داخل خواهری سرچشمه جهادی از زندان

"آیا شما می دانید هر راه به من منتقل شده به اردوگاه al Hol?" می پرسد داعش یک زندانی در یک کشور همسایه کمپ پیام

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

"آیا شما می دانید هر راه به من منتقل شده به اردوگاه al Hol?" می پرسد داعش یک زندانی در یک کشور همسایه کمپ پیام کوتاه از یکی از غیرقانونی گوشی های اطراف گذشت در میان بازداشت شدگان است. اگر نگهبانان از سوریه نیروهای دموکراتیک (SDF) او را گرفتن با آن وجود خواهد داشت جهنم به پرداخت اما همه او را به فکر کردن در مورد این است که چگونه او می تواند دریافت کنید.

"برای جلوگیری از takedowns توسط پی پال, جمع آوری کمک های مالی مبارزات انتخاباتی داده شد نام مانند "ماه عسل در وین' توسط داعش-حمایت از سازمان. "

به ماندن در SDF بازداشت او معتقد است که به صورت تهدید در حال رشد از حملات تا حد زیادی کردی-led SDF ترکیه-حمایت شورشیان و تجاوز و ضرب و جرح است که رفته اند و همراه با آن به علاوه ترکیه بمباران در منطقه و در حال حاضر گسترش COVID-19 در سوریه است.

یک زمان وجود دارد که نیروهای عملیات ویژه ایالات متحده کمک نگه داشتن این زندانها زندانیان–و SDF نیروهای امن. اما آن زمان به پایان رسید در سال گذشته زمانی که رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کشیده پلاگین در امریکا SDF متحدان سربازان که آیا حیاتی در مبارزه و در حال مرگ بر روی زمین در جنگ برای سرکوب به اصطلاح دولت اسلامی. پس از آن بسیار شکننده تر و خائنانه modus vivendi شکل گرفته است با مقدار کمتر در آمریکا تحت تاثیر قرار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب