IRS انتخاب Pega برای ساده کردن عملیات و افزایش بهره وری در سراسر سازمان

Pegasystems Inc. (نزدک: PEGA) نرم افزار شرکت توانمند سازی دیجیتال تحول در جهان شرکت های پیشرو اعلام کرد که سرو

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

Pegasystems Inc. (نزدک: PEGA) نرم افزار شرکت توانمند سازی دیجیتال تحول در جهان شرکت های پیشرو اعلام کرد که سرویس درآمد داخلی (IRS) انتخاب شده است Pega برای کمک به نوسازی agency-عملیات گسترده ای. IRS استفاده خواهد کرد Pega دولت پلت فرم™ و Pega خدمات به مشتریان™ برای یک شرکت جدید مدیریت پرونده (ECM) سیستم به سرعت مورد رزولوشن و کاهش هزینه ها.

IRS که فرآیندهای صدها میلیون نفر از ایالات متحده مالیاتی و سایر اشکال به تازگی آغاز کرده است در یک مقیاس بزرگ سازمان گسترده پروژه نوسازی. بخشی از این پروژه شامل اجرای یک سرمایه گذاری گسترده ای مورد سیستم مدیریت برای متحد کردن فن آوری های موجود را به یک پلت فرم واحد به نفع مالیات دهندگان و کارکنان و سازمان است. این سیستم ECM اجرا خواهد شد و در پایین کد راه حل های هوشمند از Pega به پشتیبانی agency-عملیات گسترده ای به عنوان به خوبی به عنوان فعال IRS به سرعت رسیدگی فوری و آینده سازمانی نیاز دارد.

Pega انتخاب شده برای توانایی خود را به ارائه امن end-to-end یکپارچه مدیریت پرونده برای بهبود بهره وری عملیاتی ساده هزینه ها و افزایش مالیات دهندگان خدمات بسیار قابل تنظیم و انعطاف پذیر و محیط زیست است. ECM راه حل کمک خواهد کرد که مجاز IRS کارکنان برای دیدن تمام طیف وسیعی از مسائل و ارتباطات مرتبط با هر پرونده را برای سریعتر قطعنامه. Pega کم-کد مدل رانده تکنولوژی به ارمغان می آورد فنی و غیر فنی کاربران با هم به سرعت و مشترک ساخت و استقرار برنامه های کاربردی جدید پیکربندی تغییرات در برنامه های کاربردی موجود و انطباق با سیاست های جدید و قانون.

Pega دولت پلت فرم™ پیشرو مبتنی بر ابر نرم افزار توسعه پلت فرم است که همواره تجربه کاربر غنی و همهجانبه مشتری سفر. با بصری رویکرد بصری آن را قادر می سازد تا بهتر ذینفعان همکاری سریعتر به بازار و هزینه های پایین تر در حالی که کمک به آینده اثبات این سازمان به عنوان تکنولوژی تکامل می یابد. Pega خدمات به مشتریان™ سازمان را قادر می سازد برای پیش بینی و مدیریت پیچیدگی های تشکیل دهنده تجربیات در یک سیستم مرکزی. آن را با استفاده از هوش مصنوعی برای پیش بینی نیاز به اتصال ترکیبات به حق مردم و سیستم به طور خودکار و یا هوشمندانه راهنمای هر مرحله از هر تعامل در هر کانال.

سازمان های دولتی در سراسر جهان با استفاده از Pega برای کمک به ساده کردن و به طور خودکار عملیات کاهش هزینه ها و بهبود چابکی و ارائه پایان به پایان تجارب ترکیبات تقاضا است. یازده از 12 متحده بزرگترین بخش های فدرال در حال حاضر استفاده از Pega. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه Pega کمک به سازمان های دولتی با خود انتقال دیجیتال و تعامل مشتری تلاش بازدید www.pega.com/industries/government.

به نقل از & تفسیر

"بسیاری از سازمان های دولتی در ادامه به چالش کشیده می شود توسط سیستم های میراث است که می تواند رسیدگی نمی افزایش یافته و غیر قابل پیش بینی خواسته های جهان امروز" گفت: Doug Averill, معاون رئیس جمهور, صنعت و بازار, رهبری, دولت, Pegasystems. "ما در حال افتخار به بخشی از این مهم و ابتکار نوآورانه است که تبدیل راه سازمان می شود کار انجام می شود برای سود نهایی تشکیل شده است."

اطلاعات موجود در این آزادی مطبوعات است نه یک تعهد و قول و یا الزام قانونی برای ارائه هر گونه مواد کد و یا عملکرد. توسعه و انتشار و زمان هر ویژگی یا قابلیت توصیف باقی مانده است تنها با صلاحدید Pegasystems, Pegasystems به طور خاص سلب هر گونه مسئولیت با توجه به این اطلاعات است.

در مورد Pegasystems

Pega رهبر در ابر نرم افزار برای تعامل مشتری و برتری عملیاتی. ترین در جهان به رسمیت شناخته شده و موفق برندهای تکیه بر Pega AI-طراحی نرم افزار برای بهینه سازی هر تعامل مشتری بر روی هر کانال در حالی که خود را با نام تجاری وعده نگهداری می شوند. Pega کم-کد برنامه توسعه پلت فرم اجازه می دهد تا شرکت به سرعت ساخت و تکامل برنامه های خود را برای دیدار با مشتری و کارمند نیاز دارد و درایو انتقال دیجیتال در مقیاس جهانی است. برای بیش از 35 سال Pega فعال است بالاتر از رضایت مشتری در کاهش هزینه ها و افزایش ارزش طول عمر مشتری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب