ایران به اجرا مرد متهم به کمک به جاسوسی آمریکا در کشته ژنرال قاسم سلیمانی

این مرد ایرانی که متهم به انتقال اطلاعات در مورد محل نگهداری از بالا پاسداران ژنرال قاسم سلیمانی به آمریکا و ا

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

این مرد ایرانی که متهم به انتقال اطلاعات در مورد محل نگهداری از بالا پاسداران ژنرال قاسم سلیمانی به آمریکا و اسرائیل. ایران بعد گفت: اطلاعات به سردار مرگ.

یک مرد ایرانی به اعدام محکوم شد و در روز سه شنبه برای ارائه اینتل به ایالات متحده و اسرائیل در این محل کشته شده ایرانی ژنرال قاسم سلیمانی.

این مرد شناسایی شده که محمود MM متهم شد و از عبور بر روی اطلاعات در مورد سلیمانی محل به سیا و موساد در ازای پرداخت یک ایرانی وزارت دادگستری سخنگوی گفت.

مرد را به زودی اعدام می شود, با توجه به وزارت امور خارجه خبرگزاری ایرنا.

بعد از آن در روز سه شنبه همان وزارتخانه با صدور بیانیه دوم روشن است که انسان را به فعالیت شده بود کشف و قبل از حمله هوایی که به کشته شدن سلیمانی و که او در زندان بوده است برای برخی از زمان. او از این رو تصور می شود که در کل مرگ است.

تنش ها افزایش می یابد به طور کلی پس از مرگ

سلیمانی رئیس سپاه پاسداران' نخبگان سپاه قدس کشته شد در حمله پهپاد در نزدیکی فرودگاه بغداد در ژانویه 3 این سال است.

قتل ratcheted تا تنش بین ایران و ایالات متحده با واشنگتن سرزنش سلیمانی برای اینکه مغز متفکر حمله به نیروهای آمریکایی در منطقه است.

ادامه مطلب: کنگره می گذرد قطعنامه برای جلوگیری از مغلوب ساختن پیشی جستن در ایران

ایران انتقام با یک حمله موشکی در عراق پایگاه هوایی که در آن نیروهای آمریکایی مستقر شدند و با نیروهای ایرانی بعد به اشتباه تیراندازی کردن اوکراین هواپیمای مسافربری که به تازگی گرفته شده از تهران.

سلیمانی مراسم تشییع جنازه مراسم باعث جرم غلیان احساسات عزاداران در سراسر کشور است.

rs/msh (dpa رویترز AFP)

یادداشت سردبیر: این داستان تغییر داده شده است پس از انتشار آن را واضح تر که مرد است و نه اعتقاد به کمک کرده اند در این حمله هوایی که به کشته شدن سلیمانی به عنوان او در حال حاضر در زندان است.تغییر محل پس از روشن شدن و پیگیری بیانیه از مقامات ایران.

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن