اینتل: پوتین هیلاری هکرها در حال حاضر پس از ما COVID-19 واکسن اسرار

یک نرم گروه است که نقش مهمی در شکستن به شبکه های دموکراتیک در انتخابات 2016 است که در حال حاضر در تلاش برای سر

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

یک نرم گروه است که نقش مهمی در شکستن به شبکه های دموکراتیک در انتخابات 2016 است که در حال حاضر در تلاش برای سرقت coronavirus پژوهش به گفته مقامات در آمریکا و کانادا است.

در یک نشست امنیت سایبر مشورتی منتشر شده توسط سه کشور سازمان های اطلاعاتی هشدار داد که یک نرم زمین به عنوان "APT29" حال "هدفمند سازمان های مختلف درگیر در COVID-19 توسعه واکسن در کانادا و ایالات متحده و انگلستان بسیار به احتمال زیاد با هدف سرقت اطلاعات و مالکیت معنوی مربوط به توسعه و آزمایش COVID-19 واکسن."

این گروه با انجام اساسی اسکن آسیب پذیری در برابر خاص خارجی آدرس IP متعلق به سازمان. سپس آنها مستقر عمومی سوء استفاده در برابر آسیب پذیر خدمات شناخته شده است.

این معلوم نیست که آیا هکرها موفق شد در دسترسی و یا هر یک سرقت داده های پژوهش اما یک نماینده مجلس گفت: روزانه وحش که در این بیانیه مشترک که در تلاش بود به "توقف" آن را از اتفاق می افتد.

"ما در حال رفتن به اظهار نظر در عملیاتی جزئیات" این مقام گفت. "ما می دانیم که انگلستان سازمانهای درگیر در COVID-19 پاسخ قرار داده شده اند. ما اعتقاد آنها هدف قرار دادن سازمان به سرقت اطلاعات و مالکیت معنوی. این [National Cyber Security Centre] دهکدهای گفت: این گروه است که با اسکن کردن این شبکه ها به دنبال راه هایی برای دریافت و دسترسی به مواد حساس است. این اقدام از NCSC در نظر گرفته شده است برای کمک به جلوگیری از که از اتفاق می افتد."

APT29 گاهی اوقات به عنوان "دنج خرس" است که به طور گسترده ای اعتقاد بر این بود که یک دولت-اجرای هک گروه در ارتباط با روسیه سرویس اطلاعات خارجی یا SVR و دارای "سابقه ای طولانی در هدف قرار دادن دولتی و دیپلماتیک فکر می کنم تانک بهداشت و درمان و سازمان انرژی برای هوش به دست آوردن" با توجه به آن Neuberger مدیر NSA امنیت سایبر مرکز.

در سال 2016 APT29 هکرها شکست را به کمیته ملی حزب دموکرات را در کنار شبکه های هکرها از روسیه اصلی هوش ریاست شناخته شده به عنوان GRU. بر خلاف آنها اطلاعات نظامی همتایان APT29 به نظر می رسد با تمرکز بیشتر بر سنتی جاسوسی و نه از انجام هک-و-نشت تاثیر عملیات.

از آنجا که COVID-19 همه گیر شروع شد و چندین کشور گزارش هدفمند دارویی بیوتکنولوژی و سازمان های بهداشت عمومی در یک تلاش آشکار برای سرقت اطلاعات مربوط به تحقیقات بر روی این بیماری است.

در ماه مه اف بی آی با صدور بیانیه نشان می دهد که این اداره به "تحقیق در مورد هدف قرار دادن و سازش از ایالات متحده سازمان انجام COVID-19-پژوهش های مرتبط با [چین]-وابسته سایبر بازیگران و غیر سنتی جمع" که به دنبال سرقت "با ارزش مالکیت معنوی (IP) و بهداشت عمومی اطلاعات مربوط به واکسن درمان و تست از شبکه و پرسنل وابسته COVID-19-مربوط به تحقیقات است."

ایران هکرها نیز گزارش شده است فعال در تلاش برای سرقت COVID-19 دادههای پژوهش. رویترز گزارش داد که ایران مرتبط هکرها مطرح شده به عنوان روزنامه نگاران در ایمیل به عنوان بخشی از تلاش برای هک جلعاد که باعث می شود COVID-19-مبارزه داروی ضد ویروسی remdesivir. گوگل را تهدید تجزیه و تحلیل است که تجزیه و تحلیل امنیت سایبری تهدیدات برای این شرکت پس از آن اعلام کرد که آن را به حال "یافت جدید COVID-19-هدف خاص از سازمان بهداشت بین المللی" با همخوانی ایرانی-مرتبط هک, گروه شناخته شده به عنوان "جذاب بچه گربه" که "تأیید میکند گزارش رویترز،."

بیوتکنولوژی شده است یک هدف برای کشورهای درگیر در جاسوسی اقتصادی. در یک 2018 گزارش در "اقتصادی خارجی جاسوسی در فضای مجازی" ملی ایالات متحده آمریکا ضد جاسوسی و امنیتی مرکز ذکر شده در صنعت بیوتکنولوژی به عنوان یکی از اهداف است که در آن اطلاعاتی خارجی خدمات "بالاترین بهره است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن