ایرلند: رقبای قدیمی پیوستن سبزی به شکل تاریخی دولت ائتلافی

ایرلند رقیب میانه احزاب Fianna موفق و خوب Gael باید وارد یک تاریخی اتحاد با حزب سبز پایان دادن به یک بن بست سی

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

ایرلند رقیب میانه احزاب Fianna موفق و خوب Gael باید وارد یک تاریخی اتحاد با حزب سبز پایان دادن به یک بن بست سیاسی که گریبانگیر این کشور در طول coronavirus بیماری همه گیر.

یک اتحاد سیاسی زده در روز جمعه گرد هم خواهد آورد نخست وزیر وقت لئو Varadkar خوب Gael و قدیمی خود را رقیب Fianna شکست. دو مرکز-راست احزاب را تحت سلطه سیاست ایرلند پس از استقلال از یک قرن پیش.

مایکل مارتین (تصویر بالا) رهبر Fianna شکست است برای تبدیل شدن به نخست وزیر یا taoiseach در ویژه مجلس نشستن در روز شنبه به عنوان بخشی از یک گزارش معامله مربوط به یک چرخش لیگ برتر است. وزیر دارایی ششم Donohoe و وزیر امور خارجه سیمون Coveney هر دو از فین Gael انتظار می رود برای حفظ شغل خود به عنوان مارتین اعلام کابینه جدید خود را.

Varadkar خواهد شد که در بازگشت به دفتر نخست وزیر در ماه دسامبر 2022 گفت: در توییتر او "پاکسازی از دفتر" از taoiseach.

حزب سبز که موفق به کسب 12 کرسی در فوریه انتخابات پارلمانی ظهور به خود اختصاص خواهد داد. آن را امن امتیازات قابل توجهی از جمله تعهد به 7 درصد به طور متوسط سالانه کاهش انتشار گاز گلخانه ای به عنوان مخالف به زمان 2 درصد.

به عنوان بخشی از معامله دولت جدید نیز جلوگیری از صدور مجوز جدید برای اکتشاف و استخراج گاز و تمرکز بر حمل و نقل عمومی و زیرساخت ها است. "وجود دارد کار باید انجام شود و ما در حال آنهایی که سعی کنید و کمک به آن را به اتفاق می افتد گفت:" سبزی رهبر ایامون رایان.

ائتلاف معامله شد برای اولین بار تایید شده توسط Varadkar خوب Gael پس از آن موفق به کسب حمایت از 80 درصد از اعضای آن است. "خوب Gael است که برای ورود یک دوره سوم در دولت و این ائتلاف جدید است که متحد و قوی و به چالش" Varadkar به خبرنگاران گفت:.

Fianna شکست که موفق به کسب کرسی های بیشتر در 160 صندلی مجلس تصویب مقابله با 74 درصد تصویب. "ما از انتخاب این مسیر این است که بسیاری از چالش ها" گفت: مارتین. "اما از سوی دیگر, آن را نیز یک لحظه از فرصت و لحظه ای از امید برای مردم ما است."

Taoiseach Varadkar (picture-alliance/dpa/NurPhoto/A. Widak)

Varadkar بوده است در خدمت به عنوان taoiseach پس از 2017

Sinn Fein طول می کشد در نقش اپوزیسیون اصلی

فوریه انتخابات منجر به یک موج بی سابقه ای در حمایت از جناح چپ جمهوری خواه Sinn Fein. "سیاسی بسیج به نگه داشتن ما از" Sinn Fein رهبر مری لو مک دونالد گفت. "فقط به دلیل قدیمی های سیاسی قرار داده است تا برخی از موانع در راه ما است که ما را متوقف کند."

یک بار حاشیه حزب برنده 37 کرسی — بیش از خوب Gael که رانده شد به مقام سوم و در حال حاضر انتظار دارد برای تبدیل شدن به اصلی ترین حزب مخالف.

"ما در حال رفتن به موثر ترین مخالفان گفت:" معاون رهبر میشل اونیل. "ما می توانیم گام های بزرگ به جلو است."

adi/dr (AFP ایسنا)

آخرین مطالب