IoT رشد مطالبات تجدید نظر از ذخیره سازی طولانی مدت استراتژی می گوید: IDC

اینترنت اشیاء (IoT) است که پیدا کردن راه خود را در سراسر صنایع مختلف و برنامه های کاربردی و داده های تولید شده

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

اینترنت اشیاء (IoT) است که پیدا کردن راه خود را در سراسر صنایع مختلف و برنامه های کاربردی و داده های تولید شده از این دستگاه ایجاد فرصت های جدید برای بهبود نتایج کسب و کار. مدیریت این اطلاعات کلیدی به ارائه بینش سازمانی. علاوه بر انتخاب مناسب سازی راه حل برای بلند مدت و کوتاه مدت ذخیره سازی این اطلاعات حیاتی است. IDC آسیا/اقیانوس آرام در آخرین گزارش خود با عنوان مدل کسب و کار برای ذخیره سازی طولانی مدت از اینترنت از چیزهایی استفاده از داده های مورد جزئیات چگونگی تولید داده های گسترش یافته در سراسر بسیاری از دستگاه های IoT – مستقر در سراسر مختلف صنعت عمودی – و چه مربوطه خود را با استفاده از موارد می توان با مدیریت و آرشیو.

"در حالی که IoT در حال تبدیل شدن به قابل قبول اصطلاح در سراسر زمینه نرم افزار های مختلف مدیریت و آرشیو داده های تولید شده از دستگاه های متصل شده توسط یک عامل حیاتی موفقیت برای صنایع. بر اساس این بحرانی از داده ها به نرم افزار/استفاده-مورد رفع اشکالات و دانه دانه بودن از اطلاعات تولید شده از دستگاه های متصل تصمیم نسبت به سطح فشرده سازی و جدول زمانی برای ذخیره سازی در حال تصمیم و اجرای امنیت و حاکمیت سیاست های اطراف سازی می گوید:" Abhishek موکرجی ارشد تحلیلگر بازار برای ارتباطات راه دور و IoT در IDC آسیا/اقیانوسیه.

IDC پیش بینی کرد که تا سال 2025 وجود خواهد داشت 55.9 B دستگاه های متصل در سراسر جهان 75 درصد خواهد شد که متصل به یک IoT پلت فرم. IDC تخمین داده های تولید شده از متصل دستگاه های IoT به 79.4 ZB تا سال 2025 در حال رشد از 13.6 ZB در سال 2019. بسیاری از این داده ها ناشی از امنیت و نظارت تصویری اما صنعتی IoT برنامه نیز بخش قابل توجهی از این اطلاعات.

بر اساس دارایی های مختلف در سراسر موارد استفاده از IoT IDC طراحی شده تا به یک مدل که از نظر سطح افزونگی و نیاز به کوتاه مدت یا بلند مدت ذخیره سازی. پیش بینی این است که دائم ذخیره سازی مورد نیاز برای ویدیو 4K داده خواهد شد 26,680 exabytes در سراسر متصل دارایی در آسیا/اقیانوسیه* تا سال 2025 در حال رشد در 5 سال نرخ رشد مرکب سالانه از 23.2%.

کلیدی دیگر نکات برجسته این گزارش:

  • نرم افزار منطقه دارایی نوع استفاده-موارد و سطح/ فرکانس دسترسی و افزونگی داده ها کلید در نظر گرفتن مناطق برای انتخاب مناسب سازی راه حل های دراز مدت و کوتاه مدت ذخیره سازی داده ها.

  • در حالی که جنبه های فنی ترجمه برای مناسب سازی الزامات این گزارش همچنین تاکید بر نحوه حکومت در معرض خطر و پیروی از سیاست های در حال اجرا در این راه حل های ذخیره سازی برای ذخیره سازی طولانی مدت از داده ها.

IDC شده است ردیابی توسعه پیشرو منطقه ای و جهانی ارتباطات از راه دور ارائه دهندگان خدمات در بازار از طریق آن هسته پژوهش در 5G, CAPEX بازار پیش بینی IoT دسترسی و ترافیک IoT هزینه های موفق SD-Wan, خدمات مخابراتی و همچنین تمایلات کسب و کار نظرسنجی در اطراف حامل تحول نسل بعدی نرم افزار-تعریف شبکه ها و همکاری.

IDC آسیا/اقیانوسیه اینترنت از چیزهایی که اکوسیستم و روند خدمات بررسی به سرعت در حال تحول اینترنت اشیاء (IoT) اکوسیستم و صنعت از جمله تکامل از ماشین به ماشین (M2M) به IoT راه حل ها در آسیا/اقیانوسیه. علاوه بر IDC بررسی تاثیر IoT در زمینه های مختلف صنعت عمودی از جمله تولید و بهداشت و درمان و جدید مدل های کسب و کار است که ظهور خواهد کرد — کلید موضوع مناطق در حال رشد هستند که از اهمیت در آسیا از جمله شهرهای هوشمند و مصرف کننده wearables. آسیا/اقیانوسیه اینترنت از چیزهایی که اکوسیستم و روند اهداف فروشندگان در سراسر IoT اکوسیستم از جمله دستگاه/ماژول تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات توسعه دهندگان نرم افزار امنیتی, فروشندگان, تجزیه و تحلیل فروشندگان و سیستم های integrators. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس با هیو در Ujhazy hujhazy@idc.com و یا اینجا را کلیک کنید

مدل های کسب و کار برای ذخیره سازی طولانی مدت از IoT استفاده از داده های مورد یکی از گزارش های تحت IDC آسیا و اقیانوس آرام در آسیا/اقیانوسیه اینترنت از چیزهایی که اکوسیستم و روند سری. دیگر آینده گزارش به شرح زیر است: هوش مصنوعی و IoT: تجزیه و تحلیل ترافیک/AI در لبه و مرتبط با فرصت های صرفه جویی در هزینه های مرتبط با IoT پلت فرم استقرار نقش شریک اکوسیستم در اجرای IoT استراتژی در سراسر سازمان – مفاهیم و چالش های چالاک و محاسبات توزیع شده برای برنامه های IoT. برای کسب اطلاعات بیشتر در این گزارش لطفا با آبیشک Mukherjee در amukherjee@idc.com و یا لایحه در Rojas brojas@idc.com.

برای سوالات رسانه ای, لطفا تماس با ترزا در Rago trago@idc.com یا آلوین Afuang در aafuang@idc.com.

*توجه داشته باشید: آسیا/اقیانوسیه به استثنای ژاپن

-به پایان می رسد-

در مورد IDC

بین المللی شرکت داده (IDC) برتر ارائه دهنده جهانی از بازار اطلاعات خدمات مشاوره و حوادث, فناوری اطلاعات, ارتباطات و فن آوری مصرف کننده بازار. با بیش از 1100 تحلیلگران در سراسر جهان IDC ارائه می دهد جهانی و منطقه ای و محلی و تخصص در صنعت و تکنولوژی و فرصت ها و روند در بیش از 110 کشور جهان است. IDC را تجزیه و تحلیل و بینش از آن کمک می کند حرفه ای مدیران کسب و کار و سرمایه گذاری جامعه به این واقعیت مبتنی بر فن آوری تصمیم گیری و دستیابی به اهداف کلیدی کسب و کار. تاسیس در سال 1964 IDC یک شرکت تابعه تماما متعلق به از بین اطلاعات گروه (IDG) جهان پیشرو تکنولوژی رسانه های, اطلاعات و خدمات بازاریابی شرکت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد IDC لطفا www.idc.com. دنبال IDC در توییتر @IDC و LinkedIn. اشتراک در IDC وبلاگ برای اخبار صنعت و بینش: http://bit.ly/IDCBlog_Subscribe.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب