دوک انرژی ناحیهای, گاز اعلام کمک های اضافی برای مشتریان در طول همه گیر

دوک انرژی و ناحیهای گاز گفت: آنها در حال اضافه کردن مراحل برای کمک به مشتریان که مبتلا به مشکلات مالی به عنوان

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

دوک انرژی و ناحیهای گاز گفت: آنها در حال اضافه کردن مراحل برای کمک به مشتریان که مبتلا به مشکلات مالی به عنوان یک نتیجه از COVID-19 بیماری همه گیر.

مراحل اضافی ساخت در اقدامات سریع هر دو ارائه دهندگان خدمات ارائه شده برای کمک به مشتریان در آغاز پاسخ به همه گیر. هر دو به حالت تعلیق کلیدی فرآیندهای اعتباری از جمله قطع برای عدم پرداخت هزینه دیر پرداخت هزینه ها و هزینه های کارت اعتباری و پرداخت دیگر.

این شرکت همچنین اهدا 6 میلیون دلار برای COVID-19 تلاش های امدادی در, فلوریدا, ایندیانا, کنتاکی, North Carolina, اوهایو, کارولینای جنوبی و تنسی.

"ما با افتخار به مشتریان ما صلح از ذهن است که خود و برق و گاز و خدمات باقی خواهد ماند به عنوان همه گیر شرایط چپ بسیاری از خانواده ها بدون درآمد گفت:" باربارا هیگینز دوک انرژی معاون ارشد رئیس جمهور و رئیس مشتری افسر. "در حال حاضر ما می خواهیم برای کمک به مشتریان آماده به عنوان متحده تامل به طور کامل بازگشایی اقتصاد خود است."

افزایش مراقبت از مشتری

دوک انرژی است و نظارت بر راه اندازی مجدد فعالیت های محلی و سفارشات در هر یک از کشورهای که در آن شرکت عمل برای تعیین زمانی که استاندارد صدور صورتحساب و پرداخت شیوه می تواند رزومه و آن جدول زمانی ممکن است متفاوت باشد.

"مالی از اثرات این بیماری همه گیر هستند به مراتب بیش از," هیگینز گفت. "ما خواهد بود که پس از آمریکا منجر شود که ما رزومه گزینه و در حالی که جدول زمانی ممکن است متفاوت باشد تعهد ما به مشتریان و راه حل های متمرکز مراقبت ما ارائه خواهد شد فراوان و سازگار است."

گسترش گزینه های کمک

دوک انرژی و ناحیهای گاز ادامه خواهد داد به ارائه کمک به مشتریان تجاری و مسکونی که حساب افتاده اند پشت به دلیل بیماری و یا حقوق از دست رفته.

برای حمایت از این تلاش ها عبارتند از:

"ما تشویق مشتریان که طبعا در پرداخت های خود را به استفاده از این منابع در حال حاضر و برای ادامه پرداخت آنچه که آنها می توانند برای جلوگیری از لایحه بزرگ مانده است که ممکن است دشوار برای مدیریت بعد" Higgins ادامه داد.

  • ابزار های آنلاین بنابراین مشتریان می توانند به طور مستقیم را انتخاب کنید تمدید ترتیب پرداخت که بهترین متناسب با نیازهای خود را.
  • راهنمایی حرفه ای برای مشتریان کسب و کار کوچک برای کمک به تجزیه و تحلیل خود را در استفاده از انرژی بحث میزان انرژی و شناسایی راه حل برای کمک به کاهش لوایح انرژی خود را به عنوان آنها در حال بازگشایی.
  • ادامه داد: waiving اعتباری / دبیت کارت و راه رفتن در پرداخت هزینه برای مشتریان مسکونی اضافی برای دو ماه پس از صدور صورت حساب و پرداخت شیوه های رزومه کاری در کشورهای خود را
  • ساده فرآیندهای برای دسترسی کم درآمد انرژی صفحه اصلی برنامه کمک (LIHEAP) و سایر منابع مالی در دسترس از طریق در جوامع سازمان.

آنچه مشتریان می توانند انتظار

دوک انرژی و ناحیهای در شمال غربی, گاز, مشتریان دریافت خواهد کرد ارتباط مستقیم از شرکت های که استاندارد صدور صورتحساب و پرداخت پردازش انتظار به سر. صرف نظر از جدول زمانی همه مشتریان خواهد شد که حداقل یک چرخه صدور صورت حساب برای آماده سازی گزینه های مورد بحث و ترتیبات پرداخت.

این شرکت پیش بینی بالاتر از نرمال حجم تماس به عملیات بازگشت به حالت عادی و مشتریان را تشویق می کند به در نظر با استفاده از خود آنلاین-خدمات گزینه در حال حاضر برای جلوگیری از انتظار طولانی زمان.

مشتریان باید دانلود شرکت نرم افزار تلفن همراه و یا بازدید duke-energy.com یا piedmontng.com برای اطلاعات و خدمات بیشتر معاملات. مشتریان که قادر به خود خدمت می توانند با شرکت:

  • انرژی دوک کارولینای شمالی: 1-800-777-9898
  • دوک انرژی پیشرفت: 1-800-452-2777
  • دوک انرژی ایندیانا: 1-800-521-2232
  • دوک انرژی اوهایو/کنتاکی: 1-800-544-6900
  • دوک انرژی فلوریدا: 1-800-700-8744
  • ناحیهای در شمال غربی گاز: 1-800-752-7504

دوک انرژی متخصصان خدمات مشتری در دسترس هستند از دوشنبه تا جمعه از 7 صبح تا 7 بعد از ظهر برای کمک به مشتریان با سفارشی برنامه پرداخت که با خود شرایط خاص.

ناحیهای در شمال غربی, گاز, متخصصان خدمات مشتری در دسترس هستند از دوشنبه تا جمعه 7:30 صبح تا 7 بعد از ظهر

مشتریان که نیاز به کمک های مالی را تشویق به بازدید از 211.org برای قرار دادن منابع موجود است. این سرویس رایگان می تواند کمک به مشتریان پیدا کردن محلی سازمان های جامعه ارائه کمک با طیف گسترده ای از نیازهای از جمله:

  • قبوض آب و برق
  • مسکن و مواد غذایی و دیگر ملزومات
  • کودک و مراقبت از سالمند
  • هزینه های پزشکی و سلامت, مشاوره

برای شروع, به سادگی بازدید 211.org و یا با شماره 211 از تلفن خود را.

دوک انرژی

دوک انرژی (NYSE: DUK) یک ثروت 150 شرکت که مقر آن در شارلوت, N. C., یکی از بزرگترین انرژی شرکت های هلدینگ در آمریکا آن را به استخدام 29,000 مردم و الکتریکی ظرفیت تولید 51,000 مگاوات از طریق آن تنظیم آب و برق و 2,300 مگاوات از طریق آن nonregulated دوک انرژی تجدید پذیر واحد.

دوک انرژی تبدیل مشتریان خود تجربه نوسازی انرژی در شبکه تولید انرژی پاک و گسترش گاز زیرساخت برای ایجاد یک دقیق انرژی در آینده برای مردم و جوامع آن را در خدمت. برق تاسیسات و زیرساخت های واحد تنظیم آب و برق در خدمت 7.8 میلیون خرده فروشی برق مشتریان در شش ایالت: ایالت کارولینای شمالی کارولینای جنوبی فلوریدا, ایندیانا و اوهایو و کنتاکی. از آب و برق و گاز و زیرساخت های واحد توزیع گاز طبیعی به 1.6 میلیون نفر در پنج ایالت: ایالت کارولینای شمالی کارولینای جنوبی تنسی اوهایو و کنتاکی. دوک انرژی تجدید پذیر واحد عمل باد و انرژی خورشیدی نسل امکانات در سراسر ایالات متحده و همچنین ذخیره سازی انرژی و microgrid پروژه ها.

دوک انرژی بود به نام فورچون 2020 "جهان شگفت انگیزترین شرکت" لیست فوربس' "امریکا بهترین کارفرمایان" لیست. اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت در دسترس است duke-energy.com. دوک انرژی اخبار مرکز شامل اخبار منتشر شده, برگه, عکس, فیلم ها و مواد دیگر است. دوک انرژی روشنایی ویژگی های داستان در مورد مردم, نوآوری, جامعه موضوعات و مسائل زیست محیطی.

ناحیهای در شمال غربی, گاز

ناحیهای در شمال غربی, گاز, یک شرکت تابعه از دوک انرژی است و انرژی شرکت خدمات که کسب و کار اصلی توزیع گاز طبیعی به بیش از 1 میلیون مسکونی و تجاری و صنعتی مشتریان در کارولینای شمالی کارولینای جنوبی و تنسی. این شرکت همچنین لوازم گاز به نیروگاه. ناحیهای در شمال غربی این است که به طور معمول به رسمیت شناخته شده توسط J. D. Power عالی, رضایت مشتری شده است و به نام های قانع کننده گزارش به عنوان یکی از قابل اعتماد ترین ابزار علامت های تجاری در آمریکا



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن