با الهام از Franchisees مک دونالد ایالات متحده آمریکا نشان می دهد قدردانی به شرکت کارکنان رستوران با پاداش

رستوران مک دونالد در کارکنان شده است و ادامه خواهد داد به تمرکز اولیه ما از طریق این بحران است. آنها حیاتی به

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

رستوران مک دونالد در کارکنان شده است و ادامه خواهد داد به تمرکز اولیه ما از طریق این بحران است. آنها حیاتی به خدمت به مشتریان و حمایت از جوامع ما. در طول این بحران آنها شده است وجود دارد - مدیریت از طریق امواج از عدم قطعیت و هرگز سستی در تعهد خود را. فراتر از آن است که بسیاری از ما franchisees در حال ارائه پیشرفته جبران برنامه ها – تقدیر پرداخت پاداش و کارت هدیه و بیشتر به مردم نشان می دهد چه مقدار از آنها در حال ارزشمند است. این اقدامات و بسیاری دیگر نشان می دهد مردم ما است که ما در مورد مراقبت از امنیت خود و امنیت و رفاه است.

با الهام از این اقدامات بسیاری از ما franchisees مک دونالد ایالات متحده آمریکا است که نشان دادن قدردانی ما به هر شرکت متعلق به کارکنان رستوران با ارائه پاداش خواهد شد که برابر با 10 درصد از پرداخت به دست آورده است. علاوه بر این تعدادی از گام های ما شرکت رستوران است و باید در سراسر COVID-19 pandemic برای حمایت از کارکنان از جمله:

  • نزدیک به 50 جدید روش های ایمنی مانند موانع حفاظتی, سلامتی, چک ماسک و دستکش
  • پرداخت مرخصی استعلاجی اگر آنها نهفته COVID-19
  • دو برابر سه ماهه اول انگیزه پاداش به مقدماتی مدیران رستوران است که طیف وسیعی از 800 $-$4,000
  • ارائه 24/7 آبی صلیب آبی سپر پرستاران تدریس خصوصی در خانه برای کارمندان و خانواده های آنها
  • ارائه کارکنان کمک و حمایت عاطفی جلسات مشاوره برای کارکنان و خانواده های آنها

ما رستوران ها باز باقی می ماند و همچنان به خدمت به وعده های غذایی به ما خط مقدم قهرمانان که در حال کار سخت در جوامع در سراسر کشور است. این جایزه یکی دیگر از راه های ما می تواند درک ما کارکنان رستوران که آن را همه ممکن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب