معرفی Osmo زنده: طراحی شده برای کنترل از راه دور یادگیری و تدریس در کلاس جهانی مربیان برای نمرات K-5

امروز Osmo شرکت در پشت یک رده جدید بدون درز دیجیتال و دست ها را در بازی برای سنین 5-12 و مورد استفاده در بیش ا

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

امروز Osmo شرکت در پشت یک رده جدید بدون درز دیجیتال و دست ها را در بازی برای سنین 5-12 و مورد استفاده در بیش از 35000 آمریکا ابتدایی مدرسه درس اعلام کرد راه اندازی Osmo زنده جدید پلت فرم های تعاملی برای یادگیری ارائه می دهد که درگیر شدن دست در Bootcamps برای کودکان در کلاس K-5. آموزش داده شده توسط برخی از بهترین ابتدایی مدرسان در آمریکا هر شش هفته طولانی Bootcamp را پوشش می دهد مهم زندگی از جمله مهارت, هنر و خلاقیت, برنامه نویسی و ریاضی.

در سراسر کشور COVID-19 تعطیلی مدارس داده اند میلیون ها نفر از پدر و مادر مسئولیت حصول اطمینان از بچه های خود ادامه تحصیلات خود را در خانه. در پشت سر هم, کودکان, که محدود شده است به صفحه اصلی به صورت ماه به دلیل پناهگاه در محل سفارشات فاقد تحریک و اجتماعی از درس به طور منظم باعث می شود که آنها هیجان زده به یاد بگیرند که در نهایت منجر به کاهش در تعامل و نتایج. با وجود ادعا می کند که COVID-19 همه گیر است و بهبود این باقی می ماند مسائل مهم برای پدر و مادر و بچه ها خود را.

"Osmo زندگی ساده و بصری برنامه نگه می دارد که کودکان درگیر و هیجان زده به یاد بگیرند که گفت:" دیو Blanchard, که با این نسخهها کار در توسعه معلم در سنت کلود دانشگاه و کمک به طراحی Osmo زندگی می کنند. "این Osmo زنده Bootcamp سری نیست فقط یک وبینار برای کودکان و نوجوانان آن را در اینجا آموزش درست انجام شود."

Osmo زنده بهینه سازی کلاس آنلاین برای مشغول آموزش پرورش ارتباط و همکاری برای کودکان در راه است که هرگز قبل از انجام شده است. توسعه یافته با بازخورد از هزاران نفر از معلمان در Osmo را در سراسر کشور شبکه Osmo زندگی می کنند شامل:

  • یک-به-یک اتصال. مدرسان می توانید بررسی کودکان برای درک اینکه چگونه آنها احساس اطمینان هر کس شنیده است و پشتیبانی می کند. علاوه بر این تنها مربیان می توانید پخش را نگه می دارد که کودکان با تمرکز بر کار خود و کاهش حواس او را پرت.
  • تعامل. یک گفتار-به-متن تابع چت زنده با emojis و در کلاس سوالات نظرسنجی اجازه می دهد تا مربیان به عنوان سمبل زنده س و به برنامه درسی و چندگانه کودکان را به شرکت فعالانه در بحث ها در یک زمان و بدون ایجاد وقفه در جریان یادگیری است.
  • آنلاین / آفلاین ادغام. آموزش پیشرفته نیاز به بیش از تماشای یک معلم آموزش تصویری بیش از. کودکان می توانند در تعامل با کلاس با استفاده از دنیای واقعی اشیاء مانند مداد و کاغذ و به اشتراک گذاری عکس ها از کار خود را با مربیان به کار را از طریق مشکلات و همکاری با کل کلاس را در زمان واقعی.
  • شخصی بازخورد. در پایان هر جلسه بچه ها با توجه به گسترش فعالیت های یادگیری بنابراین یادگیری را متوقف نمی هنگامی که کلاس به پایان رسیده است. مربیان شخصی ارائه بازخورد در تمام فعالیت ها را به مطمئن شوید که هر کودک را درک محتوا و در مسیر باقی می ماند.

"این خیلی مهم است که بچه ها هرگز یادگیری را متوقف و حتی هنگامی که مواجه با یک بحران مانند COVID-19" گفت: Pramod شارما Osmo مدیر عامل و بنیانگذار شرکت. "بنابراین ما صرف دو ماه گذشته کار با معلمان را به یک محصول ساخته شده برای آموزش از راه دور زده می شوند و به پرده Osmo زنده Bootcamps به سهولت بار در سختکوش پدر و مادر و نگه داشتن بچه ها مشغول در حالی که مدارس تعطیل هستند."

هر هفته جلسه یک ساعت و تولید دو تا سه ساعت از تمدید فعالیت های یادگیری. هنر و خلاقیت کودکان و نوجوانان را سمت خلاق خود را توسط آموزش نقاشی تکنیک در برنامه نویسی آنها شروع به در حال توسعه مهم مهارت های بنیادی; و در ریاضی کشف آنها چگونه ریاضی باعث می شود تا همه چیز در جهان ما از گل به مدار سیاره.

Osmo زنده است که طراحی شده برای استفاده بر روی هر دستگاه. هر Bootcamp قیمت $150 و پدر و مادر ثبت نام برای بیش از یک را دریافت 25 دلار تخفیف.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام فرزند خود را برای یک Osmo زنده Bootcamp, بازدید: www.osmo.live

پیوستن @PlayOsmo مرتبط توییتر, مکالمات از طریق #OsmoLive

در مورد Osmo
Osmo در حال ساخت یک جهان از دست در بازی تجربه است که تغذیه ذهن کودکان با رها کردن قدرت تخیل است. این شرکت به ارمغان می آورد ابزارهای فیزیکی به دنیای دیجیتال از طریق واقعیت افزوده و اختصاصی خود انعکاسی هوش مصنوعی است.

تاسیس در سال 2013 توسط مهندسان گوگل Pramod شارما و جروم Scholler این Osmo بازی سیستم فیوز دیجیتال گیم پلی و تعامل فیزیکی برای ایجاد سرگرم کننده و مغذی تجربه بازی طراحی شده برای تمام بچه ها. آن جهان دهانه دوازده عنوان از جمله سوپر استودیو, برنامه نویسی Awbie و شاهکار که به ترتیب آموزش خلاقیت, علوم کامپیوتر و نقشه کشی. Osmo دفتر مرکزی اش در پالو آلتو کالیفرنیا. پیوستن به در در سرگرم کننده در PlayOsmo.com. Osmo بخشی از BYJU را - یادگیری برنامه.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب