رهبر ایران انفجار 'سرطانی" اسرائیل در روز قدس

آیت الله خامنه ای مشخص شده یک رام روز قدس یک رویداد سالانه در حمایت از فلسطین با یک سخنرانی تلویزیونی ، او همچ

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

آیت الله خامنه ای مشخص شده یک رام روز قدس یک رویداد سالانه در حمایت از فلسطین با یک سخنرانی تلویزیونی ، او همچنین تلویحا پذیرفته شده برای اولین بار است که به ایران منتقل سلاح به فلسطین.

در سخنرانی سالانه خود را در موضوع فلسطین روز جمعه رهبر ایران آیت الله علی خامنه ای به نام اسرائیل یک "تومور سرطانی" که "بدون شک خواهد بود ریشه کن و نابود شده است."

خامنه ای صحبت شد در آنچه که به نام روز قدس در ایران, با اشاره به نام عربی اورشلیم. به طور معمول, تظاهرات در حمایت از فلسطین تشویق می شوند اما در این سال این رویداد بود به خصوص اندک است.

او صحبت کرد و برای 30 دقیقه در یک سخنرانی تلویزیونی پخش کمیاب برای روز قدس به عنوان معمولا دیگر مقامات عالی رتبه خواسته به سخنرانی.

رهبر استفاده می شود سرطان استعاره به مراجعه به اسرائیل چندین بار به عنوان او صحبت کرد و سپس به انتقاد از آمریکا و کشورهای دیگر از جمله برخی در جهان عرب برای ارائه آن را با "انواع مختلف نظامی و غیر نظامی ابزار قدرت حتی با سلاح اتمی."

بیشتر بخوانید: وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo اراضی در اسرائیل برای الحاق ایران

دومی ادعا هرگز تایید شده است. اسرائیل به مدت طولانی حفظ یک سیاست ابهام با توجه به اینکه آیا یا نه آن را دارای بمب هسته ای است اما برخی از تحلیلگران بر این باورند آن را به حداقل 80 کلاهک اگر نه صدها نفر.

اشاره به "راه حل نهایی" در روز قدس کارتون

خامنه ای همچنین تلویحا اذعان کرد که ایران مخفیانه منابع فلسطینی نظامیان با سلاح های ساخت این اولین بار است که علنا اذعان کرد.

روز قدس برای اولین بار معرفی شد درست بعد از انقلاب اسلامی ایران در سال 1979. خامنهای سلف آیت الله خمینی اعلام کرد که آن را همیشه خواهد بود برگزار می شود در آخرین جمعه از ماه رمضان به انتقاد از اسرائیل است.

خامنه ای نیز در مقایسه با اسرائيل به کروناویروس در طول سخنرانی خود در تلاش است تا اصرار دارند که خود را زاج در مورد اسرائیل است نه ضد یهودی.

ادامه مطلب: آمادگی ایران بیش از آمریکا تهدید به ونزوئلا حمل و نقل نفت

اما در روزهای منتهی به جمعه, دفتر او منتشر شد گرافیک کارتونی نشان خندان ایران-حمایت نیروهای مردمی از کشورهای عربی و دو یهودیان ارتدوکس تحمل تیتر که شامل عبارت "راه حل نهایی" یک عبارت استفاده شده توسط آلمان نازی برای توصیف برنامه ریزی نابودی همه مردم یهودی.

تصویر بعد از حذف از خامنه ای حساب توییتر شخصی اما همچنان قابل مشاهده در دفتر فارسی-زبان سایت.

اسرائیل وزارت امور خارجه در پاسخ گفت: "ما تجربه با رهبران که بحث در مورد" راه حل نهایی " و ما قول می دهم: نه ما تماشا کنید."

es/mm (AP, AFP)

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن