IronCore Labs اعلام کرد اطلاعات جدید حریم خصوصی ویژگی های محصول

IronCore آزمایشگاه کنترل داده ها و حفظ حریم خصوصی پلت فرم اعلام کرد چندین محصول جدید و امکانات امروز که ساخت ا

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

IronCore آزمایشگاه کنترل داده ها و حفظ حریم خصوصی پلت فرم اعلام کرد چندین محصول جدید و امکانات امروز که ساخت این شرکت دو هسته محصولات: کنترل داده ها پلت فرم و SaaS سپر.

"ما شده ایم سخت در حال کار برای ساخت ویژگی های جدید بر اساس بازخورد مشتری و صنعت تقاضا" پاتریک والش مدیر عامل شرکت IronCore Labs گفت. "ما دو محصول اطلاعیه امروز ویژگی های کلیدی است که افتراق ما در حفظ حریم خصوصی داده ها میباشد."

این IronCore تیم به تازگی راه اندازی IronOxide SDK آندروید است که اجازه می دهد تا مشتریان به ادغام IronCore حفظ حریم خصوصی ابزار به برنامه های کاربردی آندروید برای کنترل اطلاعات حساس است.

رمزگذاری جستجو در حال حاضر در دسترس در نسخه بتا برای انتخاب مشتریان اجازه می دهد شرکت های به رمز در آوردن حساس و اطلاعات شخصی در حالی که حفظ قابلیت استفاده از آن داده است.

"ما راه اندازی SDK آندروید است که یک گام بزرگ به سمت گرفتن کنترل داده های به دست هر کس و هر دستگاه" والش گفت. "ما همچنین در مورد ساخت داده های رمزگذاری شده بیشتر قابل استفاده با ما جدید رمزگذاری شده و قابلیت جستجو. ما قادر به نگه داشتن یک سرور از دانستن اینکه چه چیزی در جستجو بود و چه همسان جستجو. این محصول به روز رسانی است که مشتریان ما می توانید ببینید منافع فوری از."

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این به روز رسانی ها و دیگر تغییرات اخیر ما به عنوان خوانده شده محصول به روز رسانی وبلاگ.

حفظ حریم خصوصی داده ها برای تمام شرکت های فن آوری

تاسیس از تمایل به ایجاد جهانی امن تر محل IronCore آزمایشگاه با صرف پنج سال reimagining چه اطلاعات حریم خصوصی و امنیت باید مانند نگاه در تکنولوژی.

"ما اعتقاد داریم حفظ حریم خصوصی داده ها شروع می شود و با دانستن که در آن اطلاعات است که دسترسی و کنترل که دسترسی به" والش گفت. "داده های دیگر را می توان محافظت می شود مفروضات محیط امنیتی است. نگه داشتن اطلاعات حساس است, اخلاقی, اخلاقی و تعهدات قانونی برای محافظت از آن و برای انجام این کار, شما باید شروع به از داده های ساخت حفاظت خود را به برنامه های کاربردی و رفع مشکل در آن قلب است."

IronCore Labs می شود مشتریان به بازار سریع کمک به تشویق برای خرید بیشتر تجدید حساب های برنده شدن در قراردادهای جدید و متمایز از رقبا. اطلاعات بیشتر در www.ironcorelabs.com.

در مورد IronCore Labs

IronCore Labs (https://ironcorelabs.com) داده ها کنترل و حفظ حریم خصوصی پلت فرم را قادر می سازد توسعه دهندگان نرم افزار و کسب و کار به سرعت در حال ساخت در حریم راه حل های کنترل داده ها. آیا جلسه GDPR یا دیگر شرایط پذیرش دست زدن به داده های حساس با خیال راحت و یا استقرار سیستم های که به مشتریان کنترل اطلاعات خود را IronCore حذف موانع سنتی برای حفظ اطلاعات خصوصی و امن در حالی که شتاب زمان به بازار برای نرم افزار-لایه رمزگذاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب