکت صاحب ماهواره Skatewear گفت. "غلتک دربی یکی از آن چیزهایی که در آن اگر شما احساس عجیب و غریب تمام زندگی خود را, شما می توانید آن را و بگو: این است که به جای من. این جایی است که من تعلق دارند.' من می توانم به شما بگویم که چرا 90 درصد از مردم بپیوندند."

Espinoza اضافه شده که اسکیت جهان همواره "پانک" اما این فقط شروع به تبدیل شدن به "سیاسی است."

"حالا که ما تبدیل شدن به بیشتر های صوتی که ایجاد کرده است یک تقسیم تماس استراحتی و بسیاری از عقب و جلو" اسپینوزا گفت. "ما در اینجا به بحث در مورد چیزهای ناراحت کننده اما بدیهی است که برخی از مردم نیست که با آن راحت مکالمه."

Espinoza اضافه شده است که در سال های اخیر و بومی اسکیت بازان "متوجه چگونه سفید غلتک دربی بود."

"شده است وجود دارد تا حدودی از انتقال فرهنگ. اما برخی از مردم هنوز هم فکر می کنم از آن به عنوان مدینه فاضله که در آن هیچ چیز نیاز به تغییر"

کت Espinoza

"کمی وجود دارد, نمایندگی," او گفت:. "مردم تبدیل شده اند راحت تر صحبت کردن به لیگ برای نمایش بهتر. از زمانی آغاز شده است که شده است وجود دارد تا حدودی از انتقال فرهنگ. اما برخی از مردم هنوز هم فکر می کنم از آن به عنوان مدینه فاضله که در آن هیچ چیز نیاز به تغییر دارد."

اسپینوزا و تیم او در حال حاضر در روند از بین بردن متاع برچسب از اسکیت قبل از آنها کشتی سهام به دربی بدون مرز. او روش ارجح از سازمان ملل متحد-نام تجاری پلیمر remover. "این یک کمی مسهل برای ما به آنها" او اعتراف کرد.

"ما در حال رفتن به از دست دادن سود ما را ساخته اند از این اسکیت, اما ما در حال حاضر به بخشی با آن" Espinoza اضافه شده است. "سیاه مردم هموار راه را برای ما به اسکیت بازی راه ما اسکیت. تمام کسانی که دیوانه پا [جنبش] عقب اسکیت می آید که از [سیاه اسکیت فرهنگ]. همه مردم نیاز به انجام است مطلع شود."

نیکول Williams, همچنین شناخته شده با غلتک دربی moniker بانی رعد و با همکاری صاحب پنج گام اسکیت فروشگاه. "این متاع جنبش در حال حاضر است که واقعا مهم است, اما من قطعا نمی خواهید آن را به تحت الشعاع قرار دادن این واقعیت است که دربی غلتک به عنوان یک ورزش است نه ضد نژادپرستانه" او گفت:. "ما مقدار زیادی از کار را به انجام."

ویلیامز توصیف غلتک دربی به عنوان "آینده از یک جنبش فمینیستی است که خود را با مسائل تقاطع و فقط اذعان BIPOC و دیگران است."

پس از متاع اسکیت در Williams عبارت "کمی ارزان تر نسبت به گزینه های دیگر برای دربی معروف گران سرگرمی جدیدتر بسیاری از اسکیت بازان باید با تکیه بر نام تجاری خود را برای اولین جفت.

"اسکیت را مناسب برای افراد خاصی پا" ویلیامز گفت. "وقتی که می آید به رقابتی دربی, شما می خواهید مطمئن شوید که پای خود را باقی می ماند قرار داده به طوری که واقعا مهم است. پس از آن است که کمی ناامید کننده بود چرا که برای افرادی که خرید متاع آن متناسب با آنها را به خوبی. ما باید به شکل از آنچه که متناسب با آن اسکیت در آینده است."

این متاع جنجال در یک زمان می آید زمانی که روحیه در دربی غلتک جامعه است که در حال حاضر کم است. Coronavirus همه گیر لغو رقابتی فصل است. با توقف ناگهانی درآمد لیگ در حال مبارزه مالی.

"ما احساس واقعا بد در مورد این که" ویلیامز گفت. "بنابراین من فکر می کنم وجود دارد یک حس اسکیت باز که واقعا نمی فهمم چرا این متاع بان بسیار مهم است. آنها و دوباره واقعا در یک ضد نژادپرستانه فضای, و یا آنها می ترسند به صحبت در مورد آن است. و این که چگونه بسیاری از مردم سفید احساس می کنید در حال حاضر."

هنوز ویلیامز گفت: او به دنبال به جلو به خلاص شدن از اسکیت. "این خواهد بود که یک لحظه واقعا لذت بخش قادر به پاک کردن نام و فقط نوع با آن انجام می شود و می دانیم که ما لازم نیست که برای مقابله با این افراد نمی," او گفت:.

Meghan "مای Dae" Schuttler مدیر دربی بدون مرز که او تاسیس در سال 2017. "رولر اسکیت به عنوان یک کل ریشه در سیاه و POC, فرهنگ," او گفت:. "اما در ورزش, دربی غلتک, نمایندگی وجود ندارد. بسیاری از آن ناشی از دربی فمینیستی بودن این ورزش است که در آن متولد شد زمانی که فمینیسم سفید بود و هنوز هم بسیار برجسته است. آن را احساس بسیار رادیکال و انقلابی اگر شما یک زن است. من فکر می کنم وجود دارد مقدار زیادی از کار را مردم انجام داده اند در لیگ به ایجاد فضاهای که واقعا انتقادی فکر می کنم در مورد ورود به مطالعه از نظر هویت نژادی به عنوان به خوبی به عنوان عجیب و غریب هویت."

Schuttler می گوید او بگویید هر کسی که دریافت اهدا متاع اسکیت با نام تجاری backstory در تلاش برای شفاف باشد. "ما در درجه اول کار با مردم رنگ مردم در دیگر مناطق خارج از آمریکا و اروپا," او گفت:. "در سازمان ما, ما می خواهیم به decolonize کار ما به عنوان آنجا که ممکن است. به این منظور ما به شما اجازه آنها را می دانیم که این اسکیت آمد برای خروج از این وضعیت است. و اگر آنها احساس نمی راحت اسکیت در متاع وجود دارد دیگر علامت های تجاری در دسترس."

"لیگ من واقعا به خود می بالد در حال جنسیتی متنوع بدن-متنوع نواخته متنوع. این ناراحت کننده است که برجسته اسکیت شرکت نمی خواهد چین با کسانی که ارزش های"

لیندزی پارکر, 28, زندگی در بالتیمور و اسکیت در شهر افسون غلتک دربی. او رفت و به او اولین عجیب و غریب اسکیت شب حدود یک سال پیش و سقوط در عشق با آن را بلافاصله. "این بهترین چیزی که من تا کنون بوده است به" پارکر گفت. "من هرگز از کسی که درک احساس یک آزادی در مورد رقص. من آن را درک هنگامی که من در اسکیت. این احساس خیلی رسا به بالا و به سرعت فوق العاده در برخی از چرخ است."

پارکر که سیاه و سفید اضافه شده است که "من قطعا می گویند فراگیر از آن همه است یکی از عمده تساوی. لیگ من واقعا به خود می بالد در حال جنسیتی متنوع بدن-متنوع نواخته متنوع. این ناراحت کننده است که برجسته اسکیت شرکت نمی خواهد چین با کسانی که ارزش ها است."

پارکر بود با توجه به "به روز رسانی" به متاع اسکیت قبل از Instagram پست اما او پس از تغییر ذهن خود را. "رادیو خود سکوت برای هفته منتهی به بیانیه نوع اجازه می دهد تا شما می دانید که در آن نام تجاری می ایستد," او گفت:. "سپس آنها را با یک ناشنوا تن پست شد که تا حدودی وحشتناک برای اطمینان حاصل کنید."

پارکر رشد در ممفیس. "من تنها پیست اسکیت رولر در نگاه به گذشته خیلی سفید" او به یاد می آورد. "قابل توجه وجود دارد تفاوت در موسیقی آنها در تعیین 'فیلم شب.' آنها را بازی هیپ هاپ چون من حدس می زنم شما باید برای نگه داشتن آن به دور از بچه ها."

پس از او منتقل به Baltimore, پارکر آموخته شده در مورد شهر اسکیت جامعه است. "رفاقت وجود دارد بسیار شگفت انگیز است," او گفت:. "این واقعا غم انگیز برای دیدن است که از مطالعه حذف از بسیاری از دیگر rinks حتی امروز."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب