شورشیان دموکرات ها می گویند ما معتقدیم همه بازماندگان

به عنوان دموکرات صورت به طور فزاینده ای ظریف وضعیت سیاسی مربوط به تارا Reade را به اتهام تجاوز جنسی علیه معاون

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

به عنوان دموکرات صورت به طور فزاینده ای ظریف وضعیت سیاسی مربوط به تارا Reade را به اتهام تجاوز جنسی علیه معاون سابق رئیس جمهور و presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن مترقی رقبا به خانه امتیازهای هستند با استفاده از این لحظه به تقویت خود را برای تغییر.

حداقل نیم دوجین شورشیان نامزدها را آغاز پخش نگرانی های عمومی در مورد حزب دموکرات را از دست داده و در حال توسعه داستان حتی به عنوان بایدن و مبارزات انتخاباتی خود را قاطعانه رد Reade این ادعا که او به زور نفوذ او را با انگشتان خود را در سال 1993 زمانی که او به عنوان یک عضو از کارکنان سنا.

Mckayla ویلکس است که رقابت در برابر شماره 2 خانه دموکراتیک رهبر Steny Hoyer از مریلند قرار داده و آن را به سادگی در یک مارس 26 توییت: "من باور دارم تارا Reade."

کسانی که کلمات دقیق تکرار شد در روز بعد توسط لورن Ashcraft دموکراتیک سوسیالیستی به چالش کشیدن دیرین تشکر. کارولین Maloney نیویورک صندلی از خانه نظارت کمیته. "من باور دارم همه بازماندگان به عنوان پیش فرض" او هنوز توییتی.

مشابه پیام آمده اند از دیگر شورشیان مدعی است. برای آنها Reade داستان فوتی و فوری است برای تعدادی از دلایل—چندین نامزد برای مثال خود زنان که صحبت آشکارا و با صراحت درباره #MeToo مسائل در کمپین بلیزرز. و بسیاری از آنها به سادگی هرگز دوست بایدن در وهله اول داشتن پشتیبانی سناتور. برنی ساندرز (I-VT) و یا دیگر ریاست جمهوری مدعی است.

چه چیزی بیشتر رقبا در حال اجرا در برابر حزب ایجاد آنجا که آنها در برابر هر وقت خاص—و Reade موضوع فراهم کرده است آنها را به فرصت دیگری به استدلال می کنند که رهبری حزب است و نیاز به جایگزینی.

در واقع, بسیاری از نظرات و آنلاین احساسات از مترقی رقبا مورد Reade zeroed در بلندگو نانسی پلوسی را (D-CA) دفاع از بایدن که به او ارائه شده در یک کنفرانس مطبوعاتی اخیر در کاپیتول هیل. "شادترین روز برای من این هفته گفت:" پلوسی "برای حمایت جو بایدن برای رئیس جمهور ایالات متحده است."

بلندگو اعلام کرد او "راضی" با بایدن توضیحات گفته "نیز وجود دارد که با توجه روند, و این واقعیت است که جو بایدن است جو بایدن."

در حالی که این کلمات ممکن است در نظر گرفته شده توسط پلوسی به عنوان یک راه برای برجسته کردن آنچه که او می بیند به عنوان بایدن تمامیت چند مترقی نامزدهای pounced در تعبیر. "پسران پسران ایم" لیندزی Boylan, یکی از نامزدها در حال اجرا به سرنگون Rep. جری Nadler نیویورک. "این چیزی است که من شنیده ام در 'جو بایدن است جو بایدن.'"

بایدن که با تکیه بر مبارزات انتخاباتی خود برای رد این اتهام برای هفته خطاب آن خود را برای اولین بار در روز جمعه در ابتدا با انتشار یک بیانیه طولانی قاطعانه انکار Reade بدخشان و سپس در کابل اخبار مصاحبه. "این درست نیست—من و گفت به صراحت آن را هرگز اتفاق افتاده است," او در مصاحبه با میکا برژینسکی در MSNBC را صبح جو. "و آن را نداشت." بایدن را تکرار تکذیب شد اولین بار او شخصا خطاب این ادعا توسط Reade که مشغول به کار به عنوان یک دستیار در مجلس سنا در آن زمان است.

اما بایدن به عنوان تیم بود دست و پنجه نرم کردن با چگونه به پاسخ برای چند روز قبل از مصاحبه, عمومی پچ پچ در حال حاضر آغاز شده در میان رقبا به برخی از خانه نقشه عالی-پروفایل عضو دارد.

ربکا کشیش بخش که در حال اجرا است در برابر Rep. درک کیلمر در واشنگتن را 6th کنگره منطقه با اشاره به این که مبارزات انتخاباتی او بوده است در میان برای اولین بار به اصرار بایدن برای پاسخ دادن به آنچه که او را به عنوان "بسیار جدی ندارد."

"من یک مقدار زیادی از آزادی بیشتری برای صحبت در مورد این مسائل" پرشن گفت: روزانه وحش در مصاحبه. "تجاوز جنسی باید یک خط قرمز برای ما. ما باید قادر به تشخیص خودمان از جمهوری خواهان" او گفت:. "ما نمی توانیم برنده با نفاق است که می خواهم."

وقتی پرسیده شد که در مورد مکالمات او با دیگر چپ متمایل به دموکرات ها در مورد این موضوع بیش از چند هفته گذشته کشیش بخش در پاسخ با صراحت: "با سایر مترقی نامزدهای آنها واقعا نا امید بیزارند و با چه حزب دموکرات واکنش است."

Arati Kreibich عصب شناسی است که به چالش کشیدن دو اصطلاح Rep. جاش Gottheimer در نیوجرسی گفت: غریزه است که به باور زنان است.

"چه احساس نا امید کننده در مورد این کار به من این است که ما در حفظ و تفکر است که ما در حال ساخت پیشرفت بسیار با MeToo," Kreibich گفت: روزانه وحش. "رفته ایم تا کنون با ما چگونه توجه زنان چگونه ما در رسیدگی به داستان های خود را و چگونه آنها به ما فضا به صحبت می کنند و ما چگونه آنها را به فضای احترام و چگونه ما به عنوان یک جامعه قادر به تحمل این چیزها. و واضح است که به نظر نمی رسد در این مورد."

"چند هفته گذشته روشن کرده اند برای من دوباره چقدر تغییر مورد نیاز است," او گفت:.

یکی دیگر از زن چلنجر زنا Spezakis به نظر می رسد به نسبت بایدن را انکار عمومی در روز جمعه وجود دارد گفت: باید بیشتر بررسی است. او zeroed در بر آنچه او به عنوان بایدن را "تاریخچه نامناسب لمس کردن است."

"این آشکار اخراج از داستان او سرد از خواب بیدار تماس به تجاوز جنسی بازماندگان ایم" Spezakis است که به چالش کشیدن دیگر نیوجرسی دموکرات دیرین Rep. لایحه Pascrell. "نفاق بدبو آسمان بالا. و من فکر می کنم بیشتر ترقی خواهان خسته از نفاق از حزب خود را پس از ماه گذشته."

دیگر نامزدها در ضمن باید به نام سیاستمداران دموکرات که در حال ایستاده بایدن پس از قابل توجه #MeToo می ایستد در گذشته است. "زنان مؤمن به معنی اعتقاد ما آنها را حتی زمانی که آن را نه به لحاظ سیاسی مناسب ایم" ملانی D'Arrigo که در حال اجرا است در برابر Rep. توماس Suozzi در لانگ آیلند نیویورک است.

D'Arrigo برچسب گذاشته شده توسط خانه-دولت ایالت کریستن جیلیبرند در این پیام: "شما به ما آموخت که" او توییتی در این سناتور. Gillibrand, البته, امواج ساخته شده در سال 2017 پس از رهبری یک گروه از حزب دموکرات به تماس برای استعفای سابق بهداشت ، Al Franken (D-MN) وقتی اتهامات سوء رفتار جنسی انباشت اشیاء بدست آمده تا در برابر او. Gillibrand دفاع می کرد بایدن در میان Reade جنجال; او میزبانی مجازی تاون هال برای او متمرکز بر مسائل زنان و کوروناویروس در روز پنج شنبه.

چند وقت دموکرات سختی مواجه نژادها به خصوص مشتاق به اب راه رفتن را به اتهام محیط اطراف Reade نماید. مناسب ترین رقبای اما به نظر نمی رسد به هر دو.

در محافل مترقی برخی متوجه شده اند و در صورت لمس تقسیم در میان آن نامزد هستند و قرار دادن Reade نظرات جلو و مرکز در پیام خود. نامزدها در نظر گرفته شده توسط فعالان به بهترین شانس در unseating امتیازهای—که مطرح ترین پول و دستگیر تاییدیه از جناح چپ kingmakers مانند عدالت دموکرات—تا حد زیادی شده است سکوت در Reade.

Holyoke شهردار الکس مورس که در حال اجرا در سراسر کشور-متوجه مبارزه با تشکر. ریچارد نیل در ماساچوست است توییتی و یا اظهار نظر در این موضوع. نه جمال بومن یک برانکس معلم که ترقی خواهان و باور یک شات خوب از شکست دیرین تشکر. الیوت انگل در نیویورک است. نه کمپین در پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر از روزانه وحش.

به برخی از آنها احتیاط این است که لزوما چیز بدی نیست. "مسئول ترین بازیگران در سمت چپ هنوز در تلاش برای کشف کردن آنچه که می گویند" مترقی عمل گفت. "وجود دارد مقدار زیادی به وزن. ظاهر کردن به امتیاز آنلاین لزوما خصوص پیچیدگی موضوع و یا جاذبه آن است."

در حالی که برخی از پایین رای دموکرات ها در حال صریح کلید ترقی خواهان در خانه هنوز در حال دست و پنجه نرم کردن با چگونه به پاسخ به این اتهام که در حال آمدن است به عنوان حزب چپ و مرکز بال تلاش برای حرکت در گذشته یک کبودی اولیه و بر روی نوامبر مبارزه با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

مترقی firebrand Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز (D-NY) گرفتار توجه به نظرات او در مورد بایدن-Reade موضوع در زمان ریاست جمهوری اولیه زمانی که حزب شد coalescing در سراسر معاون رئیس جمهور سابق در یک سرعت سریع.

در 15 آوریل دو هفته قبل از بایدن خطاب به این موضوع شخصا Ocasio-کورتز—یک شورشی رقیب خودش فقط دو سال پیش گفت: اتهام شد "مشروع به بحث در مورد" در یک گفتگو آنلاین میزبانی شده توسط زنان co-فضای کار بال. "اگر ما می خواهیم اگر ما دوباره می خواهید به صداقت شما نمی توانید می گویند شما می دانید—هر دو بر این باورند زنان, حمایت از همه از این تا آن ناراحتی شما تا زمانی که آن ناراحتی های ما," او گفت:.

و تشکر. Ro خناس (D-CA) سابق ساندرز مبارزات انتخاباتی, شرکت, صندلی, گفت: "من مردم را تشویق به رفتن به گوش دادن به او و سپس او را به یک دادرسی عادلانه" اضافه کردن "در نهایت آن را برای مردم تصمیم بگیرند." Khanna تایید بایدن پیشنهاد در اواخر ماه آوریل است.

اما ترقی خواهان به نظر می رسد به طور گسترده موافقت با ارزیابی که این مسئولیت همه مقامات منتخب به صحبت کردن در یک راه است که آدرس پیچیدگی و نکات دقیق وظریف از این موضوع حتی در بالا-ریسک سیاسی محیط زیست است.

"اگر ما نمی توانیم پس از آن من مطمئن هستم که چگونه ما در حال رفتن به قادر به رهبری" Kreibich گفت. "اگر ما نمی توانیم حتی تلاش و اگر ما در بسته نگه مردمی و اگر ما را خاموش و اگر ما نگه داشتن ترس از چالش در این راه ما در حال رفتن به تغییر واقعی اتفاق می افتد," او گفت:.

در حالی که حداقل برخی از مترقی رقبا امیدوارند عمومی خود را فشار کمک خواهد کرد که حرکت مکالمه میان متوسط بیشتر دموکرات ها در کنگره آنها آگاه از ادراک است که می توان آن را به عنوان دیده می شود با انگیزه های سیاسی. که درک آنها می گویند غلط است.

"یکی از چیزهایی که فوتبال و ترقی خواهان و به اشتراک گذاری این است که ما می خواهم به ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن" پرشن گفت. "ما به طور کامل در وحدت و هم ترازی. اما آنچه به اعتقاد من و چه بسیاری از ترقی خواهان این باور است که ما در حال رفتن به ضرب و شتم او با داشتن یک مسابقه با کسانی که کمتر تجاوز جنسی اتهامات علیه آنها است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب