Interbrand راه اندازی 2020 دستیابی به موفقیت برندها با ما گزارش: 30 مارک های رقیب مجموعه را مختل بازارهای خود

دره سیلیکون د-throned به عنوان مرکز راه اندازی نوآوری3x بیشتر احتمال دارد به یک زن و یا یک فرد از رنگ به عنوان

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399
  • دره سیلیکون د-throned به عنوان مرکز راه اندازی نوآوری
  • 3x بیشتر احتمال دارد به یک زن و یا یک فرد از رنگ به عنوان مدیر عامل شرکت از شرکت های فورچون 500
  • پایداری و جامعه تأمین نوآورانه رشد

Interbrand – پیشرو در جهان با نام تجاری مشاوره – راه اندازی 2020 دستیابی به موفقیت برندها گزارش رونمایی از 30 مارک ها مجموعه را به انقلابی خود را در بازار.

از براق high-end دیجیتال ورزشگاه صفحه اصلی (Mirror) و alt-گوشت غذاهای گیاهی (غیر ممکن است مواد غذایی) به زیستی-مهندسین (Ginkgo) و هوش مصنوعی هدایت وکلا (Legalist), Interbrand پیش بینی این مارک های رقیب کردم آنچه در آن طول می کشد برای تبدیل شدن به نام خانواده.

این سال را به دستیابی به موفقیت برندها همگروهی زیر را در صدای پای امثال Deliveroo, Peloton و Glossier (2016) و شل TaskRabbit, و Flipkart (2017) نوک برای موفقیت در Interbrand دو گزارش قبلی.

پس از اولین گزارش در سال 2016 نوآوری منتقل شده از فن آوری راه اندازی کانون دره سیلیکون و نقل مکان کرد به دور از عظیم نرم افزار و بازار شرکت است که به سادگی متصل خریداران به فروشندگان از طریق یک پلت فرم دیجیتال.

نیز وجود دارد یک تغییر قابل توجهی در رهبری – در 30 دستیابی به موفقیت برندها 27% یک مدیر است که یک فرد از رنگ و 30% باید یک مدیر است که یک زن در مقایسه با تنها 10% مدیر عامل نمایندگی برای هر دو جمعیت در شرکت های فورچون 500.

پنج تم از نوآوری ظهور از سال 2020 دستیابی به موفقیت برندها:

صفحه جامعه: در خدمت رونق خرده فرهنگ (StockX برای sneakerheads) یا پرورش جامعه از طریق ساخته شده است در گزینه های تعاملی مانند آینه – براق تعاملی بدنسازی صفحه اصلی است که به نظر می رسد مانند یک آینه زمانی که استفاده نمی کنید.

پایدار مصرف: مقابله با زیرساخت های پیچیده راه حل برای شرکت های که بیش از حد تثبیت شده به reimagine کل اجزای کسب و کار خود را – مانند حلقههای خرید قابل استفاده مجدد پلت فرم از TerraCycle.

ارزش ها به عنوان نماد وضعیت: غذا برای تغییر از آشکار مصرف اقلام گران قیمت به nonvisible بسیار گران قیمت کالا و خدمات است. مارک های چنین به عنوان dosist – شیک شاهدانه vape و تحویل شرکت.

دیجیتال برای اولین بار سلامت: کمک به مردم خود را کنترل روانی و روحی و جسمی خوبی بودن در خارج از محدوده سنتی – بهداشت و درمان به عنوان دیده می شود با این فناوری پوشیدنی از Elvie پمپ یا Maven, ارائه یک رویکرد جامع به باروری و بارداری و پس از زایمان مراقبت.

اهل تفریح و بازی مارک های: خود بیان و خلاقیت و قانون شکنی های طراحی و بازاریابی هستند و نشانه های بسیاری از 30 دستیابی به موفقیت برندها. از alt-گوشت شرکت غیر ممکن است مواد غذایی را از طریق به هزاره زیبایی با نام تجاری شیر, آرایش.

دانیل Binns مدیر عامل شرکت Interbrand نیویورک گفت: "ما خوشحال هستیم که برای جشن 30 برندها اعطا دستیابی به موفقیت وضعیت در شمال امریکا است.

"این مارک ها در یک نقطه بحرانی در سفر خود را – مخاطرات بالا هستند اما فرصت و حتی بیشتر. ما مشتاق برای دیدن چگونه این مارک انطباق با چالش های امروز و روندهای در حال ظهور از فردا – تبدیل فقط زنده ماندن به طور گسترده و پر رونق."

راشل کنراد رئیس افسر ارتباطات در غیر ممکن است غذاهای گفت: "غیر ممکن است مواد غذایی' بی سابقه ماموریت برای از بین بردن نیاز برای تغییر آب و هوا القا حیوانات, کشاورزی, ساخت غذاهای گیاهی خوشمزه تر و مغذی و مناسب است.

"با توجه به قدر و ضرورت ماموریت غیر ممکن است مواد غذایی' ارتباطات تیم نیست و صرفا ترویج محصولات این شرکت و یا نام تجاری; ما در حال تسریع جریان انبوه مصرف کننده جنبش به سرعت بخشیدن به امری اجتناب ناپذیر تبدیل به یک سیستم غذایی پایدار.

"هیچ کس تا به حال قبل از این انجام داده—پس ما هم تقریبا تمام جنبه های کلاسیک ارتباطات و بازاریابی راهکار. این کار سخت است! و به رسمیت شناختن از هیچ کمتر از Interbrand دستیابی به موفقیت تجاری فوق العاده ای است به رسمیت شناختن است که این رویکرد غیر متعارف یک حق است برای ما."

Interbrand دستیابی به موفقیت برندها گزارش وارد شده است از طریق تحقیقات کمی و کیفی ابزارهای اجتماعی از جمله گوش دادن و مالی تجزیه و تحلیل داده ها. Interbrand انتخاب شده 30 شرکت است که بهترین نمونه تجاری رشد از یک لیست از بیش از 200.

برندها انتخاب شدند در برابر سه هسته معیار – توانایی درک انسان حقایق (علامت های تجاری است که در دیدار و بیش از نیازهای و خواسته های مشتریان) ایجاد استثنایی با نام تجاری تجارب و ارائه برتر نتایج کسب و کار. علاوه بر این برندها شده است ارزیابی خود را درک بالقوه برای انطباق و ظهور از COVID-19 بحران با موفقیت.

گزارش کامل را می توان در اینجا: https://interbrand.com/breakthrough-brands-2020

Interbrand دستیابی به موفقیت برندها 2020

A24: Indie در استودیو عزیزم

کادر: دیجیتال بازار سهام برای جایگزین دارایی

تغییرهای: Adobe disrupter

سنج: بزرگترین بانک های دیجیتال

اختصاص داده شده: بهداشت فردی برنامه

Dosist: Innovative ماری جوانا قلم

Elvie: زنان سلامتی برای 21st Century

Flexport: تدارکات disruptor

جینکو: زیست شناسی برنامه نویسان

غیر ممکن است مواد غذایی: گوشت-alts برای همه

Legalist: تکنولوژی زرنگ و دانا کسب و کار کوچک, مدافع

حلقه: پایدار دایره مدل سرویس

Maven: جامع مراقبت در طول هر مرحله از سفر خانواده

شیر, آرایش: Gen Z فرقه آرایشی نام تجاری

آینه: براق راه حل برای در خانه تناسب اندام

MSCHF: پسامدرن اعتیاد به مواد مخدره هنر با نام تجاری

نئون: خطر و tastemakers در فیلم

Oatly: جریان اصلی شیر جو

Rivian: درست ابزار همه وسایل نقلیه الکتریکی

Seedlip: اول مقطر غیر الکلی روح

برف ریزه: داده ها ابر قهرمان

StockX: کتانی بازار سهام

معلمان پرداخت معلمان: معلم, دانش, ارز

Teladoc: پیشگام خدمات پزشکی از راه دور

اکشن شبکه: دیجیتال-بومی شرط بندی های ورزشی

شهروندان: خانه محصولات برای شهروندان جهانی مسئول

اطلاعات: منحصر به فرد دره سیلیکون محتوا

این RealReal: بدون درز شیک thrifting

ThirdLove: سینه بند و لباس زیر برای هر بدن

Turo: کاربر-به-کاربر ماشین اجاره

روش

Interbrand را 2020 دستیابی به موفقیت برندها لیست نتیجه دقیق و ارزیابی جامع از امروز در حال ظهور علامت های تجاری. لیست نهایی نشان دهنده 30 علامت های تجاری است که بهترین نشان می دهد فعالیت های Interbrand معتقد است که بنیادی به نام تجاری رشد: شناخت انسان حقایقایجاد استثنایی با نام تجاری تجاربو ارائه برتر نتایج کسب و کار.

اعمال نفوذ داخلی و خارجی مهارت Interbrand را انتخاب فرایند تجزیه و تحلیل 200+ برندها همه قابل توجه حضور ایالات متحده (مورد نیاز برای مدرک تحصیلی) در این چارچوب است. کمی ورودی به مدل کشیده از دو کلید منابع داده ها: Infegy رسانه های اجتماعی و معیارهای PitchBook گذاری اطلاعات. با توجه به سابق تیم نقشه برداری خاص kpi ها به "تجربه نام تجاری" متریک. محور در اطراف عاطفی تجزیه و تحلیل ورودی به این متریک شامل Infegy را "اعتماد" و "عشق" نقاط داده ها و همچنین به عنوان کل پست دوره و بعد از دوره رشد در سال گذشته جمع آوری شده برای همه علامت های تجاری که رتبه بندی با توجه به عملکرد خود در این ابعاد. در "نتایج کسب و کار" متریک PitchBook ارزیابی و بودجه داده مطلع مشابه رتبه بندی است. 25+ صلیب رشته ارشد Interbrand نیویورک کارکنان پس از آن انجام شده نام تجاری تجربه ممیزی تعیین مارک' توانایی درک انسان حقایق. علاوه بر این هر برند که از لحاظ کیفی ارزیابی به منظور تعیین درجه که Interbrand احساس می کند آن را ظهور از COVID-19 بحران قوی و سالم و دستیابی به موفقیت تجاری است. این انسان حقیقت نام تجاری تجربه و کسب و کار نتایج ورودی سنتز شدند و وزن به طور مساوی در یک چارچوب است که به اطلاع نهایی لیست نمایش از طریق یک "نقشه حرارتی" از سه دایره متحد المرکز در بالای صفحات مربوطه (به رنگ قرمز شعار قوی تر با نام تجاری پایبند به این شعار). ارشد Interbrand کارکنان پس از آن خار را از طریق تمام نقاط داده ها و شناسایی 30 با اجرای برترین برندها در چارچوب.

لیست نهایی نتیجه نشان دهنده خروجی یک فرایند ازدواج کمی اندازه گیری عملکرد با کارشناس ارزيابی کيفی. در مجموع 30 دستیابی به موفقیت برندها بیان Interbrand دیدگاه در امروز, مهمترین علامت های تجاری—شرکت های است که ما امیدواریم که برای یک روز را در میان ما بهترین برندهای جهانی.

در مورد Interbrand

Interbrand شده است پیشرو در جهان با نام تجاری مشاوره برای بیش از 40 سال – داشتن پیشگام یاد کار و جعلی بسیاری از نام تجاری ساختمان ابزار که در حال حاضر عادی است.

ما می دانیم که در عصر بی سابقه فراوانی از انتخاب و سرعت نوآوری و انتظارات مشتریان در حال حرکت سریع تر از کسب و کار. در حالی که تغییر تدریجی است که هنوز هم ضروری است این دیگر کافی است. در آن طول می کشد جسورانه حرکت به جهش جلوتر از مشتریان و رقبا است. ما آنها را یاد حرکت می کند.

در همکاری با بسیاری از جهان مارک های پیشرو ما تیم جهانی از متفکران و سازندگان پیشگام آینده ایجاد نام تجاری. تبدیل مشتریان به شرکت کنندگان فعال ما کمک به مشتریان ما تقویت نام تجاری خود را بر اساس مداوم – رویکرد ما به آنها این اعتماد به نفس را به یاد حرکت می کند که جرقه تمایل و ایجاد ابزار رانندگی نتایج فوق العاده ای.

Interbrand است بخشی از نام تجاری مشاوره گروه Omnicom Group Inc. (NYSE:OMC). برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.interbrand.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب