با الهام از موتور با ورزش John Cooper Works GP بسته است.

MINI John Cooper Works (مصرف سوخت ترکیبی: 7.1 – 6.9 l/100 کیلومتر; ترکیب CO2 انتشار: 162 – 157 گرم/متر) است که

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

MINI John Cooper Works (مصرف سوخت ترکیبی: 7.1 – 6.9 l/100 کیلومتر; ترکیب CO2 انتشار: 162 – 157 گرم/متر) است که در اوج شدید رانندگی سرگرم کننده در بخش حق بیمه برای خودروهای کوچک می باشد. آن inspiringly ورزشی ویژگی های در حال پیشی تنها, توسط نادر جم: جدید MINI John Cooper Works GP (مصرف سوخت ترکیبی: 7.3 l/100 کیلومتر; ترکیب CO2 انتشار: 167 گرم/متر). پتانسیل کامل از آن موتور و پیشرانه مهندسی گستراند و بالاتر از همه در مسیر مسابقه. این شخصیت جذاب از مدل ساخته شده در یک سری کوچک از فقط 3 000 واحد در حال حاضر می توان به زندگی روزمره در جاده ها در MINI John Cooper Works. از جولای 2020, John Cooper Works GP بسته بودن عرضه کارخانه نصب شده برای این خودرو است. بسته با طراحی منحصر به فرد و تجهیزات صفات را معتبر نژاد-پیگیری استعداد به جاده.

The John Cooper Works GP بسته ارائه می دهد برخی از گزینه ایده آل برای به خصوص فشرده بيان موتور-ورزشی شور و شوق. کل محتوای بسته است کاملا هماهنگ با طراحی و شخصیت MINI John Cooper Works. محتوای توسعه داده شد و بر اساس متخصص دانش جمع آوری شده در سفید گرما از مسیر مسابقه است که به کمک تمام مدل های John Cooper Works نام تجاری برای دستیابی به عملکرد الهام بخش و مشتق شده است به طور مستقیم از توسعه فرایند جدید MINI John Cooper Works GP. این مطالب را قادر می سازد MINI John Cooper Works به سنگ تیز کردن آن ورزشی مشخصات در خصوص معتبر رویکرد است.

مسابقه خاکستری فلزی برای بدن و کنتراست رنگ ذوب نقره ای فلزی برای سقف, John Cooper Works اسپویلر عقب و آینه کلاه محفوظ است به طور انحصاری برای coachwork رد و بدل جدید MINI John Cooper Works GP تا کنون. همراه با موتور سیاه کلاه سر گذاشتن حرکت شبیه چمچه زنی, سیاه, دستگیره درب و سوخت درب آنها در حال حاضر برجسته کردن رابطه صمیمی بین این دو شدید ورزشکاران است. 18-اینچ بسیار سبک وزن و آلیاژ چرخ در طراحی John Cooper Works جام حذفی صحبت کرد در حال نابودسازی با "GP" نشان در مرکز کلاه. سیاه و سفید پیانو چراغ جلو را احاطه کرده و سیاه شدن قطعات داخلی برای چراغهای جلو و عقب, چراغ, black MINI آرم روی درب موتور و درب عقب اتومبیل و همچنین به عنوان ورود نوارها که همچنین خرس "GP" لوگو علاوه بر برجسته کردن حضور چشمگیر وسایل نقلیه مجهز به جدید John Cooper Works GP بسته است.

با وجود فوق العاده مشخص شده الهام گرفته شده از ورزش موتور MINI John Cooper Works یک برنده با نامحدود روزمره roadable قابلیت. بی نظیر مسابقه احساس را می توان با تجربه در اتومبیل های داخلی در چهار کرسی در حالی که MINI John Cooper Works GP طراحی شده است به عنوان یک دو نفره به طور مداوم epitomise نخبگان عملکرد ورزشی. جدید John Cooper Works GP بسته شامل John Cooper Works ورزشی صندلی های چرم در Dinamica پایان با "GP" نشان. آرم نیز برجسته در کف تشک برای راننده و مسافر جلو و هر دو جلو و عقب تشک ها به پایان رسید در قرمز دوخت. جان کوپر آثار چرم غربیلک فرمان که آن هم بخشی از جدید GP بسته طراحی شده در یک مفهوم منحصر به فرد. فرمان داده است Walknappa چرم, ویژگی های دوخت قرمز و 3D چاپ فلز مرکز مارک برای 12 ساعت و موقعیت. در ارتباط با اختیاری 8-سرعت Steptronic ورزش انتقال فلز shift paddles بر روی فرمان با "GP" آرم نیز تولید شده در 3D فرایند چاپ.

مینی اصلی طیف وسیعی از لوازم جانبی شامل یک انتخاب بزرگ از محصولات جذاب علاوه بر این برای ایجاد یک هویت فردی است که طراحی شده است دقیقا به موتور ورزشی استعداد از John Cooper Works GP بسته است. پویا جاذبه MINI John Cooper Works می تواند بیشتر تقویت شده با موتور حرکت شبیه چمچه زنی جانبی scuttles و یک درب عقب اتومبیل رسیدگی به در دوخته کربن در کنار سیاه کمر دان. حتی بیشتر شدید ورزشی در محیط داخلی افزایش یافته است تعدادی از ویژگی های از جمله John Cooper Works دکمه شیفت و John Cooper Works دست-ترمز گرفتن در الیاف کربن با Alcantara گتر.

مقادیر مصرف سوخت و تولید گازهای گلخانه ای CO2 و مصرف برق نشان داده شده مشخص شد با توجه به تست روش های تعریف شده در دستورالعمل اروپایی VO (اتحادیه اروپا) 2007/715 در این نسخه قابل اجرا در زمان تایید نوع. آمار مراجعه به یک وسیله نقلیه با تنظیمات اولیه در آلمان و محدوده نشان داده شده است طول می کشد به حساب تجهیزات اختیاری و اندازه های مختلف از چرخ ها و لاستیک های موجود در مدل انتخاب شده. این عوامل می تواند تغییر در تنظیمات.

مقادیر برخی از وسایل نقلیه در حال اندازه گیری با توجه به جدید WLTP (در سراسر جهان هماهنگ نور-وظیفه وسایل نقلیه روش تست) و تبدیل به NEDC (جدید رانندگی چرخه) برای اهداف مقایسه. مالیات و یا وظایف دیگر برای این وسایل نقلیه ممکن است بر اساس مصرف سوخت و تولید گازهای گلخانه ای CO2 داده است که متفاوت از آن در اینجا نشان داده شده.

اطلاعات بیشتر در مقام مصرف سوخت و رسمی خاص CO2 تولید گازهای گلخانه ای از خودروهای سواری داده شده است در " Handbook of مصرف سوخت و انتشار CO2 و مصرف برق خودروهای سواری که می توانید به صورت رایگان در تمام رسانه های فروش و از دویچه ماشین Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 اویتفیلدن-Scharnhausen و در https://www.dat.de/co2/.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب