Intertops پوکر دادن 10 اسپین رایگان در تلاش جدید به غرب شکاف & تقویت رفتن پوکر مسابقات جایزه استخرهای

GTD جایزه استخرهای افزایش به $12K برای آینده رفتن سری مسابقات پوکر 22 مه سال 2020 (مطلب مطبوعاتی) – این آخر ه

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

GTD جایزه استخرهای افزایش به $12K برای آینده رفتن سری مسابقات پوکر
 
22 مه سال 2020 (مطلب مطبوعاتی) – این آخر هفته روز یادبود Intertops پوکر است که به اسپین رایگان خود را با نام تجاری جدید تلاش برای غرب بازی اسلات. جدید شرقی آسیایی اسلات های ویدئویی به راه رفتن حیات وحش رایگان, re-چرخش و شانس فورا به پیروزی 1000X.

مشاهده و یا دانلود ویدیو نسخه از این داستان.
 
در ماجراجویی از یک عمر تلاش برای غرب بازیکنان به دنبال مسیر از میمون شاه در سفر به سرزمین ناشناخته در جستجوی ثروت از غرب است.
 
3 یا بیشتر از شاه میمون در راه رفتن حیات وحش باعث دور جایزه که در آن پادشاه میمون حیات وحش نگه داشتن در حال حرکت یک حلقه به سمت چپ تا زمانی که آنها را ترک قرقره به طور بالقوه racking تا بسیار زیاد برنده در طول راه. جمع آوری 15 یا بیشتر Monkey King نمادهای پر متری آسمانها و فورا می پردازد 1000X شرط.
 
تلاش به غرب – آشنایی با جایزه
 
10 اسپین رایگان
موجود آوریل 23 - 25 و 2020 تنها
هیچ جایزه کد مورد نیاز - همه بازیکنان را ساخته اند که حداقل یک سپرده پس از ثبت نام به طور خودکار دریافت 10 اسپین رایگان به عنوان به زودی به عنوان آنها راه اندازی بازی های جدید. هیچ بیشتر سپرده مورد نیاز است. نیاز Wagering: 30X (در Betsoft بازی تنها). حداکثر cash-out: $250.
 
رفتن سری مسابقات پوکر -- تا $12K GTD
در اتاق پوکر ممکن است 27-30, جوایز, استخر شده اند افزایش برای محبوب بین رفتن پوکر مسابقات برگزار می شود هر شب از ساعت 8:30 pm شرقی. ارزان ماهواره ها در دسترس برای $9K GTD و $12K GTD حوادث. جزئیات: https://poker.intertops.eu/en/promo/800-wipeout-series.
 
Intertops پوکر دارای یک انتخاب عظیمی از بازی های کازینو شکافها و از سه پیشرو در بازی تامین کنندگان. خود را مشغول بازی پوکر جدول در افق شبکه پوکر.
 
 



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن