معرفی اولین جرعه از کوکا کولا با قهوه پیش از 2021 راه اندازی در ایالات متحده

Coca-Cola, شمال امریکا است که به برخی از بزرگترین طرفداران فرصتی برای تازه کردن قهوه خود را معمول و لذت بردن ا

توسط NEWSCENTERALS در 11 مرداد 1399

Coca-Cola, شمال امریکا است که به برخی از بزرگترین طرفداران فرصتی برای تازه کردن قهوه خود را معمول و لذت بردن از منحصر به فرد اولین جرعه از نام تجاری برتر نوآوری 2021.

Coca-Cola® با قهوه – که رسما بازدید آماده به نوشیدن قهوه راهرو در سراسر کشور در ماه ژانویه 2021 – فیوز آشنا و معتبر طعم کوکا کولا با غنی و لوکس عطر و طعم 100% قهوه در برزیل. سه امضا طعم – تیره ترکیب وانیل و کارامل – ارائه خواهد شد در 12 اونس. قوطی.

"این است که واقعا منحصر به فرد ترکیبی از نوآوری است که پیشگام یک رده جدید ما خواستار رفع خستگی قهوه" گفت: Jaideep Kibe, معاون رئیس جمهور, Coca-Cola, علامت تجاری, Coca-Cola, شمال امریکا, که گفت که این نوشیدنی یکی از شرکت با موفقیت آزمایش نوآوری در سال های اخیر است.

"کوکا کولا® با قهوه این است که یک محصول است که به معنای محاکمه می شود," او اضافه شده است. "از آنجا که هنگامی که شما را از اولین جرعه شما متوجه هیچ چیز وجود دارد کاملا مانند آن... آن را جرعه مانند کک و پس از اتمام مانند قهوه است."

و از آنجا که اوج تابستان زمان مناسب برای طراوت ترکیبی از کوکا کولا و قهوه سرد و اعضای شرکت کوکا کولا خودی باشگاه باید این فرصت منحصر به فرد برای خنک کردن در گرم ترین ماه از سال پیش از راه اندازی رسمی آن. نوشیدنی آبونمان خدمات است که راه اندازی در ماه دسامبر 2019 می دهد 2,000 "خودی" این فرصت را به ثبت نام برای دریافت برخی از کک جدیدترین نوشیدنی ها و کوله پشتی.

بالابر تغییر و مقیاس

Coca-Cola® با قهوه است که آخرین خروجی از شرکت "آسانسور و تغییر" استراتژی به مقیاس موفق آشامیدنی نوآوری از بازار به بازار از طریق تجربی-تست-و-یادگیری روش. این محصول برای اولین بار سرنشین در ژاپن در سال 2018 و در حال حاضر در دسترس در بیش از 30 بازارهای سراسر جهان از جمله استرالیا و برزیل و ویتنام و ترکیه و ایتالیا. هر کشور ایالات متحده آمریکا است هیچ تفاوتی ندارد خیاط Coca-Cola® با قهوه و دستور العمل و بسته بندی مخلوط به ملاقات محلی سلیقه.

"این COVID-19 همه گیر شتاب نیاز برای ما منظم تر در چگونه ما, راه اندازی, اعتبار, پالایش و مقیاس بزرگ شرط مثل این زمینه گفت:" خاویر مزا مدیر ارشد بازاریابی افسر برای شرکت کوکا کولا را درخشان آشامیدنی نمونه کارها. "ما هیجان زده را به کوکا کولا® با قهوه به ایالات متحده و درخواست از آموخته های بسیاری در بازار است که بدست ما را به جایی که ما امروز."

تحقیقات نشان می دهد که مصرف کنندگان بیشتر به تلاش های جدید دسته-از نوشیدنی مانند کوکا کولا® با قهوه که شامل 69 میلی گرم کافئین در هر 12 اونس. خدمت که فشار کوکا کولا به قلمرو ناشناخته در حالی که ماندن درست به ارزش های اصلی خود را.

"در اولیه مصرفی تست بیش از 80 درصد از مصرف کنندگان که سعی Coca-Cola® با قهوه گفتند که آن را خرید" Kibe گفت. "و در ارائه با چند تا از ما عمده فروشان مواد غذایی و زنجیره های مشتریان خود را به یک جرعه و بلافاصله بپرسد که آیا ما می توانیم این کار؟'"

راه اندازی آخرین خلاق گسترش Coca-Cola علامت تجاری در ایالات متحده زیر اخیر rollouts کک انرژی/کک انرژی گیلاس وانیل کک, پرتقال, وانیل, کک (و خود را به صفر قند همتایان).

"مردم تنظیمات طعم و سبک زندگی در حال تغییر, بنابراین ما در حال تحول ما نمونه کارها برای پاسخگویی به آن نیاز دارد" مزا گفت. "به عنوان یک کل آشامیدنی شرکت ما به طور مداوم گوش دادن به مصرف کنندگان و به دنبال راه هایی برای نوآوری و مردم را بیشتر از این نوشیدنی ها می خواهند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن