ایران می گوید مایل به تبادل زندانی با ما در میان همه گیر

ایران گفته است که آماده مذاکره بر داشتن بی قید و شرط زندانی مبادله با ما با استناد به coronavirus نگرانی در می

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

ایران گفته است که آماده مذاکره بر داشتن بی قید و شرط زندانی مبادله با ما با استناد به coronavirus نگرانی در میان عوامل دیگر. تهران گفت که در حال حاضر در انتظار پاسخ از واشنگتن است.

ایران روز یکشنبه گفت که می خواست آن را به برگزاری مذاکرات در تبادل همه زندانیان با ایالات متحده در میان ترس زندگی می کند که می تواند قرار داده در معرض خطر این بیماری همه گیر کوروناویروس.

"ما گفت: چند وقت پیش که ما آماده تبادل ایرانی و آمریکایی زندانی" کابینه سخنگوی Ali Rabiei به نقل از به نقل از خبرگزاری ایسنا. "این در حال حاضر به نظر می رسد که امریکا آماده تر از قبل برای پایان دادن به این وضعیت" او گفت:, و اضافه کرد که ما تا به حال تا کنون داده نشده پاسخ.

Rabiei همچنین ابراز نگرانی در مورد COVID-19 شیوع قرار دادن زندگی شهروندان ایرانی در زندانهای ما در معرض خطر گفت: امید است که "دولت آمریکا در نهایت ترجیح می دهند زندگی می کند به سیاست است."

روابط پر تنش

رسانه های ایران گفته اند که چندین ایرانیان در حال حاضر در آمریکا در بازداشت است. یکی از آنها این است که سیروس عسگری 60 ساله و استاد دانشگاه که به گفته وزارت امور خارجه ایران تبدیل شده است با آلوده COVID-19 در حالی که در زندان است. ایران همچنین برگزاری چندین شهروندان ایالات متحده از جمله نیروی دریایی کهنه کار مایکل سفید و محیط زیست کارشناس مراد Tahbaz.

در ماه دسامبر Xiyue وانگ ایالات متحده دانشگاهی برگزار شد در ایران برای سه سال به طور گسترده ای مورد مناقشه اتهام جاسوسی منتشر شد در ازای دانشمند ایرانی مسعود سلیمانی.

ایران و آمریکا شده اند در مواجهه سال هر دو بیش از آنچه که واشنگتن معتقد توسعه سیاست در بخشی از تهران و بیش از برنامه هسته ای ایران که ما ترس می تواند یک جبهه برای ساخت سلاح های اتمی.

تنش افزایش یافت در سال 2018 زمانی که رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خارج از کشور خود را از یک نقطه عطفی توافق هسته ای ایران با هدف مهار ایران هسته ای در ازای لغو تحریم های بین المللی. تحت مغلوب ساختن پیشی جستن آمریکا reimposed تحریم ها بر جمهوری اسلامی است.

هر دو کشور را خواستار شده است برای زندانیان منتشر می شود در میان شیوع کروناویروس که شمار قبر خطر ابتلا به زندانیان از زندان. ایران دچار بیشترین شیوع بیماری مرگبار در کل خاورمیانه و در حالی که به ما گزارش شده است که بیشترین مرگ و میر ناشی از COVID-19 در سراسر جهان است.

tj/rc (خبرگزاری AP)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب