اینتل باعث می شود تغییرات به سازمان فناوری

مدیر عامل شرکت اینتل باب قو اعلام تغییرات شرکت فن آوری سازمان و تیم اجرایی برای سرعت بخشیدن به محصول رهبری و ب

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

مدیر عامل شرکت اینتل باب قو اعلام تغییرات شرکت فن آوری سازمان و تیم اجرایی برای سرعت بخشیدن به محصول رهبری و بهبود تمرکز و پاسخگویی در روند تکنولوژی اعدام است. بلافاصله موثر فن آوری سیستم های معماری و گروه مشتری (TSCG) جدا خواهد شد و به تیم های زیر که رهبران آن گزارش خواهد شد به طور مستقیم به مدیر عامل شرکت:

  • تکنولوژی و توسعه به رهبری دکتر ان كويين. انجام اینتل رهبر كويين شده است رئیس اینتل تولید, که در آن او تضمین مستمر عملیات طریق COVID-19 همه گیر در حالی که افزایش عرضه ظرفیت برای دیدار با نیازهای مشتری و تسریع سطح شیب دار از اینتل 10nm روند. او در حال حاضر منجر اینتل توسعه با تمرکز بر 7nm و 5nm فرآیندهای. دکتر مایک Mayberryاست که پیشرو در توسعه فناوری را مشورت و کمک در انتقال تا خود برنامه ریزی بازنشستگی در پایان سال است. Mayberry دارای 36 سال سابقه و نوآوری در اینتل که در طی آن او ساخته شده کلید مشارکت در توسعه فناوری و به عنوان رهبر Intel Labs.
  • تولید و عملیات به رهبری کیوان Esfarjani. Esfarjani اخیرا led ساخت اینتل حافظه غیر فرار راه حل های گروه (NSG) که در آن نقش او در چشم انداز و استراتژی برای اینتل تولید حافظه و led با گسترش سریع از ظرفیت. او در حال حاضر رهبری جهانی عملیات تولید و ادامه كويين کار رانندگی محصول سطح شیب دار و ساخت fab جدید ظرفیت.
  • طراحی مهندسی رهبری در این فاصله توسط جاش والدن در حالی که اینتل انجام یک شتاب جهانی جستجو برای شناسایی دائمی در سطح جهانی شد. والدن اثبات شده است رهبر در تکنولوژی ساخت و تولید و مهندسی پلت فرم. اخیرا او منجر شده است اینتل و تضمين محصول گروه امنیتی (IPAS) که ادامه خواهد داد به گزارش او.
  • معماری نرم افزار و گرافیک را ادامه خواهد داد به رهبری رجا Koduri. Koduri مسئولیت رانندگی توسعه اینتل معماری و نرم افزار های استراتژی و گرافیک اختصاصی محصول نمونه کارها. تحت رهبری او ما همچنان به سرمایه گذاری در نرم افزار ما قابلیت به عنوان یک دارایی استراتژیک و بیشتر ساخت نرم افزار مهندسی با ابر پلت فرم راه حل ها و خدمات تخصص.
  • زنجیره تامین ادامه خواهد داد به رهبری دکتر Randhir Thakur. Thakur گزارش خواهد شد به طور مستقیم به مدیر عامل به عنوان رئیس زنجیره تامین افسر شناخت رو به رشد اهمیت این نقش و روابط ما با بازیکنان کلیدی در اکوسیستم. Thakur و تیم خود را در حال شارژ با اطمینان زنجیره تامین یک مزیت رقابتی برای اینتل.

به عنوان یک نتیجه از این تغییرات Murthy Renduchintala را ترک خواهد کرد اینتل در اوت. 3, 2020.

"من مشتاقانه منتظر به کار به طور مستقیم با این استعداد و با تجربه تکنولوژی رهبران هر یک از آنها متعهد به رانندگی اینتل رو به جلو در طول این دوره بحرانی اعدام گفت:" قو. "من همچنین می خواهم برای تشکر از Murthy, رهبری او در کمک به اینتل تبدیل فن آوری ما پلت فرم. ما متنوع ترین نمونه کارها از رهبری محصولات را در تاریخ ما به عنوان یک نتیجه از ما شش ستون از نوآوری و disaggregation, استراتژی انعطاف پذیری بیشتری در چگونگی ساخت بسته بندی و ارائه این محصولات به مشتریان ما است."

در مورد اینتل

Intel (Nasdaq: INTC) رهبر صنعت ایجاد جهان در حال تغییر فن آوری قادر می سازد که جهانی پیشرفت و غنی زندگی می کند. با الهام از قانون مور ما به طور مداوم کار برای پیشبرد طراحی و ساخت نیمه هادی ها به کمک آدرس مشتریان ما بزرگترین چالش است. با جاسازی اطلاعات در ابر شبکه edge و هر نوع دستگاه محاسبات ما از بند باز کردن پتانسیل دیتا برای تبدیل کسب و کار و جامعه بهتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینتل نوآوری رفتن به newsroom.intel.com و intel.com.

© شرکت اینتل. Intel, اینتل, لوگو و دیگر اینتل علامت علائم تجاری از شرکت اینتل و یا شرکت های تابعه آن. دیگر نام ها و برندها ممکن است ادعا کرد که ملک دیگران است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن